Onu Air cere și el level 330.
O controlleriță îi spune că nu e disponibil și îi propune level 370.
Onu Air nu e disponibil pentru 370.
Îl pune să aștepte.
Îi dă lui Air Cairo head 164 și apoi îi dă lui Onu Air accept pentru 33.000 de picioare.
Wow!
Ambele la 33.000 de picioare.
Air Cairo cu o viteză de 482 de noduri și Onu Air cu 462 de noduri.
Air Cairo cu head 164 și Onu cu head 175.
Când Air Cairo scade viteza la 475 de noduri, controllerița îi cere lui Onu Air să reducă și el viteza.
Reduce la 455 de noduri.
Zboară în acel stil „emoționant” până când ies din spațiul aerian românesc și intră la bulgari.
Acolo nu-i lasă să se mai joace. Air Cairo primește head 165.
Onu Air: head 163
GAME OVER!
Oricum, mult timp n-or să zboare așa, căci cele 2 avioane or să trebuiască să-și schimbe locurile, cel din stânga în dreapta și cel din dreapta în stânga, căci pe hartă, ca situare geografică, Hurghada e în stânga (în vest) iar Sharm El Sheikh în dreapta (în est)
Așa că Onu Air se urcă la 34.000 de picioare iar Air Cairo rămâne la 33.000 de picioare și primește heading 148.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu