Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 17 septembrie 2021

Un ministru BOW... sau cum am ajuns nelocuitor în propriul domiciliu

Inga ce zice un bow de ministru - virgil popescu - ministrul energiei - despre locuințele care consumă mai puțin de 30 de kW lunar:

Asta vrea să însemne că am ajuns fantomă în propria-mi locuință?

Căci, istoricul de consum* al ultimilor 3 ani, în baza căruia am stabilit convenția de consum la trecerea la un nou furnizor, spune clar o medie de vreo 27-28 kW lunar.


 

În atare condiții dubitative, dau fuguța să mă uit în oglindă să verific dacă sunt sau nu sunt nelocuitor al acestei case:

- dacă nu mă văd în oglindă, înseamnă că ministrul popescu este un geniu nedescoperit (nedeshumat);

- dacă mă văd în oglindă, atunci înseamnă că ministrul popescu este un Bow Trade Mark.

------

* consumatori:

3 becuri LED de 5 Watt în lustră

- un PC modern (an 2019 - Intel 7th gen.) de vreo 64 de Watt

- un TV led pe post de monitor de vreo 24 de Watt.

frigiderul stă scos din priză, mașina de spălat nou-nouță nici n-a fost pusă în funcțiune măcar o dată, motorul hidroforului este alimentat doar în momentul în care am de lucru pe la baie.

Alți consumatori nu există sau sunt scule electrice cu o utilizare extrem de ocazională.

Baie cu boiler pe lemne, din anii 80 !!!



Iaca așa se poate ca la o locuință ACTIVĂ să se înregistreze un consum de până în 30 de kilowați lunar.


pentru conformitate, ingăta ultima factură primită de la bagabonții nesimțiți de la E-ON  

(că din 22 sept. începe noul contract de furnizare de la Hidroelectrica)

23 de kilowați consumați în 25 de zile calendaristice. 

Ceea ce înseamnă că ministrul popescu, aidoma tovarășilor lui de guvernare, este un... BOW.

-----------


e-mail trimis Boului ca să știe că e Bou


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu