Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

marți, 21 septembrie 2021

E-ON survey sau „Time to Say Goodbye”

azi a fost ultima zi de client E-ON.

De mâine furnizorul meu este SPEEH HIDROELECTRICA SA.

În Yahoo găsesc un e-mail de la E-ON, un fel de survey prin care sunt invitat să particip.

Am completat o tonă de căsuțe.


 

Cele mai interesante au fost cele referitoare la motivul plecării.

Am bifat „alt motiv” iar în caseta de mesaj am precizat succint:

„În luna iunie 2021, am „beneficiat” de un număr de 2 contracte încheiate cu E-ON: unul rezultantă a aplicației telefonice nefinalizate iar al doilea rezultanta aplicației online . Al doilea contract nu avea stabilita convenția de consum conform istoricului facturat și avea valorile convenției de 3-4 ori mai mari. 

Deși imediat am aplicat în dashboardul contului „eonmyline” și am rectificat prin actualizare convenția de consum, aceasta a rămas la fel deși aplicația m-a notificat prin e-mail că această actualizare s-a efectuat cu succes.

Consecința: prima factură emisă în baza noului contract a avut un consum estimat de 4 ori mai mare. Motivul pentru care plec de la E-ON: sunt client vechi, cu cont eonmyline, factură electronică și card E-ON de mai bine de  4 ani. Dacă MIE - „tată de albine” al mediului online - mi se poate întâmpla așa ceva atunci unei babe sărmane, neștiutoare de carte, din capătul țării, i se poate întâmpla să rămână fără cuibar, fără găină și fără ouăle de sub găină, ca să poată face rost de bani pentru a plăti factura la energie electrică. 

Suprapus peste acest motiv de indignare, m-a oripilat nivelul uriaș de neprofesionalism și indiferență de „domnește” în birourile semizeilor din conducerea E-ON: orice sesizare s-ar formula, orice anomalie s-ar semnala, NICI UN SEMIZEU nu se coboară la nivelul consumatorului muritor. Îmi cer scuze pentru efortul profesionist al lucrătorilor E-ON de la „talpa” companiei dar trebuie de afirmat răspicat faptul că în birourile de sus nesimțirea, indiferența și incompetența sunt  direct proporționale cu înălțimea la care se află respectivul birou. 

Drept consecință - „Time to Say Goodbye” în interpretarea lui Andrea Bocelli și Claudia Griech.”

 

Iar undeva aproape de finalul chestionarului o întrebare de baraj, care a primit, așa cum este firesc, un răspuns de... hidrocentrală (nici o legătură cu Hidroelectrica):

„Ce ar putea face E-ON ca să redeveniți client E-ON?”

răspuns: „Să dărâme balcoanele uraniene în care sălășluiesc tot felul de divinități din corurile de îngeri ce roiesc împrejurul Claudiei Griech, Raffel, Strube, Bărbulescu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu