Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 23 august 2013

Incendiu la prăznicarul besericii

Ba nu-i așa știrea!

shame on you
Iar o sucit-o Păiosul din grafitul karandașului ca să deie bine la specificul dzilei, să empatizeze cu celelalte doo știri- „șoapte de sus/ ce-aievea au ceava de spus” și să se-ntrupeze astfel Trilogia eschatologică în Ținutul Bokowinei de Gios (plus Ținutul Brusturelui Răsare).
Bine că n-o mai fost și o a patra știre tematică astfel încât p-ormă să fie material artistic pentru un cvartet de coarde.
Iacătă știrea cheală:
Cică asară, pe la oara 19,30 (HEO- adică oara de la Maskva – atât de dragă derbedeilor din Rromânica Komsomolistă) s-o dus ILIE – paracliserul basericii din Stamate să-și facă rondul de noapte. Da ciu-ciu, că asta-i vrăjeala de o declarat-o iel la meliție, cu plaivazul pe-o declarație susținută și semnată cu fingerprintul deștului mare. În fapt iel o sărit pârleazul din dosul grădinii, ca să nu-l vadă matușca luia când merge la comparativa mic-butic de-i zid în zid cu basilica, ca să beie pe caiet o dublă de vodcă ucrainească trecută pe sub vamă, că taaare-i mai sughița epiglota după mahmureala de la Sânta Mărie – reloaded.
Când o ajuns în dreptul besericii o văzut mare blasfemie în curtea interioară, taman la peatra ceea rotundă scoasă din râu și unde se-adună de Sabbath și în Dei Dominus toți milogii și toți puturoșii ca să primească ceva pe bogdaproste.
Aclo ereau niște bagabonți păgâni, care ascultau imnuri techno-religioase închinate lu’ Isabela, răstimp în care pângăreau eucharistia tradițională, batjocorind-o punând în loc de trupul și sangvele Domnului Zeu, o sticlă de tescovină ș-un joint cu etnobotanice – acum ce-i drept toatele fiind eco și bio, egzact cum cere tradiția postului ce-o trecut.


(trebe de precizat că Isabela era o gajică de numai 18 anișori, vinită în vacanță la țară la bunicii iia care erau plecați în Italia, motiv pentru care li se aprinseră la bagabonți ledurile imaginației obsedate, ludico-bolnăvicioasă.)
Acum Ilie – paracliserul s-o gândit iel cum să facă ceava o șolticărie, ca să nu mai fie nevoit să bată digeaba drumul până la crâșma de lângă cortul întâlnirii Domnului Zeu – cort rădicat egzact cum zice Legea – adicătelea din blocuri de piatră scoase din piramida lui Mikerinos și acoperită cu foi de tablă din AUR de 24 de karate de-o rămas neutilizate la coperișul catedralei Sân Basile– ofcorse tot din Maskva și pe care n-o reușit să le șutească Citellus citellus colhoznicus la ctitoria altei beserici de-o fost făcută la Cașvana pe locul fostului GAS unde popândăul o fost mare merceolog-economisat și unde o învățat principiile generale ale doctrinei național-socialistische a arbeit partei-ului. ( adică piesiedie-ul, uăi!).
Napoi la moș Ilie, că se-neacă în sughițuri de când l-am ignorat în firul narațiunii.
Apăi când i-o văzut iel pe Baalii ceia House – anarchiști cum mânuiesc iei sticloanța de trăscău și mai ales ce mărgele fermecătoare făcea trăscăul în butelcă, atunci s-o pogorât asupra luia Sfânta Fantomă a Domnului Zeu care i-o luminat calea metodologică întru ostoirea asprimii arzătoare a gâtlejului.
Ș-atunci le-o propus la Zadocheii ceia necredincioși un contest de demonstrat puterile divine a fiecăruia. Adică cine reușește să aprinsă Focul cel Sacru asupra altarului arderii de tot a jertfelor, apăi a luia să fie sticla cu trăscău, în veacul vecilor și s-o beie iel cu urmașii luia, și cu urmașii urmașilor seminției luia până la a șaptea spiță.


Cum s-o desfășurat contestul nu prea mai are mare haz de povistit. Bagabonții ceia degeaba s-o chinuit să deie din amnarul brichetelor și din sfosforul țâbricurilor că n-o făcut mai mult decât un mare fâs.
Ilie în schimb, când s-o rugat o dată la Domnul Zeu a luia să-l agiute să aprindă focul peste altarul cel menit arderii jertfelor, apăi pe dată s-o deschicat noaurii și o căzut un fulger de foc care o aprins taman aclo unde s-o rugat Ilie – paracliserul – adică taman în prăznicarul besericii.
De-acum continuarea îi cam cum o spus-o maeștrii scârțangii pe hârtie de la enervatorul de Bokowina, adică o luat foc de-a binelea nu numai altarul cât s-o pârpâlit binișor tăt cortul ceala rădicat din chetroaie zmulte din trupul Sfinxului eghipețian și coperită cu șindrilă metalică din platină.
Mai trebe de șoptit un mic amănunt: Ilie – paracliserul ș-o făcut pe deplin datoria de slujbaș bisericesc, adică o răcnit de două-trii ori, din toți bojogii „Săriți, uăi, că arde beserica!” după care s-o luat praizul – Award rezultat în urma contestului și s-o dat în dosul zidului besericii, o scos dopul de la sticloanță ș-o-nceput să supravegheze eficiența modului în care acționau pompierii care s-au prezentat la locul evenimentului undeva împrejurul orei 21.30.
Tot HEO – adicătelea oara de la Maskva – atât de dragă ciurdelor de cornute mici și mari, cu mintea îmbălsămată în vodcă, superstiție, ignoranță și incultură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu