De pe cele 2 site-uri am recuperat din arhive ce se putea recupera:
comunicații radio (arhivă)
minutul 28.52 - București approach contact, runway 26L, free speed, free rate of descend
(corespunzând aproximativ orei 12.58 - 12.59 UTC, 15.58 - 16.00 ora României)
min 00.14 - comunică pista 26R(ight) anunțată de turn, în locul celei anterior anunțate 26L(eft)
min. 04.08 - head to intercept localizer, frecvența localizatorului și clear to approach to runway 26R
min. 6.22 - comunică head și poziție 12 mile
min. 07.47 - comunică poziția aeronavei 24 mile NE
min. 09.11 - clear for ILS approach, distanță 9 mile
min. 12.52 - stabilizat pentru pista 26R, schimbă pe frecvența turnului 122.025
min. 13.19 - ILS established runway 26R, informații despre nr. pasagerilor - 172, 6 membri ai echipajului și 6.000 (kg) combustibil rămas;
Informații la aterizare vânt din direcția 280 de grade, viteză 10 noduri, după aterizare vacantează pista prin W(iskey). Rectifică la 4.400 de kg cantitatea de combustibil rămas
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu