Of course,
orice sinteză a blogosferei de profil nu poate începe decât cu… Saltimbancul și
Bufonul Nepereche al Systemului Paradelii Protocolare. Ei bine, iacătă cât de
nemulțumit e Cristi VasiRică Venturiano
– Fante de Colentina și cicisbeu al Coliviei Stanciu Button – despre
faptul că un politruk îl asemüiește cu un șobolan. Bineînțeles, drept contraargument
infailibil, clasicul leitmotiv al sutelor de ani de școală ai danileațului și
al miilor de examene trecute târâș-grăpiș, pe coate și genunchi. Însă, în
subsidiar, din Arena Agorei cele inepte și nătângi, popülimea cea nerușinată
consideră ca exagerat apelativul duios ce i-a fost adresat danileațului:
ȘOBOLAN. Căci, trecând peste componenta peiorativă, a fi ȘOBOLAN presupune o
anvergură comportamentală ce presupune un anumit spirit de Lord Warrior. Cum
să-i spui ȘOBOLAN lui danileț, a cărui alură comportamentală abia atinge
standardul unui șoricel poltron, leșinat de frică, ce-și ițește mustețile
spilcuite din grotele imunde ale catacombelor paradelii judiciare și lansează
câte un chițăit patetic de jenant, scârțâit anemic ce se aseamănă
smiorcăielilor unui adolescent retard, declamate în budoarul vreunei arzoaice
nesatisfăcute?
Însă, tot
Marchizul de Vatra Dornei, Viconte de Colentina și Grof de Koloszvar, se
opintește el să scoață pe sfincterul guriței, din adâncul minții sale cele
negre, goale și adânci, asemănătoare unui furnal abandonat, ei bine, să scoață
un paralogism demn de Cascadorii Râsului. Iaca Genială Perlă scornită de
Fantele cisisbeu: „Asistăm la o fractură între două generații: cei care se
luptă pentru stomac și cei care se luptă pentru drepturi”.
WOW! ADÂNC! (din
adâncul minții negre… ș.a.m.d.).
Presupunem
enunțul ca având valoarea pozitivă de adevăr. Și începem să acumulăm argumente
justificative. Așadar, avem o primă categorie de „luptători”: anumite Canalii
ce-și zic ei că-s Slujbași ai Adevărului, dar, în
fapt, cu lejeritatea CRIMINALĂ cu care au abdicat de la menirea nobilă a
Judecătorului Deuteronomic, s-au transformat în veritabili PRECUPEȚI AI
DREPTĂȚII iar JUSTIȚIA, din concept
absolut și intangibil, au transformat-o într-o marfă perisabilă pe care o
neguțătoresc în sălile Templului, printre neguțători, cămătari, vameși și
farisei.
Ei bine,
acești Apostați ai Cultului Temidei, se știe că se luptă pentru BURDIHAN, nu
pentru stomac. Căci apologia burdihanului înseamnă să semnezi memorii întru
aplicarea nediscreționară a creșterii salariale de 18% din vara anului 2016.
Burdihan înseamnă această scânceală ipocrită, știindu-se că declarațiile de
avere de pe site-ul CSM abundă de sume oripilant de nerușinate: 150.000 –
250.000 de gologani nouți rrumânești.
Tot apologia burdihanului înseamnă
atunci când GUNOIUL JUDICIAR suge ca nesimțitul la țâța bugetară parale de chirie și transport,
atunci când NESIMȚITUL are serviciul în Bucale și locuința în
Popești-Leordeni sau în Bragadiru.
Asta fiind
valabil în Sud. În Nord, în Bukowina, nesimțirea se traduce în purcoi de bănet
de cazare, atunci când ai serviciul la Vespasiana de Apel Suceava iar toată
cârdășia neguțătorilor judiciari și-au tras cartiere întregi de viloanțe în
Șcheia (localitate limitrofă Sucevei – precizare pentru neinițiații în
topografia bukowineană).
Tot cult idolatric
al burdihanului nesățios se cheamă atunci când Canaliile, Lichelele și Secăturile
judiciare, ce răspund la apelativul nemeritat de „MAGISTRAT”, își aduc spre
decontul casieriei instanței picăturile de nas, aspirinele, pampersul
nepoților, prezervativele și anticoncepționalele. E NESIMȚIRE ABSOLUTĂ să faci
așa ceva în văzut sărăntocilor, care n-au NICI O SURSĂ DE VENIT STABILĂ și sunt
condamnați la închisoare pentru neplata unor obligații legale.
Și tot despre
TUPEU ȘI IMPERTINENȚĂ abominabilă este grăire atunci când se iese buluc, cu
aplomb de baragladină bocitoare, pe treptele Templelor Neguțătorelii Judiciare,
ca să se manifeste camuflat împotriva implementării conceptului de răspundere
materială a „slujbașului adevărului”.
Cam ăștia
sunt prima categorie de … luptători.
Acum, ia să
vedem și categoria donquijoților rupți în kur, sărmani, flămânzi, speriați, intimidați,
paradiți dar care nu au abdicat de la sistemul valorilor ce le-a fost sădit în
caracter, prin educație și instrucție. Ei bine, aceștia se luptă pentru acele
concepte fundamentale pentru care, acum 28 de ani, în acel bizar solstițiu de
iarnă, vreo 1.165 de frumoși inconștienți și-au pus viața zălog ca să se
dobândească dreptul la libertatea de exprimare, la libertatea de asociere, a
conștiinței, a dreptului la liberă circulație sau a dreptului la un proces
echitabil.
Ei bine,
spre deosebire de cei 4.850 de BURTOȘI
RĂPĂNOȘI din MJ, spre deosebire de cei 2.650 de OBEZI PĂDUCHIOȘI din MP, agora
cea ineptă se luptă cu ghearele și dinții pentru libertatea personală și
siguranță, pentru libertatea de exprimare, pentru ca acele valori fundamentale,
iszvorâte din Carta CEDO și Constituție - proces echitabil, egalitatea armelor
în procesul penal, system judiciar bazat pe contradictorialitate, „nullum
crimen sine lege”, „ne bis in idem”, „in dubio pro reo” etc. să nu rămână la
stadiul de simple utopii distopice, veritabile „luxuri fundamentale” ale unei
Ferme Experimentale în care „Toate animalele sunt egale dar animalele judiciare
sunt mai egale ca animalele popülimii”.
În atare
condiții, ca o concluziune a năroziei scornite de Fanfaronul Nepereche al
Systemului Neguțătorelii Adevărului, se poate prezuma valoarea de adevăr al
acestui paralogism:
DA! În
Colonia Penitenciară și Experimentală Rroemenica, unii se luptă pentru DREPTURI
iar unii se luptă pentru sațietatea propriului BURDIHAN.
Cei din urmă nu sunt
alții decât CANALIILE, JEGURILE și GUNOAIELE PROTOCOLARE, CE AU ACCEPTAT CA
ADEVĂRUL SĂ FIE MISTIFICAT ÎNSPRE STRÂMBĂTATE, OBȚINÂND ASTFEL ULUITOARE ȘI
NEMERITATE AVANTAJE MATERIALE PERSONALE.
Da, danileț,
așa e! Asistăm la conflictul dintre cei ce luptă pentru principii, pentru
drepturi, și CÂRDAȘII JUDICIARI ce luptă pentru CIOLAN, pentru salvgardarea
râgâitului sățios al propriului burdihan!
================================================================
Revista
Feisbucelii judiciare
Dau click pe
FB-ul Lăcrămioarei Axinte, ca să cetesc de la „codul sursă” postarea despre
anacronismul neguțătorelii dintre politruci la numirea porcușorilor de rang
înalt. Am cetit angaraua ș-apoi n-am ce face și dau de rotișica mausului. Și
m-am încremenit de uimire, la un topic ceva mai jos, apare în bătătura
Lăcrămioarei Axinte o copchilă obraznică și impertinentă, înstruțată doar
într-o rochiță răpănoasă și zdrențuită, fără papuci în picioare, fără colțuni,
fără budigăi pe sub rochiță de i se vedeau… grațiile nespălate până-n urbea lui
Militaru și Călin. Ei bine, mucoasa asta millennials, era cu nasul plin de
muci, muruită pe la gură cu zeamă de cireșe, zarzăre și lut de pe malul Jiului,
cu părul răpănos și vâlvoi, în care se-ncâlciseră vreo 2 duzini de ciulini, cu
picioarele zgâriate de hârjoana ludică prin boschetele Forumului Judecătorilor
Teleolteni și Transdoljeni. Ei bine, mucoasa impertinentă se suie pe gardul (a
se citi Wall-ul) ce împrejmuiește bătătura Lăcrămioarei Axinte și se apucă de
aclo să se scălămbăie, să facă semne cu palma și degetul mare în dreptul
nasului (tipic infantilismului promoției admitere 2009 la INM) și să arate cu
cealaltă mână semnul internațional al armoniei universale, materializat în degetul
mijlociu erect.
Amu, treaba
kosher e că Madam Axinte era în curtea ei, la o discuție academică desfășurată
în compania unor Duomni și Duoamne, care erau îmbrăcați regulamentar – Duomnii
în frac și joben iar Duoamnele în rochie de promenadă și pălărie ca a milostivei
reginuțe Lisbeth a dooa.
Când o
apărut nerușinata din Prazilia, o amuțit toată lumea de uimire, indignare și
oripilare.
Mucoasa aia
mică, cocoțată pe gard și șezând cu desuurile lipsă taman într-un taraș al
porții, s-o apucat să-i insulte pe cei prezenți la colocviul neoficial, să-i
fackă babornițe și boșorogi, să le bată opinca obrazului despre nuș ce
promovări pe bază de referat, uitând că ea însăși N-A DAT PÂNĂ ACUM EXPLICAȚIE
cu privire la esoterica potecă a succesului ce te poate propulsa, în 6 anișori,
de la statutul de jude de judecătorie, la cel de jude de C.A.
Culmea
hiperbolică a impertinenței puțoaicei millennials se conturează în momentul în
care puicuța ulitură se încontrează la Găinile și Cucoșii cei Betrâni, încercând
să-i învețe pe aceștia meșteșugul eclozării ouălor.
Și nici una,
nici alta, le-o trântește de la opinca obrazului precum că ea … le este
superioară ierarhic fiindcă… „are oi mai multe, mândre și cornute, și câini
învățați, … și bărbați versați” (ceva cam pe acolo, în fine cine draaqu mai
știe cum era Miorița)
Adicătelea
toată scena intruzivă, de o impertinență nemaiîntâlnită, voia să sugereze că
Simonica M.-Deepthroat ESTE SUPERIOARĂ oricărui jude din Rroemenica doar pentru
simplul fapt că ea știe să facă un nemaiîntâlnit tremolo al limbii, în defazaj
cu 3π/4 față de vibrația epiglotei!
Mult curaj
nesăbuit mai poate avea în ea această generație lăpușnenană „Pro… dar mulți”,
loaze multe, cu diplomă și extrem de costisitoare”!
Amu, față de
neobrăzarea puțoaicei praziliene, Madam Axinte o dat dovadă de înțelegea
superioară, rezervată doar spiritelor erudite, înțelepte prin natura
experienței și a vârstei.
Da’ Io*, ca
simplu Lup Ulițarnic, trecător inopinat pe lângă halucinanta scenă descrisă, aș
avea un îndemn teoretic: să facă un EDUCATOR de prin Prazilia un pustiu de
bine, să meargă pe malul Jiului și să taie de acolo o joardă mare din mlădiță
verde de sânger. Apoi, cu joarda aia s-o caute pe Simona Marinaș – neobrăzata
de pe wall – și să-i croiască la curul gol vreo 50 de lovituri, ca s-o învețe
minte de altă dată să nu mai fie obraznică cu Oamenii Mari.
După ce-o
altoiește pe impertinentă, să-i facă acesteia un selfie al curului și să-l
posteze pe Forumul Judecătorilor din România, dimpreună cu moto-ul „Gura bate
curul” aka „Copiii spun lucruri trăsnite”.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu