Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 9 decembrie 2016

Fericirea mea, la naiba!




Buey, abea amu îmi dau seama că Io* luni, când am fost la Vespasiana de pe Ștefan cel Mare 62, ca să-mi iau brevetul de Rarinc *, cât am stat pe holurile Vespasianei, tot auzeam salutându-se între ei niște omuleți în robă care nu erau advocați: „Sluga!”, „Sluga dvs!”, „Sluga!”
Prima dată m-am gândit că așa se prostesc ei, de atâta bine și huzur, că au adoptat modul de salut al rumânilor din perioada antebelică „Sluga!”
Însă, abia acuma realizez că ăia erau toți magistrați și bizarul salut era un fel de consemn prin care se identificau membrii sectei Ticăloșilor judiciari și își declamau nedisimulata MÂNDRIE DE A FI SLUGĂ!
Am rămas chiar mirat să văz o fată crudă, de numa 27 de ani, care și ea saluta cu „SLUGA!” **

-----
 * Rarinc, forma de masculin de la Rarinca

** Ză**n A**a @Lioara - Torquemada m/p/uiuț judiciar (nota) - calfă judiciară manufacturată la o raboteză decalibrată din atelierele mecanice ale INM.

(nota) adicătelea un produs etalon al puișorilor futuți și fătați în nopțile premergătoare lui Dec. 89 și care, la vremea acelui bizar solstițiu de iarnă, aveau vârsta îndătinată sugerii deștului și a biberonului, își ștergeau mucii cu pelincile de la cur, se aburcau pe la ferești, bontăneau cu lingurița în geam și gângureau duios „INGA, MAMI, TREC MILITARII!”

-----
Inga, pe LuJu, muiuțul ce mă ia la „respect” de tip „futu-ți botul” :

cică „redundant”! O fi rămas impresionată de cuvântul „redundanță” ce i l-am servit în sedința publică, a dat fuga la mumă-sa ca să consulte DEX-ul priponit pe oala de chișleac ca să nu hlinchească mâța smântâna și a deslușit semantica noțiunii de „redundanță”, acompaniindu-și extazul cu o formulă aproximativă celei consacrate de Archimede: „EVREIKA!”
Așa de mult i-a plăcut cuvântul la muiuțul judiciar că iute a dat fuguța pe site-urilor oamenilor betrâni, ca să se fudulească cu noua ei coafură și cu noua ei achiziție lingvistică.

Deh! copchiii ăștia futuți și fătați în nopțile anului 1989, ce le mai place lor să epateze cu bruma lor de agri-cultură generală, ce se aseamănă unei Linii telefonice Permanente Aeriene: câte o noțiune o dată la 25 de metri din tarlaua erudiției.


Și nu se lasă muiuțul. Muiuțul ăsta își închipuie, pasămite, că a fost coleg de Loviluție cu mine, ne-am adăpostit amîndoi în același locaș și ne țineam împreună de aceeași grenadă: Io* de corpul grenadei și muiuțul de șplint! Deh, copchiii ăștia, ce le mai plac lor lucrurile sclipitoare!
Analfabetul funcțional, produsul „ilustru” al școlii postdecembriste ce brevetează numai TâNpiți, are stuchit la furcă și-i dă 'nainte cu fleanca:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu