1.
Ulițe, coclauri, poteci, poduri, podețe și pârleazuri.
Catindatul Țarcului Ponta Sârbu Daciana propune asphaltarea tuturor ulițelor și
coclaurilor patriei în decurs de un cincinal.
Reprezentantul Oborului Liberalilor de Rit Kominternist sare de kur în sus și-și aduce
aminte de deviza „Cincinalul în patru ani și jumătate”.
Vine
și catindatul Șeptelului denumit „Festivalul Proștilor la Primăria Capitalei” și
plătește cu sec „în 4 ani”.
Careul
de gogomănii este definitivat de catindatul Uprising of pseudoRebels care îmblă
în teșchereaua comunitară și scoate de acolo un șoșoi de Haur având valoarea
echivalentă cu cea a lucrărilor de reabilitare a carosabilului din întreaga
urbe.
========================================================================
Io* ZIC AȘA:
Singurele lucrări de infrastructură ce trebuie
realizate în TÂRGUL MAFIOȚILOR, al BIȘNIȚARILOR, al ȘUȚILOR și al TÂLHARILOR
sunt următoarele:
a) Drumul Național 17A până la Dornești, iar de acolo
prelungită ruta pe DC 51 până pe la Mușenița. Aista drum, după modernizare și
asfaltare, să fie capabil să asigure o viteză medie de trafic a gipanelor cu
volan pe dreapta de 120 mph. Drumul se va numi „Drumul Plugarului și al
Balastului exploatat nelegal”
b) Tot Drumul Național 17A, de la ieșirea din
Rottacenum-Tortuga până la Marginea, iar de acolo pe DN2E până prin zona
Jicovilor, Bilcăi și a Gălăneștiului Acest drum se va numi „Drumul Mitilicului
și al Viceroy-ului”;
c) Varianta de rezervă la axa traficului cu produse
supuse regimului marcării și accizării va fi reprezentată de DN2H, de la
Rottacenum-Tortuga până înspre Vicov. Adicătelea e un fel de a spune „de la
Rottacenum înspre…” întrucât relația definitorie contrabandei presupune o
relația biunivocă a vectorului deplasare – adicătelea mai mult dinspre pădurile
și coclaurile jicovilor înspre Rottacenum și mai puțin în sens invers. Păi, care
este și care va fi capitata națională a TRAFICULUI ȘI CRIMEI ORGANIZATE?
ROTACENUM-TORTUGA, au ba?
Această rută de rezervă, alternativă la „Drumul
Mitilicului și al Viceroy-ului” se va numi „Drumul Jing-Lingului și al Mătăsii rochiilor de mireasă distributed by „Alexandra Workshops”;
d) Nu în ultimul rând, mai trebuie de asigurat o rută
eficientă de defluire a tuturor marafeturilor contrabănduite înspre întreg
cuprinsul țării, drum care va fi reprezentat de DJ178A, de la
Rottacenum-Tortuga prin Volovăț până la Solca, iar de acolo mai departe pe DN2K
înspre Păltinoasa și mai departe – teritoriul întregii țări – imensă piață de
desfacere și sursă de închiaburire a bișnițarilor din Rottacenum-Tortuga.
Acest ultim drum, în semn de cinstire al Clanului
Mafiotic Famiglial al vicolilor, se va numi „Drumul Mecenelor Judiciare și al
Tradiției Șpăgoase”
e) iar ca o Addenda la această analiză faptică,
Cetatea Răului conceptual va trebui să se doteze cu un aerodrom secret, din
acela cum au cartelurile drogurilor din Medellin.
Acesta va fi realizat cu pistă de pământ bătucit,
camuflat între terenurile agricole și va fi luminat doar în caz de necesitate
cu făclii croite din bidoane de tablă umplute cu benzină. Acest aerodrom se va
construi în paralel cu DJ178A, pe partea vestică a liniei de comunicație,
lungimea pistei situându-se aproximativ între intersecția Volovățului cu Mihai
Viteazul (undeva pe la nr 118D) și se va termina chiar în comuna Volovăț, în
dreptul palatului conjugal al clanului mafiotic sus-menționat.
În semn de omagiu față de fondatorul Școlii Peripatetice a Nelegiuirii și Fărădelegii de la Rottacenum, acest aerodrom de campanie va purta denumirea scârboasă a Fiului Accidental al Slobozului Etilico-inerțial - „Aeroportul Internațional MUDA LEVOIR”
Spor la treabă, uăi băieț’ cucuieț’ !
Crossed fingers for you!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu