----------------------
În drept:
Legea 33/2007 privind
organizarea şi desfăşurarea alegerilor pentru Parlamentul European
„ART. 53 Constituie
contravenţii următoarele fapte:
r) înmânarea buletinului
de vot unui alegător care nu prezintă actul sau, după caz, documentul de
identitate ori care refuză să semneze în lista electorală în care este înscris
pentru primirea buletinului
de vot şi
a ştampilei cu
menţiunea "VOTAT"; nerespectarea dispoziţiilor art. 46 alin.
(8)”
-----
„Art. 46, alin. (8) Prezenţa
oricărei persoane în cabinele de vot, în afara celei care votează, este
interzisă. Alegătorul care din motive temeinice, constatate de preşedintele
biroului electoral al secţiei de votare, nu poate să voteze singur are dreptul
să cheme în cabina de votare un însoţitor ales de el, pentru a-l ajuta.
Acesta nu poate
fi din rândul observatorilor sau
al membrilor biroului electoral al secţiei de votare.”
versus
Legea 115/2015 pentru
alegerea autorităţilor administraţiei publice locale
„ART. 108 Constituie
contravenţii următoarele fapte:
„o) nerespectarea
dispoziţiilor art. 90 privind prezenţa altor persoane în cabina de vot, precum şi fotografierea sau filmarea prin
orice mijloace a buletinului de vot de către alegători în timpul exercitării
dreptului de vot;”
------------------------
UPDATE 25.05.2019
Inga și răspunsul maimuței judiciare: pitecantropii ăștia, purtători de robă, președinți, locțiitori și membri în BEJ, sunt răsplătiți cu vreo 6.000 de lei pentru activitatea lor în BEJ ca să nu poată oferi un răspuns simplu, la o întrebare delicată, enunțată de un alegător.
Inga răspuns de maimuțoi judiciar: „Prastite menia, ia ne znaiu!”
The show must go on!
erată: în loc de „art. 339 C.p.” se va citi „art 389 C.p.”
------------------
Update ora 21.00
La ora 17.00 am forwardat e-mailul adresat BEJ către BEC.
La ora 17.07 am telefonat la BEJ - nr. 0230 220300 pentru a mă interesa de situația întîmpinării.
La ora 20.37 am telefonat a doua oară la BEJ să întreb de momentul când mi se va remite soluția adoptată de BEJ la întâmpinarea depusă.
Ora 21.00 - votările s-au încheiat și Io* am primit o PWLĂ măreață de la maimuțicile judiciare țâfnoase, de la BEJ.
Acuma scriu plângeri penale! :)
Update 2 - ora 21.52:
Inga, Biroul Electoral Central a înregistrat forwardarea e-mailului cuprinzând întâmpinarea. A se reține că la București (de unde se transmite ora exactă), judecătorii nu au tupeul maimuțicilor judiciare din Bukowina.
Las că am Io* ac de blănița lor de maimuțici păduchioase, cu țâfna „pă persoană fizică” până-n tavan!
update 29 mai 2019
Așadar, în procesul-verbal aflat în formă PDF pe site-ul BEC, la rubrica referitoare la
întâmpinări și contestații primite, niște GUNOAIE din BEJ Suceava au
scris „nu este cazul”.
Întrucât în ziua respectivă a
fost formulată o întîmpinare la BEJ, la ora 11,24, întâmpinare
forwardată către BEC iar BEC a înregistrat-o sub numărul
1027/C/26.05.2014 și a remis-o spre competentă soluționare către BEJ
Suceava, fapta JEGURILOR ghiduc, condrovici, codrean + liota de țucălari
din BEJ se situează sub incidența prevederilor art. 391 Cod Penal -
„Falsificarea documentelor și evidențelor electorale”.
Mâine de dimineață pleacă plângere penală formulată împotriva ÎNTREGULUI Birou Electoral Județean.
Nu
e posibil să scrii în procesul verbal final „nu este cazul” la rubrica
întâmpinări și contestații iar pe tine să te doară fix în cur de
existența și soluționarea unei ÎNTÂMPINĂRI pe care refuzi s-o
înregistrezi și s-o soluționezi, dar care deja are număr de înregistrare
de la BEC.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu