romanian judicial Fart
Da!
Cred ca lucrurile sunt clare pentru totdeauna. Taman ca-n catrenul acela
șugubeț: „Ne-au învârtit de trei ori pe după șură / Pân’
ne-au nimerit în pulă!”
Doi
ani de lătrat aiurea la lună, soldat cu NIMIC! Prima dată s-a schimbat
modificarea legilor. Apoi s-a văzut că nu dă bine la perpetuarea și conservarea
systemului CRIMINAL al justiției neo-naziste și s-au gândit să modifice
schimbarea prin schimbarea metamorfică a modificării legilor. În total de trei
ori… pe după șură ș-am ajuns exact în același punct de la care am plecat!
2
ani de abureală de cea mai josnică speță.
Nimic
nu se pierde, totul se transformă în interiorul unui system ermetic, conservator.
Răspunderea
materială a magistratului este efectiv dusă în zona crepusculară a utopiei
perfecte. Căci utopie înseamnă atunci când o prevedere legală, cu caracter de
măsură reparatorie, mai are nevoie de încă un aviz suplimentar pentru punerea
ei în operă. Iar avizul să fie dat de acea tradițională și notorie infecție
instituțională denumită „Cooperativa Nufărul”. Cred că mai ușor poate trece o
cămilă prin urechile acului decât să vezi un aviz pozitiv, formulat de IJ în
scopul declanșării unei acțiuni în regres a statului împotriva vreunui împuțit
cu robă.
Dar
ce-i mai strigător la cer e că sistemul judiciar este singurul domeniu în care
se perpetuează un anacronic system de supracontrol, de verificare. Nicăieri în
lumea asta nu există vreo instituție sau vreo structură instituțională care
să-și fie sieși propriul cenzor, propriul auditor. Peste tot acțiunea de
supervizare a legalității, a auditului, a revizorului sau a cenzorului revine
UNEI STRUCTURI DECIZIONALE EXTERIOARE SYSTEMULUI SUPUS AUDITULUI.
Cârdășiile
oligarhice din systemul judiciar rrumânesc sunt singurele din lumea asta care-s
în afara conținutului deductiv al sintagmei „nemo debet esse iudex in propria
causa”. („nimeni nu poate fi judecător în propria sa cauză”)
Ei își analizează potlogăriile, ei decid soluții. Tot ei emit decizii
ale IJ sau CSM și tot ei decid, indirect, inaplicabilitatea de facto a
prevederilor privind răspunderea materială a magistratului. În loc să se
realizeze un cadru legal, instituțional, EXTERN și INDEPENDENT SYSTEMULUI
JUDICIAR – e.g. o structură alcătuită exclusiv din reprezentanți ai societății
civile – ei bine, cacealmaua, prosteala și bagabonțeala se perpetuează la
infinit. Continuă acest exasperant joc măsluit în care EI – Despoții și Tyranii
cu robe - au atributul stabilirii regulilor jocului, au întru mânuire și
cărțile măsluite ale jocului, au în proprietate și masa de joc, ba de multe ori
tot ei se substituie și crupierilor.
Alegoria
jocului de poker măsluit, în care ÎNTOTDEAUNA CÂȘTIGĂ UN SINGUR JUCĂTOR, poate
fi extinsă la orice sport: EI – magiștrii promiscui și depravați sunt cei ce
fluieră cornerul, tot EI pun mingea la colțul terenului, tot EI centrează
mingea, EI se înalță și marchează cu capetele lor seci un gol de toată
frumusețea (în conștiința și sufletul plebeilor), tot Ei culeg mingea din
poartă și o așează la mijlocul terenului, tot EI fluieră de reînceperea jocului
și tot Ei dau cu șutul în minge.
E
un joc parșiv care se putea isprăvi prin implementarea reală a unei noțiuni
fundamentale: RESPONSABILIZAREA MAGISTRATULUI. A fost un vis frumos. În
momentul de față, în condițiile masacrării dezideratului agorei și a
acamuflării lui în spatele unei sforării de genul „de trei ori pe după șură”,
s-a terminat DEFINITIV cu ideea de responsabilizare a Cyborgului și Androidului
Judiciar.
Totule la fel ca înainte și ne-am irosit ca proștii
2 ani din viață, ascultând la vorbele înșelătoare, la mrejele ispititoare ale
unor VÂNZĂTORI DE ILUZII.
Asta
e!
Este
ora 24.00.01. Am depășit până și ultima posibilitate, cea de dinaintea
minutului ultimativ, de reașezare a stabilimentelor sociale pe un piedestal
măsurabil și cuantificabil
Din
secunda 1 de după ora tardivă 24.00 intrăm în „Noaptea Minții”.
Ultima
zvârcolire a forței dreptului s-a stins, urmează ca de acum, în mod independent
de noi, să asistăm la manifestări din ce în ce mai ample a Dreptului Forței.
După
data adoptării acestei infame OUG, lumea, plebea este perfect îndreptățită, din
punct de vedere instituțional, comportamental, emoțional, SĂ-ȘI FACĂ SINGURĂ
DREPTATE.
Căci…
atunci când Forța Dreptului încetează prin autodisoluție, vidul de autoritate
este AUTOMAT substituit prin Dreptul Forței.
Aici
România Actualități. Ora exactă. Pic, pic, pic, pic pic! A fost Ora 24. Urmează
Noaptea Minții!
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Addendum:
Pe scurt unde e vrăjeala: forma veche a art. 96 din Legea 303/2004 spunea că statul SE POATE ÎNDREPTA:
„(7) După ce prejudiciul a fost acoperit de stat în temeiul hotărârii
irevocabile date cu
respectarea prevederilor alin. (6), statul SE
POATE îndrepta cu o acţiune în despăgubiri împotriva judecătorului sau
procurorului care, cu rea-credinţă sau gravă neglijenţă, a săvârşit
eroarea judiciară cauzatoare de prejudicii
”
În forma modificată a Legii 303, s-a REVALORIZAT acel „poate”, sub forma „raportului consultativ al IJ”:
„(8)Statul, prin Ministerul Finanţelor Publice, va exercita acţiunea în
regres împotriva judecătorului sau procurorului DACĂ, în urma raportului
consultativ al Inspecţiei Judiciare...”
Deci, caracterul imperativ al acțiunii este camuflat într-o formă
permisivă, opțională, condiționată de „dispoziția” mușchiului pelvian al
vreunei waschmaschine din Cooperativa Nufărul.
În valoare absolută
SCHEISSEGAL.
Vrăjeală, dume, tromboane, gulgute, texte, ceaiuri,
abureală!
Apăi dacă-i vorba de făcut mișto, Io* aș propune
ca acțiunea în regres pe care statul distopic o exercită împotriva vreunui
bülangiu în robă să se declanșeze abia DUPĂ OBȚINEREA AVIZULUI COMISIEI DE LA
VENEȚIA.
Plus că la dosarul acțiunii, cel vizat trebuie să depună o
„AUTOCRITICĂ”, instanța de la care provine trebuie să se întrunească în formula
„BIROUL ORGANIZAȚIEI DE BAZĂ”, pardon, că asta nu mai e - să se convoace
Adunătura Generală a magiștrilor din instanța respectivă care să adopte o
rezoluție prin care să-l înfiereze cu mânie proletară pe colegul lor - subiect
al acțiunii în regres.
Apoi, tot la dosar să fie obligatorie o caracterizare de
la Organele de Securitate, pardon, că și astea s-au mimetizat - adicătelea
trebuie o informare de la ofițerul sau subofițerul SRI care-i este supervizor
respectivului magistrat. În informare să scrie negru pe alb că magistratul
subiect al acțiunii a avut un comportament reacționar și a întinat valorile și
principiile neo-nazismului distopic
În
al meu celebru „Proiect histrionic de reformare a justiției”, structura
competentă să analizeze erorile judiciare și să sancționeze nelegiuirile
derbedeilor cu robe era reprezentat de un „Tribunal popular”, alcătuit din
„asesori populari” corespunzători numărului județelor și ale sectoarelor
Capitalei.
Trecând peste caracterul histrionic al respectivei scrieri, se
păstrează intactă nota de independență, de obiectivitate, de
extrateritorialitate instituțională a FORULUI îndrituit să sancționeze derapajele
sceleraților, nevropaților, psihopaților și sociopaților cu robe. CĂCI E
SCOBORÂT DE LA BUNICHII LATINI CĂ... NU POȚI FI NICI JUDECĂTOR ÎN PROPRIA-ȚI
CAUZĂ, NICI MARTOR ÎN PROPRIA-ȚI JUDECATĂ NU POȚI DEPUNE.
Actualele prevederi
legale referitoare la „răspunderea” materială a depravatului cu robă este FORMA
SUPREMĂ A ABURELII LEGISLATIVE. CACEALMA MAI DESĂVÂRȘITĂ CA „RĂSPUNDEREA”
DEZAXATULUI CU ROBĂ NU POATE FI GĂSITĂ NICĂIERI ÎN LUME!
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu