Mey populație de oi de teracotă, ia să-mi
explice careva „diștept foc” CARE ESTE BAZA LEGALĂ pentru care SS-maimuțele din
MI restrâng în această perioadă exercitarea unor drepturi fundamentale?
Căci, atâta timp cât prevederile art. 2 din
decretul Nazistului de la Cotroceni de prelungire a stării de urgență pe
teritoriul României sunt condiționate de Hotărârea adoptată de Parlamentul
României în data de 16 aprilie 2020, publicată în monitorul oficial nr.
320/16.04.2020, se pare că acești zeloți ai nazismului liberal sunt TOTALMENTE
ÎN AFARA LEGII, activitatea lor fiind un veritabil abuz, o veritabilă încălcare
a drepturilor cetățenești fundamentale.
Pentru cei nedeprinși cu detaliile
interpretative ale normelor legislative, „RANG DE LEGE” au doar legile adoptate
de Parlament sau Ordonanțele de urgență ale Guvernului.
ÎN CE TEMEI LEGAL aceste SS-maimuțe
millennials, cu 2 clase ca Intercity, 1 liniuță pe umăr și tupeu de
kakademicieni, ne restrâng dreptul la libera circulație, dreptul la libertatea
conștiinței (de a merge la cimitir și a aprinde lumânări la mormintele
străbunilor), ne amendează ca pe șoareci, ne trag serii de pumni în gură,
șuturi în cur sau cer favoruri sexuale copilelor noastre?
Referințe legale:
Din decretul lui Sparanghel Vodă, nr. 240 din 14.04.2020, referitor la prelungirea stării de urgență, publicat în M. Of. nr 311
din 14.04.2020
„Art. 2. - Pentru prevenirea răspândirii
COVID-19 și realizarea managementului consecințelor, raportat la evoluția
situației epidemiologice, pe durata stării de urgență este restrâns exercițiul
următoarelor drepturi şi libertăți, proporțional cu gradul de realizare al
criteriilor prevăzute de art. 3 alin. (5):
a) libera
circulație;
b) dreptul
la viață intimă, familială și privată;
c) inviolabilitatea
domiciliului;
d) dreptul
la învățătură;
e) libertatea
întrunirilor;
f) dreptul
la grevă;
g) dreptul
de proprietate privată;
h) libertatea
economică.”
Din Hotărârea Parlamentului României nr. 4 din 16.04.2020 pentru încuviințarea decretului de prelungire a stării de urgență:
art. 2 , alin (1)
„Pe durata stării de urgență, restrângerea
exercițiului unor drepturi sau libertăți
se dispune NUMAI PRIN ACTE NORMATIVE CU PUTERE DE LEGE.”
În loc de concluzie:
CARE ESTE TEMEIUL LEGAL funcție de care acești handicapați în ținută albastră își
exacerbează public instinctul nativ de milițian împuțit?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu