Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

luni, 12 noiembrie 2012

Prosteala națională 2012



10.1  RE: * trimis de HERROBERGRUPPENFUHRER

 Uăi ABΓΔ-are, pune-mă și pe mine în temă* cu ce s-a mai ’tâmplat în ultima vreme.
Io trecui o țâră balta, până-n colonia penitenciară ce fabrică americă pentru hăinurile de austeritate ale românilor, ca să-l agiut pe pretinul Barack să se aleagă și el într-un coledzi.
Acu’ aprinsei un pic lămpile de la televizorul PiSiului și văd pe aici multă popülime nervoasă foc.
Da’ ce-or pățit maică? Ce au de împărțit? Ciolanul?
Zi și mie iute cine catindează pentru următorii 4 ani de concediu stipendiat la Dormitorul Parlamentului?
Și zi și cine câștigă** alegerile ca să nu fiu nevoit să mă păruiesc cu copchiii nervoși de pe net.
----------
* Era să zic să mă pui la curent dar am evitat că doar în America punerea la curent e riscantă a naibii!
* Cine câștigă alegerile – am precizat EXPRES că doară se știe ce o să câștige OAMENII de pe urma alegerilor! Nu spui pe față că e sfruntat tare și-mi bate obrazul tibi că iar vorbesc măscării.

10.2  RE: * trimis de ABCDAR

apăi fu aşea ( în linii mari , p'acilea )
unii duşmani s-or făcut prietini ( temporar )
amu sug ( fireşti ) lşa aceeaşi narghilea
da' ( după 9 decembrii ) s-or urî , fireşti , iar

domnu' Dan o pus pi răboj o platformî
pentru proştii ( numeroş ) cari vor o schimbari
totu-i la fel , Herr , doar sub altî formî
cu emoţii-n retină aşteptăm ... oari ci , oari ?

10.3  RE: * trimis de ABCDAR

amu' tu , c-ai fost "dincolo" , la licurici
i-ai zâs lu' Obama ...ci te-am rugat sâ-i zâci ?

10.4  RE: * trimis de HERROBERGRUPPENFUHRER

I-am zâs, i-am zâs!
acuma nu prea-mi mai aduc aminte despre ce m-ai rugat să-i zâc dar fii sigur că i-am spus.
La cum te interoghează ăia de la șiaiei când după ce pui piciorul în Long Island fii tu sigur că le-am spus și laptele supt de la mamica.
Deci catindează, zici, că tot ai lor împotriva la ai lor.
iar ca să fie luat maul la nemulțumime au priotcit de-o interfață cu vuvuzelă.
Dar care-i tot de-a lor.
Gata m-am prins la meștegug.

dar .... mă întreb și eu asea, ca tot rumânul imparțial, eu cu cine votez?

(că vreu să mă prezint ca să-mi ocup prin semnătură căsuța corespunzătoare numelui meu din liste. C-altminteri dacă nu semnez eu tare mi se pare c-or să semneze alții!)

10.5  RE: * trimis de ABCDAR

apăi .. io ştiu ce să votez ( că-s psd-ist , la bază )
da' chiar şi-acolo , la mine , sunt câţiva de nevotat
o să ţi se spuie : votul tău contează ! ( fii pe fază )
da' tu votează-l , frate , tot p-ăla ... cel mai dotat

10.6  RE: * trimis de HERROBERGRUPPENFUHRER



Nop, ’Becedare!
Stătui o juma de zi pe site-uri să aflu care-s ceia cu privirea șpanchie, inima mieroasă și vorbirea meșteșugită care vor iar să cerșulească votul popülimii prin metoda PROSTELII.
Am bântuit ca zăbăucul pe fel de fel de pagini mincinoase și ischititoare, cu tot felul de prognoze și analize mercenarde.
Noroc cu blogul lui Dinu Tristan TZară că găsii aclo toate ce-mi trebuiau – catindați, coledzii și repartizare geografică.
Da sunt a naibii de mulți și nu cunosc pe niciunul, mai puțin pe derbedeii care or reușit deja să prostească de câteva ori lumea și-n contrapartidă să stea cu palma-n koor fără să facă nica bun pentru cetate.
Așa că m-apucai să-i triez după oareșce prințipuri.
Prima la mână ar fi că nu mai merită fotat niciunul din ceia ce au mai fost.
Ducă-se boalii acasă și să-și vadă de administrarea averii acumulate în atâția ș-atâția ani de sinecură parlamentară.

Apoi citii un nene pe forum care spunea că fotează cu tinerii indiferent din ce țarc sau târlă politică or fi.
Ceea ce mi-a plăcut fiindcă semăna cu ce-am zis io amu vreun an că_cum să dăm țara pe mâna tinerilor.

Așa că am tăiat cu o linie groasă cu dermatograful toate fosilele paukeriste și toți dinozaurii staliniști.
Mai rămăseră câțiva care cică merită atenția.

Dar acum mă bate un gând șugubăț:

Ce-ar fi, ca să plusăm un pic și să dăm țara pe mâna… FEMEILOR?
Că doară ele țin casa și copchii, au mintea mai limpede ca bețivanii lor consorți și prin urmare poate or ști măcar ele să dreagă dărăpănătura asta de țară.

Așa că mai cujet , am timp pân pe 9 ale lui undrea.

Ce e cert e că mă duc la toaleta de fotare ca să-mi semnez căsuța listei electorale, ca p-ormă să nu se apuce de iscălit blestemățiile alea de fantome ale morților.

Ce e probabil e că n-o să-mi anulez toate buletinele și pe unele o să investesc cu gir electiv FIMEILE.

Eu la tura asta merg cu Doamnele.
Domnii au arătat 23 de ani ce sunt în stare să facă – adică nica!

VIVAT MATRIARHATUL!
(că doară noi suntem conduși de peste o juma de secol de reginuța noastră Lisbeth și-i tare bine. Nici nu ne pasă de jegăritul euroi că noi ne neguțătorim cu souvereigni, dar nici nu ne freacă grija lui anhela sau barroso. Ba mai mult, când încep să ne supere, le mai arătăm și semnul ceala internațional aducător de armonie intracomunitară.)

AM ZIS!

10.8  RE: * trimis de ABCDAR

fomeile ? nu sună rău , necazu' este
că-s conglomerate-n OTV-uţu' lu' domnu Dan
ş-apoi în tot mixu' ăsta ceea ce lipseşte
e famelia şi perspectiva pentru copchii ,taman

matriarhatu-mi placi , de-aş fi prizonier acolo
o secundă n-aş zbiera pentru libertati & egalitati
am ş-un biznis potrivit : m-aş faci gigolo
da-n realitati ... of , nu sî poati ! ( din păcati )

noi nu cî nu ştim sî votăm .. nu ştim ci vrem !
avem idei la saramurî şî dorinţi din telenoveli
amu' di ieşît o sî iasî cini trebi , noi hai sî bem
cu barbaţî şi cu reginili din regat ( da,şî cu ieli )

10.9  RE: * trimis de HERROBERGRUPPENFUHRER


Nu-i musai ’Becedare să fie de la Dom Dan. Poate să fie vreo Ilonkă de la RDMSZ – ceea ce nu prea pușcă cu xenofobismul legionar – sau ar putea fi Stella van Coch de la Partidul Rudotelului (ceea ce nu mai necesită nici o altă precizare).
Sau ar putea fi vreo zăpăcită de la ecologiști sau popolarii ceialalți.
Ce e SIGUR e că io merg pe mâna fumeilor.
AM ZIS.
Pe tine te doare FYCS în PYCS că la tine-n coledzi ai catindați care să respecte cele doo porunci:
- Să nu fie FOST PUTUROS PARLAMENTAR
- Să nu fie BOȘOROG!
Ai pe alese și te doare-n țămburușul de la sfânta bască!

Dar la mine acilea ce să mă fac că lista e plină de caricaturi. Când vezi ce derbedei sunt propuși, mai că-ți vine să o iei pe frontiera verde în sens invers cărăușilor de tabac neaccizat, să te predai la primul post de meliție ucraineț și să ceri azil politic ca să fii cazat în celulă cu fata lui Iulia.

N-ai frate cu cine măcar să te iluzionezi c-o să fie bine sau c-o să facă ceva pentru popor. Numai foști, numai dinozauri, numai boșorogi, numai derbedei.
Așa că merg cu FIMEILE, indiferent de unde-or fie le: de la UDMR, de la OTV, de la țâgani, unguri, ruteni, polonezi, indonezieni, …
VIVAT MATRIARHATUL!

---------------
Salve Tyrranule.
Ia fusei un picuț la cules papaya prin indonezia după care am fost să-l agiut pe Hussein să-l bată la koroleț pe Cărniță RromNey.
M-o rugat Lady Hillary și n-am putut s-o refuz că doar știi că io-s jentil cu fetili și doamnili ( mai puțin cu unele – alea 8000 mai multe decât barbații și care n-au ce face pe-acasă de stau la postat porcării pe enervatorul de Suceava).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu