Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

duminică, 12 aprilie 2020

"Deutschland, Deutschland über alles, über alles in der Welt"


noul model de tanc al BND: 
Tancul Remote Plăvann, cu cheiță și mecanism de cutiuță muzicală avariată

Mey, Io* stau acum și mă gândesc la cât de MĂGARI sunt acești ÎNALȚI TRAFICANȚI GUVERNAMENTALI DE FORȚĂ DE MUNCĂ.
Știm că Tarom și-a parcat flota la Otopeni iar singurele zboruri au fost cele ale unui B737 transformat în freighter (YR-BGJ) și zilele trecute mai vedeam un ROT zburătăcindu-se la Kassel și apoi la Bruxelles. (A318, reg. nr. YR-ASB)


Așadar, este deja arhicunoscut că este un megaplan ordonat de Merkelița slugii sale din Ostliche Reichskolonie.

Bun!
N-a zis nimeni că românii nu au dreptul la muncă.
Dar toată lumea a fost indignată de maniera dâmbovițeană în care a procedat… neamțul. În loc să aducă la aeroporturi personal medical, termoscanere, teste rapide, teste de durată, combinezoane și măști, s-a preferat să se lucreze în cel mai  autentic stil de DOREL mioritic.
Cu măsuri de prevedere și triere a lucrătorilor, putea Führerina Aisha Merkel să ia 800.000 sau 8 milioane de lucrători, că nu zicea nimeni nimic.

Azi mă uit pe flightradar și planespotters la aeronavele alese de germani pentru a transporta sclaveții. 
Buey fratiweare, buey, veritabil plan de ținere în perfuzii a unor companii aviatice germane (sau mixte) aflate în moarte clinică.

Poloneza Enter Air are doar 3 Boeing 737 disponibile în flotă și CARĂ SCLAVI cu ele: SP-ENW, SP-ENX și SP-ENZ.

Germana Eurowings mai are disponibile (unstored) doar vreo 7 Airbus A319 și 2 A320 și cu 5 dintre ele cară sclaveți în ritm de 2 curse pe zi: D-AGWC, D-AGWU, D-AGWV, D-AGWX și D-AEWJ.

Germanwings mai are DOAR 2 avioane A319 și cară cu ele lucrători români: D-AGWE și D-AGWJ.

Faliții de la Sun-Express Germany, companie mixtă turco-germană, mai au nestocate 4 aeronave Boeing 737 ȘI CARĂ CU ELE la greu: D-ASXA, D-ASXO, D-ASXV și D-ASXX.

Ratații ăia de la Condor mai au 2 aeronave A320 și un A321. Culmea, au scos de la stocare 2 A321 cu care fac curse la greu din România, de asemenea în ritm de 2 curse pe zi, sau… noaptea ca hoții: D-ATCF și D-ATCG.

Bun, în atare detalii analitice, stai și te întrebi: dar TAROMUL NOSTRU, nu putea fi introdus în acel infam „acord” interguvernamental, astfel încât să ZBOARE ȘI EA FLOTA DE BOEINGURI STOCATE?
Că la vreme de pandemie, a ridica avioanele airborne înseamnă veritabilă perfuzie cu bănuți injectați în venele financiare ale muribundelor companii aeriene.
 


Plăvannis, a cui companie e Taromul acesta?
Nu cumva a țării în care, din nefericire, ești Președinte?
Sau stai, că am uitat!

„Doiciland, Doiciland uber ales,
Uber ales in der Welt.

Aham! Ne-am pricepit la meșteșug!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu