Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 26 octombrie 2018

WizzAir W6-1576 oct. 25 OTP ATC comunications

La naiba! Cu toată pasiunea mea de a sta cocoțat pe Flightradar24 și Live ATC am ratat situația urgenței cursei aeriene WizzAir W1576 din data de 25 oct. 2018, de la Kutaisi (Georgia) la Varșovia (Polonia).

De pe cele 2 site-uri am recuperat din arhive ce se putea recupera:











comunicații radio (arhivă)


Contactul radar dintre approach control și aeronavă este la  
minutul 28.52 - București approach contact, runway 26L, free speed, free rate of descend
(corespunzând aproximativ orei 12.58 - 12.59 UTC, 15.58 - 16.00 ora României)



min 00.14 - comunică pista 26R(ight) anunțată de turn, în locul celei anterior anunțate 26L(eft)
min. 04.08 - head to intercept localizer, frecvența localizatorului și clear to approach to runway 26R
min. 6.22 - comunică head și poziție 12 mile
min. 07.47 - comunică poziția aeronavei 24 mile NE
min. 09.11 - clear for ILS approach, distanță 9 mile
min. 12.52 - stabilizat pentru pista 26R, schimbă pe frecvența turnului 122.025
min. 13.19 - ILS established runway 26R, informații despre nr. pasagerilor - 172, 6 membri ai echipajului și 6.000 (kg) combustibil rămas;
Informații la aterizare vânt din direcția 280 de grade, viteză 10 noduri, după aterizare vacantează pista prin W(iskey). Rectifică la 4.400 de kg cantitatea de combustibil rămas



Aterizarea de urgență a avut loc în jurul orei 13.15 - 13.17 UTC, 16.15 - 16.17 ora României.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu