Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

luni, 8 octombrie 2018

Ai heiv a brilliant aideia * (III)



Mey, „plebicistul întabulării locului de introbăgare a pulii” cică a costat 35,22 de milioane de galbini oiropeni.
S-o opținut vro trei milioane și jumătate de voturi pe „DA” (3.531.732)
35.000.000 de euro : 3.500.000 voturi = 10 euro costul administrativ al unui singur vot.

Ș-atunci, vin Io* cu aideia mea brilliantă:

de-amu ar trebui legiferat și legalizat ca mercurialul unui vot cerșit să coste 10 euro.
Adicătelea, până la acest plafon valoric, nici măcar să nu se considere mită electorală.

Iar pentru oleacă de iconomie la visterie, următoarele tururi de alegeri, să se desfășoare taman ca-n satul acela ardelean, în care oaminii pun în copaci pungile cu banii de pită iar seara găsesc în ele pusă pita și restul de la bani.

Aidomă să fie și alegerile din Rröemenika:

-         se dă la fiștecare om cu drept de vot suma de 10 euro;

-         se pune în mijlocul cătunului, satului, sau în piețele urbei câte o urnă, alături o măsuță cu buletine de vot, tușieră, stampile și un afiș simplu:

„Toți cei care au ridicat de la casieria primăriei 10 euro – contravaloarea unui vot, să ia din teanc UN SINGUR BULETIN, să voteze, să introducă buletinul în urnă și să pună ștampila la loc! Vă mulțumim pentru spiritul dvs. civic!”

Nu-i așa că-i brilliantă aideia mea?
-----

* Nota: astă glumiță amară vine din partea unui atât de pruost încât și-a rupt din viața sa 2 zile extrem de obositoare ca să asigure bunul mers al acestui exercițiu de sictir electoral.
Văd că NU EXISTĂ NICI UN PIC DE RESPECT pentru cei care au avut bunul simț să-și miște curul până la o secție de votare.
Dar nici cei care au fost membri în birourile electorale nu merită un piculeț de respect?

Buey fratiwearilor, nu merită să ajungi rupt în gură de oboseală, pentru 2 zile pierdute de la 6 dimineața la 22 seara, bașca pregătirea secției din ziua de vineri, pentru vreo... două sute și ceva de lei!

Puțin respect, vă rog!

4 comentarii:

  1. Respect! Am votat stiind ca gaura de-o folosesc e aia buna. Acum imi dau seama ca la Revolutie am avut un simbol ascuns prin gaura din steag. Noi ca popor, nu avem treaba care-i si unde e pozitionata aerisirea... Gaura sa fie. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Precum vezi, Teodore, cartea mea de identitate este albă.
    Este eliberată în feb. 2016, DUPĂ CE M-AM JURAT ÎN 2014 CĂ NU MAI MERG LA VOT NICIODATĂ.
    Din 2014 au fost locale în mai 2016 și parlamentare în toamnă.
    La locale m-am teleportat într-o secție de votare din Rădăuți și n-am votat, nefiind în localitatea natală.
    La parlamentare am fost operator SIMPV de rezervă în localitatea natală, dar chiar și așa tot N-AM VOTAT.

    Acum am fost la vot din motive personale ce țin de un minimum de DEMNITATE NAȚIONALĂ față de Stăpânii de sclavi de la Bruxelles.

    Începând de la europarlamentarele și prezidențialele de la anul, revin la hotărârea mea nestrămutată de a nu merge la vot pentru a conferi girul meu electoral unor PORCI.
    AM ZIS!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ma duc la vot, am ajuns sa-mi placa... La anul votez cu Johannis, poate asa nu iese. Tot ce am votat in ultimul timp a fost pe invers. Asa ca schimb strategia :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Io* zâc pas!
    M-am juruit în 2014 că în viața mea, cât mi-o mai rămas, nu dau girul meu de încredere la vreun pork dintr-ăsta dâmbovițean.
    Și asta o spune unul care timp de vreo 25 de ani a fost la TOATE VOTĂRILE.
    Primul meu vot de persoană matură l-am dat în 1990 la alegerile alea din „Duminica orbului” - 20 mai.
    Ultimul vot l-am dat la turul 2 al prezidențialelor. Și-n turul I, și-n turul II am votat cu Întâiul Plăvan al Țării, fi-mi-ar mâna a draaqului să-mi fie!

    Din mai 1990 până în nov. 2014 AM FOST LA TOATE VOTĂRILE.
    De atunci am spus GATA!
    Ajunge cu prosteala!

    Am fost la referendum în mod excepțional, nefiind vorba de o temă politică.
    La anul, la europarlamentare și prezidențiale, LE DAU PULA-N BRAȚE în loc de vot.
    LA fel și în 2020 la local și parlamentare. PULA!
    S-a scumpit kila de proști!

    MĂ PIȘ PE EL DE VOT!

    RăspundețiȘtergere