Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 22 aprilie 2016

The Highwaymen Robbers sau Topul celor mai flamboaiante gogomănii electorale




1. Ulițe, coclauri, poteci, poduri, podețe și pârleazuri.

Catindatul Țarcului Ponta Sârbu Daciana propune asphaltarea tuturor ulițelor și coclaurilor patriei în decurs de un cincinal.

Reprezentantul Oborului Liberalilor de Rit Kominternist sare de kur în sus și-și aduce aminte de deviza „Cincinalul în patru ani și jumătate”.

Vine și catindatul Șeptelului denumit „Festivalul Proștilor la Primăria Capitalei” și plătește cu sec „în 4 ani”.

Careul de gogomănii este definitivat de catindatul Uprising of pseudoRebels care îmblă în teșchereaua comunitară și scoate de acolo un șoșoi de Haur având valoarea echivalentă cu cea a lucrărilor de reabilitare a carosabilului din întreaga urbe.

========================================================================

Io* ZIC AȘA:
Singurele lucrări de infrastructură ce trebuie realizate în TÂRGUL MAFIOȚILOR, al BIȘNIȚARILOR, al ȘUȚILOR și al TÂLHARILOR sunt următoarele:

a) Drumul Național 17A până la Dornești, iar de acolo prelungită ruta pe DC 51 până pe la Mușenița. Aista drum, după modernizare și asfaltare, să fie capabil să asigure o viteză medie de trafic a gipanelor cu volan pe dreapta de 120 mph. Drumul se va numi „Drumul Plugarului și al Balastului exploatat nelegal

b) Tot Drumul Național 17A, de la ieșirea din Rottacenum-Tortuga până la Marginea, iar de acolo pe DN2E până prin zona Jicovilor, Bilcăi și a Gălăneștiului Acest drum se va numi „Drumul Mitilicului și al Viceroy-ului”;

c) Varianta de rezervă la axa traficului cu produse supuse regimului marcării și accizării va fi reprezentată de DN2H, de la Rottacenum-Tortuga până înspre Vicov. Adicătelea e un fel de a spune „de la Rottacenum înspre…” întrucât relația definitorie contrabandei presupune o relația biunivocă a vectorului deplasare – adicătelea mai mult dinspre pădurile și coclaurile jicovilor înspre Rottacenum și mai puțin în sens invers. Păi, care este și care va fi capitata națională a TRAFICULUI ȘI CRIMEI ORGANIZATE? ROTACENUM-TORTUGA, au ba?
Această rută de rezervă, alternativă la „Drumul Mitilicului și al Viceroy-ului” se va numi „Drumul Jing-Lingului și al Mătăsii rochiilor de mireasă distributed by „Alexandra Workshops”;

d) Nu în ultimul rând, mai trebuie de asigurat o rută eficientă de defluire a tuturor marafeturilor contrabănduite înspre întreg cuprinsul țării, drum care va fi reprezentat de DJ178A, de la Rottacenum-Tortuga prin Volovăț până la Solca, iar de acolo mai departe pe DN2K înspre Păltinoasa și mai departe – teritoriul întregii țări – imensă piață de desfacere și sursă de închiaburire a bișnițarilor din Rottacenum-Tortuga.
Acest ultim drum, în semn de cinstire al Clanului Mafiotic Famiglial al vicolilor, se va numi „Drumul Mecenelor Judiciare și al Tradiției Șpăgoase

e) iar ca o Addenda la această analiză faptică, Cetatea Răului conceptual va trebui să se doteze cu un aerodrom secret, din acela cum au cartelurile drogurilor din Medellin.
Acesta va fi realizat cu pistă de pământ bătucit, camuflat între terenurile agricole și va fi luminat doar în caz de necesitate cu făclii croite din bidoane de tablă umplute cu benzină. Acest aerodrom se va construi în paralel cu DJ178A, pe partea vestică a liniei de comunicație, lungimea pistei situându-se aproximativ între intersecția Volovățului cu Mihai Viteazul (undeva pe la nr 118D) și se va termina chiar în comuna Volovăț, în dreptul palatului conjugal al clanului mafiotic sus-menționat.

În semn de omagiu față de fondatorul Școlii Peripatetice a Nelegiuirii și Fărădelegii de la Rottacenum, acest aerodrom de campanie va purta denumirea scârboasă a Fiului Accidental al Slobozului Etilico-inerțial - „Aeroportul Internațional MUDA LEVOIR

Spor la treabă, uăi băieț’ cucuieț’ !
Crossed fingers for you!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu