Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 19 martie 2021

Nouvorba political correctness și neaoșul românesc: părintele cu pulă și părintele cu pizdă

 I-auzi, bre, cică o dat poruncă depravații de la Briusel să nu se mai zică „mama” și „tata” ci „părintele 1” și „părintele 2”


La care Io* am o aidee șugubeață:

ce-ar fi ca Academia Română să introducă în DEX cele 2 cuvinte atât de des uzitate: pulă și pizdă.


Ș-atunci, ca o adaptare „specifică” a lindicațiilor prețioase ale Briuselului, noi o să spunem „părintele cu pizdărespectiv „părintele cu pulă.

„- Doamna părinte 1, mă gândesc c-ar fi timpul să răzuiți cele 2 piei de urs din peșteră, ca să vă faceți o blană de lux și să nu mai umblați în curul gol.”

„- Domnul părinte 2, eu mă gândesc c-ar fi vremea să vă luați arcul și săgețile și să mergeți puțintel  prin pădure, nu de alta dar pe cât de gol mi-e curul, la fel de gol începe să fie și frigiderul.”


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu