Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 10 august 2012

Liberalii fac apel la suceveni să sesizeze dacă ştiu persoane care nu au ce căuta pe listele electorale

Mea culpa trimis de TAZMANIANDEMOON

Dom' Publius Năsosul,
Eu sunt primul care trebuie să recunosc că am doo rude care se cadrează la punctele de interes enunțate de useleu:
- primul este unchiul meu de pe tată - Ban Ki-Moon - care, chiar dacă și-a păstrat cetățenia tasmaniană, are domiciliul în străinătate, adică pe la Niu-Iorc, unde ș-o găsit câte ceva de lucru ca muncitor cu contract de muncă pe perioadă determinată ( de sforăriile și interesele meschine ale celuilalt unchi SAM)
- a doua îi chiar bagaboanta de nevastă-mea - Cruella DeMoon - care pentru motivul pueril că n-am vrut să-i dăruiesc o haină din blană de dalmațian, s-o cărăbănit ca nesimțita în lumea largă.
Acuma trebuie să vă spun curat că ne-am dezmăritat, adică bagaboanta mi-o lăsat numai citația remisă prin avocat iar speța s-a soluționat în contumacie. Deci și aiasta, chiar dacă și-o păstrat numele comun din timpul căsniciei, nu mai locuiește și gospodărește la domiciliul comun.*

Așa că, vă rog să-i radiați pe amândoi din copia listei electorale permanente, nu de alta dar măcar așa de-al naibii ca să nu fac vreo criză de nervi la fiecare tur de scrutin când constat că au fost pe acasă, au semnat în lista electorală, au fotat, dar pe mine nu m-a vizitat niciunul.
Curată nesimțire din partea lor, mama lor de bagabonți!
----------
* mai trebuie să vă informez că, potrivit unei note informative a Interpolului, bagaboanta de Cruduța a fost zărită ultima dată, pe la voi prin Rromânica, unde se preumbla ca zănatica cu o privire de un albastru sadic, ținând în mână un scalpel-macetă de vreo 40 de centimetri.
Acuma mi-aduc aminte că spunea ea la ultima noastră cearta domestică că are de gând să meargă pe plaiurile lui Drăculea că cică i-o zis ei o prietenă (Samantha) că acolo taaaare mulți DALMAȚIENI mai sunt și toți s-au cocoțat prin cotișag și furtișag în cele mai înalte posturi administrative de stat (degeaba!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu