Disparitățile acumulate încă de la începutul ciclului gimnazial (clasa a V-a ca parcă absentată integral), suprapuse peste golurile create în clasele ciclului primar anihilează din start orice idee de performanță, chiar privită această performanță la nivelul său mediu.
Căcaturi de o elementaritate înfiorătoare, care s-au pierdut la vremea lor și care ar trebui să reprezinte cărămizile construcției unei performanțe reale.
Cât despre formule de calcul prescurtat, operații cu radicali și puteri sau probleme elementare de geometrie în plan și spațiu, astea deja par a fi navete spațiale venite de pe Marte.
1 pct. din oficiu + 3 puncte de la subiectul I + 0,5 puncte desenarea unei piramide + 0,5 puncte calculul unei medii geometrice (operații banale cu fracții) + 0,5 puncte o banală reprezentare a unei funcții + 0,5 puncte calculul volumului unei prisme.
Orice notă sub 6.00 dovedește, fără putință de tăgadă, că loaza cu ifose și țâfnă nu este altceva decât un VIȚEL.
------
*ultima dată făcusem asemenea acte donquijotești prin 2007, dar atunci aveam parte de elevi mintoși, cu sclipici și ștaif.
Care țânc îl acceptam și rezista „asediului” meu, lua notă mare la „capacitate” și intra exact la liceul ce și-l avea în dorință.
Vițelul de anul acesta efectiv mi-a boțit și mânjit portofoliul performanțelor anterioare, obținute la începutul anilor 2000.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu