azi a fost ultima zi de client E-ON.
De mâine furnizorul meu este SPEEH HIDROELECTRICA SA.
În Yahoo găsesc un e-mail de la E-ON, un fel de survey prin care sunt invitat să particip.
Am completat o tonă de căsuțe.
Cele mai interesante au fost cele referitoare la motivul plecării.
Am bifat „alt motiv” iar în caseta de mesaj am precizat succint:
„În luna iunie 2021, am „beneficiat” de un număr de 2 contracte încheiate cu E-ON: unul rezultantă a aplicației telefonice nefinalizate iar al doilea rezultanta aplicației online . Al doilea contract nu avea stabilita convenția de consum conform istoricului facturat și avea valorile convenției de 3-4 ori mai mari.
Deși imediat am aplicat în dashboardul contului „eonmyline” și am rectificat prin actualizare convenția de consum, aceasta a rămas la fel deși aplicația m-a notificat prin e-mail că această actualizare s-a efectuat cu succes.
Consecința: prima factură emisă în baza noului contract a avut un consum estimat de 4 ori mai mare. Motivul pentru care plec de la E-ON: sunt client vechi, cu cont eonmyline, factură electronică și card E-ON de mai bine de 4 ani. Dacă MIE - „tată de albine” al mediului online - mi se poate întâmpla așa ceva atunci unei babe sărmane, neștiutoare de carte, din capătul țării, i se poate întâmpla să rămână fără cuibar, fără găină și fără ouăle de sub găină, ca să poată face rost de bani pentru a plăti factura la energie electrică.
Suprapus peste acest motiv de indignare, m-a oripilat nivelul uriaș de neprofesionalism și indiferență de „domnește” în birourile semizeilor din conducerea E-ON: orice sesizare s-ar formula, orice anomalie s-ar semnala, NICI UN SEMIZEU nu se coboară la nivelul consumatorului muritor. Îmi cer scuze pentru efortul profesionist al lucrătorilor E-ON de la „talpa” companiei dar trebuie de afirmat răspicat faptul că în birourile de sus nesimțirea, indiferența și incompetența sunt direct proporționale cu înălțimea la care se află respectivul birou.
Drept consecință - „Time to Say Goodbye” în interpretarea lui Andrea Bocelli și Claudia Griech.”
Iar undeva aproape de finalul chestionarului o întrebare de baraj, care a primit, așa cum este firesc, un răspuns de... hidrocentrală (nici o legătură cu Hidroelectrica):
„Ce ar putea face E-ON ca să redeveniți client E-ON?”
răspuns: „Să dărâme balcoanele uraniene în care sălășluiesc tot felul de divinități din corurile de îngeri ce roiesc împrejurul Claudiei Griech, Raffel, Strube, Bărbulescu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu