Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 12 aprilie 2019

Ai heiv a griit reveleișîn



 „... PSD se folosește de năcazul acestor doi foşti deţinuţi politici...”

DA! AICI ARE DREPTATE PLĂVANNIS sub un aspect ce mă privește personal.

Deși am încercat timp de 4 ani, cu toate resursele și posibilitățile mele, să-mi mediatizez cazul meu, NU AM REUȘIT și n-am stârnit nici cel mai mic ecou.

Deși din punct de vedere jurisprudențial SUNT PRIMUL CAZ DE COMENTATOR ARUNCAT ÎN ÎNCHISOARE PENTRU POSTĂRI PE EDIȚIA ELECTRONICĂ A UNUI ZIAR, FĂRĂ A SE ÎNTRUNI ELEMENTELE CONSTITUTIVE ESENȚIALE INFRACȚIUNILOR DE „ULTRAJ JUDICIAR” ȘI „HĂRȚUIRE”, NIMENI, DAR ABSOLUT NIMENI DIN CEI CĂRORA LE-AM SCRIS* ȘI LE-AM PREZENTAT SPEȚA MEA NU I-A INTERESAT CÂTUȘI DE PUȚIN SPEȚA!

PE cine să intereseze o urdoare de dosar manufacturat de o obscură judecătoare din Bukowina, împotriva unui aidoma de obscur postac?
PE NIMENI!

„LUPTA” PENTRU … „INDEPENDENȚA” justiției se rezumă la cazuri care presupun nume cu notorietate, nume ale unor persoane publice:
Speța MARIANA RARINCA (față de care mi-am manifestat întreaga empatie) a prins unda mediatică favorabilă doar pentru faptul că îngloba numele LIVIEI STANCIU.
Acești 2 sau 3 deținuți politici – FILIP, MARIN și MUNTEAN, după ce au stat vreun sfert de secol în anonimat deplin, au prins unda mediatică în momentul în care s-a relevat de asemenea un nume public: AUGUSTIN LAZĂR.

Așadar, ca o concluzie, îmi pare rău dar trebuie să-i dau dreptate Plăvannului.
„Lupta” asta ipocrită pentru „justiție” e doar un simulacru inspirat din fabula lui Gr. Alexandrescu:

„Adevărat vorbeam,

Că nu iubesc mândria şi că urăsc pe lei,

Că voi egalitate, dar nu pentru căţei."

Cățeii sunt primiți să „latre” doar atunci când latră împotriva vreunui LEU cu notorietate publică.
Spețele cățeilor contra căței NU INTERESEAZĂ PE NIMENI!
-------------- 

reacție de la unul dintre singurii cititori și cunoscători ai detaliilor speței:


Pentru conformitate primele 3 plicuri, din data de 29 martie 2016, adresate Verei Jurova - Comisar European pentru Justiție, Redacția „Lumea Justiției” și „Intact Media Group”.

Ulterior au mai plecat 2 plicuri, de asemenea însoțite de un DVD, către „Evenimentul Zilei” și Procurorul-general al României.

https://www.facebook.com/notes/tazmanian-demoons-fight-der-kampf-des-tasmaniche-d%C3%A4mondes/m%C4%83i-b%C4%83e%C8%9B-cucuie%C8%9B-%C8%99i-voi-fete-cucuiete/1714553415423035/

Iar e-mailurile expediate  sunt cele din captura de ecran anexată.
E-mailuri explicative detaliate, însoțite de linkul încărcării pe Dropbox a scanărilor documentelor argumentative.
Mai rămânea să trimit e-mailuri lui Dumnezeu și pe fața nevăzută a Lunii.
În rest am trimis peste tot unde se putea trimite.


e-mailuri expediate în 31 martie și 1 apr. 2016

2 comentarii:

  1. Suntem mici. Eu te făceam Plesoianu2 cu avantajele de natagatuit ale suferinței și verbului. Totul s a oprit la Rarinca. S a găsit și omul simplu neancorat la sistem și... gata...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta e!Hai să-ți spun un... secret mare: NU INTERESEAZĂ PE NIMENI.
    Nu neapărat speța mea, cât mai ales la nivel de elementară empatie.
    Oamenii au ajuns doar niște zombi necuvântători, ale căror aspirații maximale sunt constanța șaormei și a paharului de cola din fața lor.
    În rest, nu interesează pe nimeni de nimic.
    Abia ăsta este un adevăr căruia mi-au fost necesari 48 de ani ca să-l descopăr.

    RăspundețiȘtergere