Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 2 noiembrie 2018

Ia Pula! Dă pula! (mic tratat de politețe judiciară)


Prolog: Pula este moneda folosită în Botswana, 1 pula = 100 thebe. Pula literal înseamnă ploaie în Tswana/SeTswana, deoarece ploaia este foarte rară în Botswana din cauza cantității reduse de precipitații ce caracterizează clima deșertului Kalahari.”

Mai amu ceva vreme am formulat la Curtea de Apel Suceava (aka Vespasiana de Apel) o îndreptățită cerere de îndreptare a unei erori materiale.

(ceream ca în loc de „pluralitate intermediară”, cum au consemnat anapoda cei doi BOULENI grăbiți, superficiali și neprofesioniști de la C3A Pen CA Sv., să se consemneze situația juridică reală, cea solicitată de procurorul de ședință de la fond și admisă de judele fondului - „concurs real”)
Nu numai că mi s-a respins din scurt cererea de îndreptare a erorii materiale, dar m-am pomenit și cu somație de plată de vreo 200 de lei!

Culmea neobrăzării!
După ce-ți bagi pula-n gâții omului, refuzând să-ți rectifici TÂMPENIA JUDICIARĂ scrisă de o cămilă dromader, îl mai pui pe om să mai plătească și vreo 200 de lei contravaloarea tupeului de borfaș înstruțat în robă.

Io* am adunat din cei 4 ani de paradeală, numai din condamnări și din cereri respinse, vreo 2.500 - 2.600 de lei cheltuieli judiciare, care deja-s date la ANAF în titlu executoriu.

Dar, ca un rumân „bun contribuabil” ce sunt, ca să nu impietez asupra oportunității salarizărilor infect de onctuoase și oripilant de nesimțite pe care le au acești Golănași cu robe din Grupul Infracțional Organizat „Justiție”, m-am gândit că trebuie să trimet ceva la compartimentul de executări penale al Judecăcătoriei Suceava, care m-a notificat că am de plată 200 de lei.

Parale n-am!
Și dacă am 2-3 firfirici, îmi ieu drojdie să-mi fac doo turte, oleacă de cafea, zahar sau oloi.
Așa că am pus la treabă imprimanta Canon Pixma MP240.
Inga ce-o ișât!






Le-am trimes repejor la oamini, ca să nu pățască rușânea să rămână fără salarii și să între la angarale cu băncile!
 


După care am uitat definitiv de pătăranie!

Azi, mă trezesc cu... răspuns de la Judecăcătorie.




Io*, cum am sâmțul humorului foarte bine dezvoltat, pricep că... sunt primul și singurul justițiabil din Rröemenika la care o structură judiciară i-a transmis, în mod subliminal, clasicul îndemn: „- BA TU SĂ IEI PULA!” 
(fie el îndemnul și sub formă de retur în lung de linie al ofensei mele nedisimulate!) 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu