Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 19 aprilie 2019

BIG MISTAKE



Mey, nu am habar și nu mă interesează interesele șobolănești, oligarhice, pe care le aștepta partidul neocomunist român de la Tudorel Toader. 

Mi se corupe-n paișpe plua despre interesele de camarilă ale grupării „Partid” (PSD) aflată în permanent conflict fratricid cu „Securitatea” (PNL). 

Dar Io*, ca spirit clarvăzător, obiectivat de statutul meu de sălășluitor în Turnul de Fildeș, neatins de felurite tipuri de propagandă, nu pot decât să-mi rădic pălăria în fața Ministrului Toader și să declam: „Chapeau, Toader!”

Pot să se kace si să se ungă pesedeii cu treizeci de straturi de spoială propagandistică, FAPTELE RĂMÂN înscrise în anale și historii: în mandatul lui Toader au fost decapitate trei dintre cele mai zdravene capete ale hidrei neosecuriste: Coldea, Koveși, Lazăr. 

AND NOTHING ELSE MATTERS! 

Chapeau, Ministre Toader! Din partea unuia totalmente nesemnificativ în economia mecanismului neo-securist, aveți toată considerația și tot RESPECTUL MEU! AM ZIS!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu