Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

duminică, 13 februarie 2011

Psihologie uăi, nu giucărie!

Citesc ziarele online. (de zgârcit ce sunt!)
Undeva, la o rubrică despre viață și consiliere psihologică, unu' B***** spune:
„Sunt căsătorit de 18 ani. Nu pot să spun că am avut o căsnicie rea, dar nici fericită nu a fost, dar în ultimii doi ani simt că nu mai suport. Am încercat să vorbesc cu soţia mea, dar nu am cu cine. În afară de reproşuri şi ţipete nu mai aud altceva. Am vrut să merg la psiholog, dar nu vrea (zice că eu trebuie să merg să mă tratez). Îmi vine să plec de acasă, să am şi eu parte de linişte şi să mă bucur de viaţă. Mă ţine fetiţa noastră, care este acum de 15 ani şi nu aş vrea să sufere sau să nu mă înţeleagă. Care este cel mai bun lucru pe care trebuie să îl fac?”

Cum e trecut de miezul nopții și nu i-a dat nimeni un răspuns probabil omul a suferit deja o criză de personalitate. Ca să nu risc să citesc mâine despre el în ziare la rubrica decese, hai să-l „îmbărbătez” eu cu un răspuns:
13 februarie, 02:45. Dr. Freud
Caută să-ți amintești adresa unde mergeai seara pe furiș la pretenuța ta (e totuna cu adresa unde ai fost în pețit).
Apoi fă-o pe Doamna colet și expediaz-o acolo (la mă-sa acasă). Atenție, dacă nu încape în colet încearcă să n-o buchisești prea tare și să rămână semne. Se mai găsește vreun vecin pizmaș care să o învețe prostii despre certificatul medico-legal și nu te văd bine apoi.
Dacă n-ați produs juniori printre țipete și reproșuri atunci aveți la dispoziție procedura de comun acord la notar sau la primărie.
Dacă sunt mititei care nu pricep de ce Afganistanul s-a mutat la ei în sufragerie sau Lady are pretenții ce exced modelul poveștilor (fata, jumătate din împărăție, cutia de viteze și trei bujii de la Dacia 1310 din parcare), atunci UNICA ALTERNATIVĂ (hi! hi! hi! - ce deștept sunt!) este să vă falimentați amândoi angajând același avocat exorbitant.
Avocat care vă va reprezenta pe amândoi în următorii 5 ani cu atâta abnegație încât la sfârșitul cincinalului veți fi săraci lipiți pământului. Dar tot împreună! Între timp sindromul Stockholm își va fi produs efectele, pacea și armonia va pogorî asupra voastră și o veți lua de la capăt, începând de la o strachină și 2 linguri de lemn.
Solidaritatea conjugală va fi definitiv consolidată de anunțul inopinat al fiicei referitor la logodna clandestină și iminența unei nunți ca în povești.

Pisicolog de serviciu

Oedip

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu