noul model de tanc al BND:
Tancul Remote Plăvann, cu cheiță și mecanism de cutiuță muzicală avariată
Mey, Io* stau acum și mă gândesc la cât de
MĂGARI sunt acești ÎNALȚI TRAFICANȚI GUVERNAMENTALI DE FORȚĂ DE MUNCĂ.
Știm că Tarom și-a parcat flota la Otopeni iar
singurele zboruri au fost cele ale unui B737 transformat în freighter (YR-BGJ) și
zilele trecute mai vedeam un ROT zburătăcindu-se la Kassel și apoi la
Bruxelles. (A318, reg. nr. YR-ASB)
Așadar, este deja arhicunoscut că este un
megaplan ordonat de Merkelița slugii sale din Ostliche Reichskolonie.
Bun!
N-a zis nimeni că românii nu au dreptul la
muncă.
Dar toată lumea a fost indignată de maniera
dâmbovițeană în care a procedat… neamțul. În loc să aducă la aeroporturi
personal medical, termoscanere, teste rapide, teste de durată, combinezoane și
măști, s-a preferat să se lucreze în cel mai autentic stil de DOREL mioritic.
Cu măsuri de prevedere și triere a
lucrătorilor, putea Führerina Aisha Merkel să ia 800.000 sau 8 milioane de
lucrători, că nu zicea nimeni nimic.
Azi mă uit pe flightradar și planespotters la
aeronavele alese de germani pentru a transporta sclaveții.
Buey fratiweare,
buey, veritabil plan de ținere în perfuzii a unor companii aviatice germane
(sau mixte) aflate în moarte clinică.
Poloneza Enter Air are doar 3 Boeing 737 disponibile
în flotă și CARĂ SCLAVI cu ele: SP-ENW, SP-ENX și SP-ENZ.
Germana Eurowings mai are disponibile
(unstored) doar vreo 7 Airbus A319 și 2 A320 și cu 5 dintre ele cară sclaveți
în ritm de 2 curse pe zi: D-AGWC, D-AGWU, D-AGWV, D-AGWX și D-AEWJ.
Germanwings mai are DOAR 2 avioane A319 și
cară cu ele lucrători români: D-AGWE și D-AGWJ.
Faliții de la Sun-Express Germany, companie mixtă turco-germană,
mai au nestocate 4 aeronave Boeing 737 ȘI CARĂ CU ELE la greu: D-ASXA,
D-ASXO, D-ASXV și D-ASXX.
Ratații ăia de la Condor mai au 2 aeronave A320
și un A321. Culmea, au scos de la stocare 2 A321 cu care fac curse la greu din România,
de asemenea în ritm de 2 curse pe zi, sau… noaptea ca hoții: D-ATCF și D-ATCG.
Bun, în atare detalii analitice, stai și te
întrebi: dar TAROMUL NOSTRU, nu putea fi introdus în acel infam „acord” interguvernamental, astfel încât să ZBOARE ȘI EA FLOTA DE BOEINGURI STOCATE?
Că la vreme de pandemie, a ridica avioanele
airborne înseamnă veritabilă perfuzie cu bănuți injectați în venele financiare
ale muribundelor companii aeriene.
Plăvannis, a cui companie e Taromul acesta?
Nu cumva a țării în care, din nefericire,
ești Președinte?
Sau stai, că am uitat!
„Doiciland, Doiciland uber ales,
Uber ales in der Welt.”
Aham! Ne-am pricepit la meșteșug!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu