Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

luni, 2 iulie 2012

Petiție online


Pentru modificarea baremului de corectare la matematică

Domnule ministru (care draaqu ăi mai fi la ora prezentei petiții)

Subsemnații, un grup de părinți ai unor lefardale de copchii obraznici dar tupeiști, din gubernia Suceava, formulăm prin prezentul demers o solicitare ultimativă de a modifica baremul de corectare al probei de matematică din cadrul examenului de neevaluare națională (sau evaluare sintetizantă a dezastrului național în care ați adus sistemul de învățământ)

Astfel la subiectul II.3. al probei –
„Într-o clasă sunt 26 de elevi. Dacă ar pleca două fete și trei băieți, atunci numărul fetelor ar fi egal cu dublul numărul băieților. Determinați numărul fetelor din clasă.”
– solicităm să se acorde 5 puncte pentru ORICARE răspuns ar fi fost elaborat pe foaia de concurs, ba mai mult, să se acorde acest punctaj și celor care nu au răspuns deloc, tocmai ca o recunoaștere sine-qua-non a semnificației filosofice a maximelor:
„Tăcerea e de aur.” și „Dacă tăceai, filosof te numeai.”
Motivele pentru care formulăm această solicitare sunt următoarele:
- În primul rând că nu se cade ca să-i asupriți așa de aprig pe sărmanii noștri puturoși taman astăzi de dziua lui Ștefan cel Mare Și Sfânt. Apăi dacă Măria sa, care a fost și el om ca toți oamenii de supt vremuri, cu kusururi și calități ’osebite, a ajuns în călindarele pochilor numai în baza faptelor sale extraordinare și fără să cunoască reciproca a doua  a teoremei celor trei perpendiculare și nici explicitarea modulului, atunci considerăm că și leneșele noastre progenituri nu merită să-și împuie capul cu tot felul de questii desuete și care n-o să le folosească deloc la numărarea furtișagului sau a paraîndărătului.
- Un alt argument demn de luat în seamă ar fi evidența statistică a rezultatelor (dez) onorante obțiunute în guvernia Suceava, altădată fruntașă pe plan național la producția de piulițe*. Prin reevaluarea tuturor lucrărilor, procentul de așa-zisă promovabilitate al guberniei va creste în mod semnificativ cu 0,04%. Ceea ce va constitui un motiv de reală satisfacție profesională a trântorilor ce sălășluiesc dulce, pe sinecură publică, în cuibușorul de nebunii denumit generic ISJ SV.
- Însă principalul argument al prezentei petiții îl constituie faptul că subiectul II.3 este mai mult decât ambiguu, din datele problemei neputându-se deduce un răspuns cert și unic.
Astfel se precizează că elevii sunt „într-o clasă” – ceea ce pare puțin paradoxal luându-se în considerare predispoziția beizadelelor noastre spre adăstare în cluburi, baruri, crâșme sau cafenele, oriunde altundeva mai puțin în sala de clasă (uh! ce nașpa sună „sala de clasă”!).
Bun, să admitem că erau în sala de clasă aduși cu arcanul de poliție și jandarmerie.
Dar NU SE PRECIZEAZĂ CE FEL DE CLASĂ ERA? Era clasă din ciclul primar? Gimnazial? Sau nu cumva erau de la liceu? Ipoteza incompletă a problemei face ca aceasta să nu aibă conturat un răspuns cert.
Dacă era o clasă din anii terminali de liceu? Cum se poate stabili numărul real de fete din clasă atâta timp cât nu se dă și rezultatul statistic, pe plan național și județean, referitor la numărul fetelor de liceu rămase însărcinate? ( „Copii cu copii” - parcă era titlul unui articol din enervatorul sucevean!) Știindu-se foarte clar predispoziția junilor liceeni spre încălecare, descălecare, înnodare sau combinare, nu poate fi elaborat un răspuns cert care să fie cuprins în grila de corectare.
Se spune că erau niște fete care erau cu două mai multe decât dublul băieților plus alți trei.
Formula combinărilor de „n” luate câte „k” poate fu cumva aplicată concret la subiectul propus? Care este numărul elevelor n care se combină? și de ce pleacă cele două? Sunt cumva urâte și au fost respinse de „grupul fetelor zburdalnice”? sau acelea au fost chemate prin telefon de niște pești să presteze anumite activități … heuristice? Sau poate că fătuțele cele 2 erau asistente la vreo emisiune de quiloțăreală și emanciparea orgoliului lor le împiedică să mai zăbovească într-o prăpădită de problemă de la evaluarea puțoilor de a opta!
Dar băietanii de ce sunt doar o jumătate din numărul domnișoarelor? Ministerul Needucației Naționale nu știe că în Rromanica saudită încă nu s-a introdus poligamia iar bigamia este faptă penală?
Cei trei păcălici de ce pleacă? Au acnee pe față cumva? Sunt timizi sau virgini? Sau te pomenești că aceia trei au plecat să depună aplicațiile la admiterea în facultățile din străinătate și care pe urmă vor fi vedete inopinate la emisiunea de „divertisment” – „România deșteaptă”?
Apoi ce nu se cuprinde în ipoteza problemei este locul în care studiază această clasă și ce anume studiază?
Sportul la Jean Monet? Pianul la Sfântul Gheorghe? Sau Limba engleză la „Dimitrie Cantemir” SV?
Această precizare este necesară pentru introducerea în datele problemei a unei unități combinatorii suplimentare care se adaugă la necunoscuta N sau K?
Abia după precizarea TUTUROR amănuntelor conjuncturale care pot determina sau modifica numărul final de fete din respectiva clasă (indiferent de vârsta lor – bebelușe, liceene sau profesoare) se poate enunța cerința evaluativă a itemului.

În final, domnule ministru, vă rugăm să luați în considerare temeinicia argumentelor sus-menționate și să dispuneți, prin ordin al ministrului, modificare baremului de corectare al probei de matematică.

Semnat
Un grup de părinți ultraocupați profesional sau plecați în străinătate, cotizanți cu regularitate la fondurile neortodoxe ale școlii, de protocol sau de șpagă, plătitori vremelnici de taxe exorbitante pentru meditații și nemulțumiți până în vârful unghiilor de rezultatele mizerabile obținute de către lefardalele junioare.

-------------
* pe timpul lui Ștefan cel Mare sau mai recent pe timpul lui Petrică cel Mare.

** reevaluare metodologică identică reevaluării ex-ministrului Oprea și care, prin „honorabila” activitate desfășurată, a reușit să dea cu bidineaua cu kăkat peste unul din puținele lucruri rămase verticale în această țară – facem aici referire la profesia și la gradul militar.
Evident că această tâlhărie pe față se circumscrie liniei tradiționale de denigrare și ducere în derizoriu a tuturor VALORILOR pe care se sprijinea acel minimum de încredere și mândrie națională:
a) - Școala ați făcut-o țăndări prin infiltrarea ei susținută cu nonvalorile aplaudacilor. Pe cale de consecință Diploma de bacalaureat care altă dată (amu 22 de ani) era un prilej de întemeiată mândrie a ajuns să fie echivalentă cu nota de plată de la vreun club de fițe; diploma de licență a studiilor superioare, care, de asemenea, era cândva accesibilă DOAR celor cu adevărat competenți și valoroși, astăzi își are echivalentul Haretian în frecvența cu care Oana, Mădălina, Simona, sau mai știe draaqu ce fufă, își schimbă quiloții tanga inexistenți, tampaxul, iubitul fotbalez sau beamweul.
Despre doctorat nu mai e loc de discuție atâta timp cât un editorialist mai cu ștaif a spus că dacă dai cu o piatră într-o agora aglomerată, cu siguranță calicești vreo doi doftori.
Sau îl nimerești în testiculul stâng pe vreun țacher venit la târg să roadă moaște de mitropolit, țacher care pe urmă va umbla ca zăbăucul pe holurile cabinetelor doftorilor în drept, întrebând cu disperare dacă nu cumva mai este pe undeva și un doctor în stâng.
b) – Armata ați făcut-o bucățele-bucățele mici prin mărețele disponibilizări din anii 1998-2004, așa că unde nu-i nici Domnul Zeu nu cere. Mai rămânea de minimalizat importanța ierarhico-instituțională a gradului militar. Done! Thank-you, former minister Oprea! (lua-ți-ai batalioanele de soldați neinstruiți și caporali ridicați în grad la apelul bocancilor și duce-te-ai măcar o săptămână în Afgansitan ca să vă binemeritați gradele învățând cu ce se mănâncă treaba asta ciudată denumită Armată.
c) – despre cel de-al treilea pilon valoric al încrederii românilor – biserica – în procentaj de 90% e deja pe chituci astfel:
45% depreciativ din acuza epoleților mitropoliților ce păstoresc turmele arhierești și
45% din cauza derbedeilor clerici de mir, veritabile satane deghizate în sutane și care, închinându-se lui Mamona, au înlocuit cultul tradițional creștin și cutumele ancestrale cu ritualul obscen al Lăcomiei de arginți, Inimii nelegiuite și Neîndestulării pântecului.
Mai rămân 10% PREOȚI charici de care „să aveți grijă” în următorii ani să-i zugrăviți cu bidineaua calomnioasă de sorginte sovietică.

DIXI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu