Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

duminică, 15 iulie 2018

Vamos a la Guerra, Rosinanta! (aka Vespasiana de Apel Suceava, ECRIS & GDPR)



CERERE
Către
CURTEA DE APEL SUCEAVA

Doamnă Președinte,

          subsemnatul Bxxxxxxx Exxx, domiciliat în comuna xxxxxxxx. nr, xxx, județul xxxxxxx, cod poștal xxxxxx, CNP xxxxxxxxxxxxx, în calitate de titular al DREPTULUI DE OPOZIȚIE față de prelucrarea datelor cu caracter personal, reglementat la art. 15 din Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal , coroborat cu prevederile Regulamentului general privind protecția datelor (EU) 2016/679 din 27 apr. 2016 (General Data Protection Regulation), prin prezenta  formulez

CERERE DE ANONIMIZARE ȘI CONFIDENȚIALIZARE A DATELOR PERSONALE ALE SUBSEMNATULUI

înscrise în aplicația electronică ECRIS, respectiv în aplicația informatică a paginii Curții de Apel Suceava http://www.curteadeapelsuceava.ro , date care au caracter public astfel încât pot fi accesate și sunt accesate de motorul de căutare corespunzător aplicației din pagina portal.just.ro, sau de alte motoare publice de căutare, axate pe domeniului judiciar (de ex. lege5.ro, jurisprudența.com etc.).

În fapt,
          pentru a nu lăsa loc de interpretare și a mi se furniza cu anticipație vreun răspuns TâNpit, emanat de o structură judiciară aparținătoare  Sistemului Justiției în stare de Putrefacție, precizez dintru început că NU SOLICIT SĂ MI SE ȘTEARGĂ DATELE PERSONALE din aplicația informatică ECRIS, aplicație implementată și administrată de Ministerul Justiției. Astfel încât să mi se replice, în lung de linie, precum că această aplicație, administrată de o structură judiciară, prin prelucrarea acestor date exercită un interes public. (păstrați-vă intactă aplicația atât de dragă și băgați-v-o în cur, cu tot cu noianul de date acumulate!)

          Ceea ce solicit, prin exercitarea dreptului de opoziție, este de a se efectua în aplicația ECRIS acele setări și acele bifări DE CONFIDENȚIALITATE și ANONIMIZARE astfel încât datele mele personalenume, prenume, domiciliu etc. („orice informații referitoare la persoana mea fizică identificabilă”) să nu mai fie accesibile motoarelor de căutare.

          În acest sens, pe lângă prevederile imperative, lipsite de orice posibilitate de interpretare tendențioasă, ale normativelor sus-menționate, în sprijinul prezentei cereri invoc jurisprudențial speța CEDO C131/12 Google Spain SL, Google Inc./Agencia de Protección de Datos (AEPD), Mario Costeja González coroborată cu Directiva europeană nr. 95/46CE a Parlamentului European și a Consiliului.
         
          Cererea CEDO sus-menționată este semnificativă asupra circumstanțelor în care deținătorul unui drept personal nepatrimonial își poate manifesta dreptul de opoziție față de deținătorul (operatorul) unui site web.
          Prin Hotărârea din 13 mai 2014,  în Cauza C131/12, Curtea de Justiție a Uniunii Europene a statuat prevalența dreptului de opoziție asupra dreptului de a avea acces la informație.

          Această speță a fost confirmată la nivel național, prin decizii ale Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, respectiv prin Hotărâre definitivă a Curții de Apel București.

          C.A.B. a admis faptul că motivarea Curții de Justiție din hotărârea mai sus-menționată se poate aplica „mutatis mutandis” și în situația în care persoana fizică în cauză se adresează în mod direct deținătorului site-ului pe care se află datele sale și care se afișează în urma unei căutări simple realizate cu ajutorul motorului de căutare Google.

          În ceea ce privește obligativitatea aplicării, începând cu data de 25 mai 2018, a prevederilor comunitare GDPR, pun în vederea Vespasianei de Apel Suceava următoarele prevederi din Regulamentul (EU) 2016/679:

„Articolul 10 - Prelucrarea de date cu caracter personal referitoare la condamnări penale și infracțiuni

Prelucrarea de date cu caracter personal referitoare la condamnări penale și infracțiuni sau la măsuri de securitate conexe în temeiul articolului 6 alineatul (1) se efectuează numai sub controlul unei autorități de stat sau atunci când prelucrarea este autorizată de dreptul Uniunii sau de dreptul intern care prevede garanții adecvate pentru drepturile și libertățile persoanelor vizate. Orice registru cuprinzător al condamnărilor penale se ține numai sub controlul unei autorități de stat.”

          Așadar, luați-vă sistemul de evidență ECRIS și introbăgați-vi-l adânc în cur, astfel încât prelucrarea datelor referitoare la spețele penale să se realizeze într-un cadru confidențializat, administrat de autoritatea sau instituția publică în folosul căreia se realizează această activitate de evidență statistică.
       Curtea de Apel Suceava și alte organe judiciare al statului român, în realizarea activităților și obiectivelor legale, AU DREPTUL de a accesa forma confidențială a sistemului ECRIS, însă această accesare trebuie să devină prohibită pentru tot felul de Gunoaie și Jeguri, din tagma lui avram tiberiu-marcel, lingăul-șef al „Kăkănarului de Suceava” (pupător vocațional de dosuri obeze aparținând Golanilor și Derbedeilor cu epoleți SRI pe sub robe), slujbaș năimit întru efectuarea operației de himenoplastie a clitorisului împăienjenit al vestalei de pripas de la Rădăuți – vicol (fostă bucșa) gabriela. (operație de himenoplastie judiciară realizată cu aportul neo-securist al unor Jeguri și Gunoaie Protocolare ce activează în instituția ce o diriguiți: ilieș titiana, aparaschivei adrian-valentin, grigorean maria-loredana, hetriuc laurențiu-marius sau crăciun gina-ionela. AdMirabile  specimene de Lichele, Canalii și Secături protocolare, responsabile de uriașul declin al notorietății Curții de Apel Suceava și asasini ai încrederii populare în eficiența și legalitatea înfăptuirii actului de justiție.)

          Iar dacă nu ați priceput care este substanța dreptului de opoziție la prelucrarea datelor cu caracter personal, introduse recent de Regulamentul GDPR, vă pun în vedere prevederile exprese, imperative, ale art. 17 și art. 21 din acest act normativ, ale cărui prevederi, fiind de rang comunitar, PRIMEAZĂ ÎN FAȚA DREPTULUI NAȚIONAL:


„Art. 17 - DREPTUL LA ȘTERGEREA DATELOR ( „DREPTUL DE A FI UITAT”)

(1)   Persoana vizată are dreptul de a obține din partea operatorului ștergerea datelor cu caracter personal care o privesc, fără întârzieri nejustificate, iar operatorul are obligația de a șterge datele cu caracter personal fără întârzieri nejustificate în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive:

(a)  datele cu caracter personal nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate;

(b) persoana vizată își retrage consimțământul pe baza căruia are loc prelucrarea, în conformitate cu articolul 6 alineatul (1) litera (a) sau cu articolul 9 alineatul (2) litera (a), și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrarea;

(c) persoana vizată se opune prelucrării în temeiul articolului 21 alineatul (1) și nu există motive legitime care să prevaleze în ceea ce privește prelucrarea sau persoana vizată se opune prelucrării în temeiul articolului 21 alineatul (2);

(d) datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

(e) datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale care revine operatorului în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern sub incidența căruia se află operatorul;

(f) datele cu caracter personal au fost colectate în legătură cu oferirea de servicii ale societății informaționale menționate la articolul 8 alineatul (1).

(2)   În cazul în care operatorul a făcut publice datele cu caracter personal și este obligat, în temeiul alineatului (1), să le șteargă, operatorul, ținând seama de tehnologia disponibilă și de costul implementării, ia măsuri rezonabile, inclusiv măsuri tehnice, pentru a informa operatorii care prelucrează datele cu caracter personal că persoana vizată a solicitat ștergerea de către acești operatori a oricăror linkuri către datele respective sau a oricăror copii sau reproduceri ale acestor date cu caracter personal.

(3)   Alineatele (1) și (2a) nu se aplică în măsura în care prelucrarea este necesară:

(a) pentru exercitarea dreptului la liberă exprimare și la informare;

(b) pentru respectarea unei obligații legale care prevede prelucrarea în temeiul dreptului Uniunii sau al dreptului intern care se aplică operatorului sau pentru îndeplinirea unei sarcini executate în interes public sau în cadrul exercitării unei autorități oficiale cu care este învestit operatorul;

(c) din motive de interes public în domeniul sănătății publice, în conformitate cu articolul 9 alineatul (2) literele (h) și (i) și cu articolul 9 alineatul (3);

(d) în scopuri de arhivare în interes public, în scopuri de cercetare științifică sau istorică ori în scopuri statistice, în conformitate cu articolul 89 alineatul (1), în măsura în care dreptul menționat la alineatul (1) este susceptibil să facă imposibilă sau să afecteze în mod grav realizarea obiectivelor prelucrării respective; sau

(e) pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.”

„Art. 21 – DREPTUL LA OPOZIȚIE

(1)   În orice moment, persoana vizată are dreptul de a se opune, din motive legate de situația particulară în care se află, prelucrării în temeiul articolului 6 alineatul (1) litera (e) sau (f) sau al articolului 6 alineatul (1) a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri pe baza respectivelor dispoziții. Operatorul nu mai prelucrează datele cu caracter personal, cu excepția cazului în care operatorul demonstrează că are motive legitime și imperioase care justifică prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.

(2)   Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care o privesc, inclusiv creării de profiluri, în măsura în care este legată de marketingul direct respectiv.

(3)   În cazul în care persoana vizată se opune prelucrării în scopul marketingului direct, datele cu caracter personal nu mai sunt prelucrate în acest scop.

(4)   Cel târziu în momentul primei comunicări cu persoana vizată, dreptul menționat la alineatele (1) și (2) este adus în mod explicit în atenția persoanei vizate și este prezentat în mod clar și separat de orice alte informații.

(5)   În contextual utilizării serviciilor societății informaționale și în pofida Directivei 2002/58/CE, persoana vizată își poate exercita dreptul de a se opune prin mijloace automate care utilizează specificații tehnice.

(6)   În cazul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate în scopuri de cercetare științifică sau istorică sau în scopuri statistice în conformitate cu articolul 89 alineatul (1), persoana vizată, din motive legate de situația sa particulară, are dreptul de a se opune prelucrării datelor cu caracter personal care o privesc, cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini din motive de interes public.”
         
          Am precizat dintru început aceste considerente juridice, tocmai pentru a evita situația cutumiară din Rromânica protocolară neo-nazistă, prin care un slujbaș statal, însărcinat cu soluționarea unei petiții, își concentrează efortul pe găsirea unui motiv de „trântire” a petiției, în detrimentul diligenței soluționării obiectului petiției.
          Așadar, nu vreau să fiu aburit cu prevederi legale aiuritoare, despre interesul public referitor la informare, despre eventuale necesități de cercetare științifică, statistice, despre îndeplinirea unei obligații legale a operatorului de date, sau despre îndeplinirea vreunui interes public devenit desuet și perimat, motive superflue care ar putea fi invocate întru argumentarea unui refuz al satisfacerii dreptului meu de opoziție. Interesul public este aplicabil, conform prevederilor Legii 677/2001, dosarelor AFLATE PE ROL și nicidecum unor spețe SOLUȚIONATE DEFINITIV. (după cum rezultă, de exemplu, din poziția oficială exprimată pe site-ul Curții de Apel București). Dosarelor soluționate definitiv le este aplicabil „Dreptul de a fi uitat”.

         Ca un corolar al prezentei cereri legitime:

1. Datele mele personale sunt reglementate, la modul imperativ, în cuprinsul actelor normative menționate, ale căror prevederi exced orice posibilitate de interpretare echivocă;

2. Datele mele personale sunt prelucrate de un operator de date – Ministerul Justiției – prin instanțe – în baza unei Hotărâri de Guvern ce reglementează modul de implementare și funcționare a aplicației ECRIS. Rangul inferior al HG 543/2005, în ierarhia generală a normativelor, nu poate avea întâietate față de o Lege sau față de un Regulament comunitar. (asta poate o fi valabil în lumea civilizată. În Rroemenica - Raia distopică având statut de Colonie Penitenciară și Experimentală, sau în Bukowina – Eldorado înspre care amușină în bejenie judiciară tot felul de calici și sărăntoci botoșăneni, ieșeni sau vasluieni… [nota]… se pare că aceste prevederi de rang superior pot fi suplinite prin liberul arbitru și bunul plac al unor Golani și Derbedei cu robe.)

3. Din aplicația informatică ECRIS, prin interconectare, portalul http://portal.just.ro/ extrage principalele date referitoare la spețele din instanțele române, inclusiv date personale și le pune la dispoziția oricărui utilizator din întreaga lume, prin afișarea lor publică pe site, fără nici un fel de responsabilitate privind gestionarea publicității datelor, fără nici un fel de restricționare a prelucrării datelor și fără nici un fel de evaluare a impactului asupra protecției datelor.

4. Prin facilitatea oferită de portal.just.ro  de a se căuta informații despre persoane fizice identificabile, prin însăși funcția de căutare după numele părților, număr de dosar, obiect, acest site se comportă ca un motor de căutare, pe cale de consecință  aplicabilitatea „mutatis mutandis” a speței CEDO C131/12 Google Spain SL, Google Inc./Agencia de Protección de Datos (AEPD), Mario Costeja González devine mai mult decât evidentă;

5.  De pe portalul instanțelor de judecată datele PUBLICE pot fi preluate, fără nici un fel de restricție,  de către ORICE UTILIZATOR AL INTERNETULUI. Prin utilizator înțelegându-se atât persoanele fizice, cât și alte aplicații web care permit căutarea unor date personale referitoare la persoana numitului Bxxxxxx Exxx. (e.g. lege5.ro,  jurisprudența.com, rolii.ro, speteinfo.ro, infodosar.ro etc.)

          Nu în ultimul rând, ca o condiție esențială a exercitării dreptului de opoziție, datele personale, afișate public  pe portalul instanțelor de judecată, sunt preluate de tot felul de Spurcăciuni din Uniunea Gazetarilor cu Lanț, Zgardă și Botniță – „Monitorul de Suceava”, „Obiectiv de Suceava”, „SuceavaNews”, „Adevărul.ro”, rezultând astfel tot felul de articole cu tentă denigratoare, tendențioasă, care au drept efect supunerea mea la oprobriul opiniei publice. Iar acest oprobriu nu se limitează doar la nivel local ci, prin sumedenia integratoarelor de conținut ce preiau articolele kăkănarilor din presa locală, sunt supus unui adevărat linșaj mediatic LA NIVEL NAȚIONAL.

          Articolele Gunoaielor pseudojurnalistice, care au ca unică misiune  să vă igienizeze cururile obeze vouă – magistrații melcilor, au fost preluate de zeci și zeci de ediții electronice ale unor operatori din zona audiovizualului, a presei virtuale: începând de la antena3.ro, romaniatv.net, libertatea.ro și terminând cu adevărul.ro, ziare.com , ziarelive.ro, ziare-pe-net.ro, suceavanews, stiriazi.ro, actualmm.ro, reporteris.ro, dorohoisnews.ro, newskeeper.ro, etc. etc.

          Vă puteți convinge și singură de amploarea execuție mediatice de tip gestapovist dând căutare pe google după cuvintele cheie <bxxxxxx exxx>, <tazmanian demoon>, <o nouă condamnare pentru tazmaniandemoon>. Rezultatul este de-a dreptul oripilant și l-ar face să se îngălbenească de invidie pe Iosif Vissarionovici Djugașvili, tătucul ideologic al magistraților de rit inchizitorial kaghebist, autor al unor celebre diatribe:
„Căutați în viața omului mizeriile! Dacă ele nu există, atunci inventați-le!”
„Cine nu-i cu noi, e împotriva noastră, așadar… să-i rupem capul!”

          Zeci și zeci de publicații electronice, integratoare de conținut media și posturi de televiziune au preluat articolele defăimătoare, realizate în mod exclusiv pe baza DATELOR PUBLICE AFIȘATE PE PORTALUL INSTANȚELOR DE JUDECATĂ.

         În atare condiții, îmi manifest dreptul de opoziție față de publicitatea datelor mele personale, adresându-mă „codului sursă” al acestor date personale expuse public: aplicația ECRIS ce permite portalului just.ro să caute, să indexeze aceste date și să le pună în mod nediscreționar la dispoziția oricărei persoane, respectiv la dispoziția oricărui motor de căutare sau site web ce poate realiza indexarea și afișarea publică a unor date personale ce mă privesc.

         Vă solicit și vă somez să efectuați DE ÎNDATĂ operațiunile de anonimizare și confidențializare corespunzătoare aplicației ECRIS, astfel încât datele personale ale subsemnatului să fie protejate în conformitate cu prevederile legislației naționale și europene și să nu mai fie accesibile motoarelor de căutare sau indexării prin intermediul diferitelor site-uri web.

          În anexă la prezenta cerere vă pun în vedere lista dosarelor indexate și publicate de portal.just.ro în care apare numele subsemnatului sau diferite date personale.

          În măsura în care obiectul prezentei cereri excede, total sau parțial, competențele dumneavoastră decizionale, vă pun în vedere prevederile art. 6^1 din OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor:
„Petițiile greșit îndreptate vor fi trimise în termen de 5 zile de la înregistrare de către compartimentul prevăzut la art. 6 alin. (autorităților sau instituțiilor publice care au ca atribuții rezolvarea problemelor sesizate), urmând ca petiționarul să  fie înștiințat despre aceasta.”

          De asemenea, prezenta cerere constituie „procedura prealabilă” reglementată la art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004.
(try me! În ritm cadențat de „Radetzky March” trec prin acțiunea adresată ÎCCJ, vă iau în colți și vă târăsc până la Curtea Europeană a Drepturilor Omului.)

În drept, îmi întemeiez opoziția la prelucrarea datelor personale pe prevederile:

-         art. 15 din Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date;
-         art. 17, 18 și 21 din Regulamentul General privind protecția datelor (GDPR) (EU) 2016/679 din 27 apr. 2016;
-         Motivația Hotărârii pronunțată de CEDO în speța C131/12 Google Spain SL, Google Inc./Agencia de Protección de Datos, Mario Costeja González;
-         Directiva europeană nr. 95/46CE a Parlamentului European și a Consiliului;
-         art. 6^1 din OG 27/2002 privind reglementarea activității de soluționare a petițiilor;
-         art. 7 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004.

16.07.2018                                                                                  ………………………..
                                                                                                    Bxxxxxxx Exxx
___________
[nota]: În general, Bukowina constituie un fel de Eldorado, un Tărâm al Făgăduinței înspre care amușină întru închiabureală tot felul se sărăntoci și țigani de prin Botoșani, Iași sau Vaslui, calici cu foamea-n glandă înscrisă definitiv în genom și care sosesc în Bukowina în șlapi, cu izmenele căcate-n dos, având drept agoniseală a bejeniei o boccea atârnată pe umăr în care și-au încărcat agoniseala vieții lor de calici: o chimeșă, 2 perechi de colțuni rupți în călcâie, o bucată de mămăligă rece și amară, 2 cepe furate de pe straturile gospodarilor riverani drumului bejeniei și un boț de brânză scoaptă, cu care i-or fi milostivit alți creștini samariteni, impresionați de năcazul urgiei destinului lor de sărăntoci sadea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu