iulie 2013
„Piper PA-42 Cheyenne III, primul avion SMURD care a fost achiziţionat din 2%, în valoare de peste 1 milion de euro, va intra în activitate din 15 iulie...”
„Avionul de tip Piper PA-42 Cheyenne III, fabricat în SUA, a fost achiziţionat în anul 2012, ca avion second hand cu 5.500 de ore de zbor efectuate...”
credit foto: Alexandru Chirilă
Ce interesant e de iscodit prin plasa netului de luat urma la hârbul acela de Piper PA-42-720 Cheyenne III, cumpărat de niște ticăloși palestinieni care au mânărit mai bine de un milion de EURO din banii de ”donații 2%”.
Iacătă ce am găsit până acum. Piper PA-42-720, construction number 42-8001048:
a) USA reg. nr. N830CM, deregistered 30.08.2002
b) Din 2002 până prin 2006 (conform imaginilor succesive uploadate de planespotters) re-înregistrat în Germania (?) reg. nr. D-IMIM, dar operatorul „Mobile Intensive Medicine” este o societate de servicii medicale austriacă. (!!!)
c) Din 2007 până în 2012 re-înregistrat în Austria reg. nr. OE-FIT, operator ”Redair” - de asemenea o societate medicală austriacă
În 2012 este cumpărat cu peste un milion de EURO de șmenarii palestinieni de la SMURD.
Acum, interesant este că în 2013, în Austria se înmatriculează cu același număr OE-FIT, dar la un alt operator (?) - Globe Air, o superbă și nouță (producție 2010) Cessna 510 Citation Mustang, luată de la Turkish Airlines.
Legătura dintre Mobile Intensive Medicine și Redair (Reddoctors) și Global Air (fostă LKS GMBh) poate fi citită aici:
https://cetateanul.net/articol-principal/avionul-smurd-cumparat-suprapret-bani-publici/
„Până în anul în care a ajuns în posesia Fundației pentru SMURD, avionul a efectuat zboruri doar pentru RedAir – Red Doctors. Firma este din Austria, din orașul Linz mai exact, și este controlată prin intermediul altei societăți, denumită MIM (Mobile Intensiv Medzin), de doctorul Viktor Stollnberge. Raed Arafat susține că nu-l cunoaște pe colegul său din Austria, așa cum a răspuns la o întrebare adresată pe acest subiect.
În 2012, aeronava Piper PA-42 Cheyenne III este achiziționată de la Red Doctors de LKS Gmbh. Conform registrelor austriece, aparatul nu a efectuat zboruri comerciale și a fost înregistrat o singură dată de un aeroport din această țară, în luna octombrie.
LKS Gmbh este denumită acum The Global One Gmbh. Între 2012 și 2016, firma a mai fost botezată Fly Level Gmbh. Societatea are ca obiect de activitate montarea și repararea instalațiilor de orice tip, așa cum reiese de la Registrul Comerțului din Austria.”
N-am habar cât o fi fost la timpul anului 2013, dar prin 2018 o asemenea aeronavă second-hand apare undeva la un preț de 1,8 – 2,5 milioane de dolari.
(„In 2018, used 2009-2016 Mustangs were priced at $1.85-2.5 million” wikipedia).
Deci, ca să rezumăm: acești eterni ”TUNARI” din Österreich, care la nivel macro ne jefuiesc pădurile, ne spoliază gazele din Marea Neagră, la nivel micro trag un tun incredibil: le vând la proștii de români o aeronavă veche de 12 ani, cu 5.500 de ore la activ și lângă milionul și ceva de euro mai pun ceva șilingi austrieci (sic!) și-și trag o trufanda de Cessna 510 Citation Mustang de numai 3 anișori.
În acest răstimp, hârbul de Piper stă azvârlit dracului printr-un hangar de la Bacău (2014), așteptând nuș ce piese pentru reparații, iar acum vedem că, deși versiunea PA-42-720 are o altitudine max. de croazieră de 35.000 ft. (10.700 m) și rază de acțiune de 2.270 nmi (4.204 km), ei bine, hârbul zboară doar la 12.000 de picioare și aceasta doar din an în paști.
Asta e Rröemenika – Österkolonie! Cineva să-mi ofere o filantropică cizmă cu bombeu metalic, cu care să-mi trag una-n gură drept manifestare a mândriei de a fi român prost!
ianuarie 2020.
„Un pacient ars, care așteaptă de o săptămână să fie transferat în Belgia, a fost întors din drum din cauză că avionul SMURD s-a defectat în timpul zborului.”
sursa: https://evz.ro/pacient-ars-intors-din-drumul-spre-belgia.html
pentru conformitate: https://www.theairlinepilots.com/forumarchive/aeromedical/decompressionandhypoxia.php
„Hypoxia is a threat to safety for all pilots operating pressurised aircraft and for unpressurised aircraft that fly at an altitude of 10,000 feet or above --- the legal ceiling above which oxygen must be used by flight crew members in unpressurised aircraft”
Că ceva e vrăjeală o spune diagrama de altitudine / viteză a tuturor celor 3 segmente de zbor: peste tot au zburat la 12.000 de picioare !!! La ora 12.00Z când au întors deasupra Nădlacului, avionul era deja stabilizat la 12.000 de picioare.
Iar dacă primele 2 zboruri au avut callsign 1121, la Timișoara au luat callsign de ROF !!!
Pentru ca a doua zi, 29 ian. pacientul să fie transportat chiar cu un ROF - aero-ambulanța Spartan C-27J nr. 2706
Ceva e putred în toată afacerea asta!
Informații utile despre activitățile de achiziție a serviciilor de mentenanță și inspecție a aeronavei Piper PA-42-720 CheyenneIII , seria 428001048
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu