Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

sâmbătă, 31 martie 2018

Pașol na turbinka, ciorti!


Buey, nuș cum, da m-o apucat curățenia de primăvară.
Ș-am zâs Io*: „Ian hai să facem oleacă de ordine între bagabonții ce se preumblă pe blogul meu ca Vodă prin Lobodă.
Ș-așa am decretat că nu mă mai interesează audiența blogului.
Găsesc un generator de coduri HTML, specific inserării în codul blogului a unui script care să blocheze accesul anumitor IP-uri. IP-uri care, prin frecvența cu care accesează blogul și prin accesările efectuate țintit, deja încep să pară suspecte.
Aveam Io* vreo 4-5 mușterii care-mi făceau peste 100 de vizite într-o singură Lună.
Unul, odată, în vreo oră și ceva, a avut vreo 48 de intrări, cu peste 50 de vizualizări de pagini.

Apoi, mie nu-mi prea plac IP-urile ce provin de la computere care încă mai au instalat pe ele WinXP. Este clar că acestea aparțin unor instituții de stat, că numai cei de la stat sunt limitați de prevederile licențelor deja achiziționate, sau de performanțele limitate ale troacelor de PC-uri din dotare.

Așadar, îi iau pe cei cu peste 100 de vizite la introdus în generatorul de cod.
I-am pus binișor la insectar și pe STS Bucharest, 323a, Splaiul Independenței, sector 6 și pe Frederic Chopin, Nr. 15, Sc A, Ap. 6 și pe cel de la RCS&RDS Residential, și pe finanțistul de la brom (Banca Românească - cred), din Clădirea BOC de pe George Constantinescu nr. 3.

Vine rândul unuia dintre cei mai fideli vizitatori ai blogului meu: Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică.
Ce institutul Pulii e ăla care se ocupă (sanchi) de cercetare-dezvoltare în informatică și el operează PC-uri cu OS Windows XP?











Precum se vede este un întreg grup IPv4 este rezervat pentru pâcălicii ăștia - 85.120.166.1 - 85.120.166.255.

Pe mine m-au vizitat, numai în ultima lună, I.P.-urile xxx.1; xxx.69; xxx.70; xxx.106; xxx.147 și xxx.153. În condițiile în care vreo 10 zile am avut blogul nepublic.

Uite la prostanii de la 60, 70 sau 146 ce troace operează:
OS - Windows XP
Browser - Firefox 52, Chrome 49
Rezoluție 1280x768 (asta e rezoluție de monitor CRT de pe timpul străbunicii!) sau 1280x1024 (ăsta-i un LCD contemporan cu bunica).

Boon! Dă-i pulii de suflet în lista de blocare.

După ce isprăvesc generarea scriptului și inserarea lui în codul blogului, dau scanare cu un utilitar meseriaș - ipscan221 - să văz cine naiba-s puleții ăștia de la „cercetare-dezvoltare în informatică”.

Iaca rezultatul:
 








#aisămăchișînfreză!
pna.ro ; pna.just.ro ; dgp.ro ; dpi.mpublic.ro ; mpublic. ro ; just.ro

Ș-asta-i numai așa, la minimum, că doar azi e sabbat și nu-s la lucru Călăii cu toporișca la cingătoare.

Concluzie:
Toate adresele din grupul 85.120.166.1 - 85.120.166.255 sunt adrese ale unor structuri din Ministerul Justiției, din Ministerul Public sau din ANP.

Lista completă a hosturilor 85.120.166.xxx poate fi studiată aici: 
https://db-ip.com/all/85.120.166

Deci  „Institutul Național de Cercetare-Dezvoltare în Informatică” este doar denumirea ISP (Internet Service Provider) dar „Organization” este nimeni altul decât Serviciul de Telecomunicații Speciale - U.M.319 București, aka... STS Bucharest, 323a, Splaiul Independenței, sector 6.

STS care în secolul XXI nu a auzit de setarea în IPv4 - „Disable NetBios over TCP/IP” !!!
=====================================================================

Epilog:
dau fuguța să fac bătături la degete, tastând în generatorul de scripturi blocarea TUTUROR adreselor între 85.120.166.1 și 85.120.166.255.
Că p-ormă m-oi trezi și Io*, ca Paul Adrian Ballea, bloggerul din Ploiești, c-o frumusețe de dosar penal manufacturat.

MARSCH LA COTEȚ (= blocklist) POTĂI SCELERATE! 

=====================================================================

Addendum: Rădăuțene, te-am priponit și pe tine!
Doar știi că nu-mi plac GUNOAIELE din RĂDĂUȚI!
 


Update 04.04.2018
46.214.159.33 - pus la insectar!
 
Doar am decretat că NU SUPORT GUNOAIELE ȘI JEGURILE DIN RĂDĂUȚI!

Update 11.04.2014
Stalker rădăuțean împuțit și infect, nu mai încerca degeaba!
De fiecare dată când o să-mi intri cu un alt IP, Statcounterul meu o să te deconspire.
Iaca așa:


De fiecare dată când o să-mi intri cu un IP de la NextGen - 46.214.xxx.xxx sau 94.53.xxx.xxx o să te priponesc exact acolo unde-ți este locul, GUNOIULE!

2 comentarii:

  1. NU-i problema,schimba ip-urile daca vor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mai e de actualitate „căpăstrul”. Asta era valabil ast-primăvară, prin martie. Acum vreo lună, am... dat „grațiere” la toată lista de blocare! (aveam peste 100 de IP-uri la insectar. Acum poa' să se uite cine vrea, până se satură.

      Ștergere