Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

joi, 28 ianuarie 2021

SMURD 1121 - Piper PA-42 Cheyenne III - cât de bune sunt second-hand-urile austriecilor

 iulie 2013

Piper PA-42 Cheyenne III, primul avion SMURD care a fost achiziţionat din 2%, în valoare de peste 1 milion de euro, va intra în activitate din 15 iulie...”

„Avionul de tip Piper PA-42 Cheyenne III, fabricat în SUA, a fost achiziţionat în anul 2012, ca avion second hand cu 5.500 de ore de zbor efectuate...”


sursa https://www.ziuaveche.ro/actualitate-interna/social/piper-pa-42-cheyenne-iii-primul-avion-smurd-achizitionat-din-2-179269.html

credit foto: Alexandru Chirilă

 

 
 
Filiera pe care a ajuns acest avion la SMURD: 

Ce interesant e de iscodit prin plasa netului de luat urma la hârbul acela de Piper PA-42-720 Cheyenne III, cumpărat de niște ticăloși palestinieni care au mânărit mai bine de un milion de EURO din banii de ”donații 2%”.

Iacătă ce am găsit până acum. Piper PA-42-720, construction number 42-8001048:

a) USA reg. nr. N830CM, deregistered 30.08.2002

b) Din 2002 până prin 2006 (conform imaginilor succesive uploadate de planespotters)  re-înregistrat în Germania (?) reg. nr.  D-IMIM, dar operatorul  „Mobile Intensive Medicine”  este o societate de servicii medicale austriacă. (!!!)


D-IMIM
credit foto: Volker Hilpert


c) Din 2007 până în 2012 re-înregistrat în Austria reg. nr. OE-FIT, operator ”Redair” - de asemenea o societate medicală austriacă

OE-FIT
credit foto Delta Kilo

În 2012 este cumpărat cu peste un milion de EURO de șmenarii palestinieni de la SMURD.

Acum, interesant este că în 2013, în Austria se înmatriculează cu același număr OE-FIT, dar la un alt operator (?) - Globe Air, o superbă și nouță (producție 2010) Cessna 510 Citation Mustang, luată de la Turkish Airlines.

Cessna OE-FIT  
credit foto: keithnewsome

 Legătura dintre Mobile Intensive Medicine și Redair (Reddoctors) și  Global Air (fostă LKS GMBh) poate fi citită aici:

https://cetateanul.net/articol-principal/avionul-smurd-cumparat-suprapret-bani-publici/

„Până în anul în care a ajuns în posesia Fundației pentru SMURD, avionul a efectuat zboruri doar pentru RedAirRed Doctors. Firma este din Austria, din orașul Linz mai exact, și este controlată prin intermediul altei societăți, denumită MIM (Mobile Intensiv Medzin), de doctorul Viktor Stollnberge. Raed Arafat susține că nu-l cunoaște pe colegul său din Austria, așa cum a răspuns la o întrebare adresată pe acest subiect.

În 2012, aeronava Piper PA-42 Cheyenne III este achiziționată de la Red Doctors de LKS Gmbh. Conform registrelor austriece, aparatul nu a efectuat zboruri comerciale și a fost înregistrat o singură dată de un aeroport din această țară, în luna octombrie.

LKS Gmbh este denumită acum The Global One Gmbh. Între 2012 și 2016, firma a mai fost botezată Fly Level Gmbh. Societatea are ca obiect de activitate montarea și repararea instalațiilor de orice tip, așa cum reiese de la Registrul Comerțului din Austria.”

 

N-am habar cât o fi fost la timpul anului 2013, dar prin 2018 o asemenea aeronavă second-hand apare undeva la un preț de 1,8 – 2,5 milioane de dolari. 

(„In 2018, used 2009-2016 Mustangs were priced at $1.85-2.5 million” wikipedia).

Deci, ca să rezumăm: acești eterni ”TUNARI” din Österreich, care la nivel macro ne jefuiesc pădurile, ne spoliază gazele din Marea Neagră, la nivel micro trag un tun incredibil: le vând la proștii de români o aeronavă veche de 12 ani, cu 5.500 de ore la activ și lângă milionul și ceva de euro mai pun ceva șilingi austrieci (sic!) și-și trag o trufanda de Cessna 510 Citation Mustang de numai 3 anișori.

În acest răstimp, hârbul de Piper stă azvârlit dracului printr-un hangar de la Bacău (2014), așteptând nuș ce piese pentru reparații, iar acum vedem că, deși versiunea PA-42-720 are o altitudine max. de croazieră de 35.000 ft. (10.700 m) și rază de acțiune de 2.270 nmi (4.204 km), ei bine, hârbul zboară doar la 12.000 de picioare și aceasta doar din an în paști.

Asta e Rröemenika – Österkolonie! Cineva să-mi ofere o filantropică cizmă cu bombeu metalic, cu care să-mi trag una-n gură drept manifestare a mândriei de a fi român prost!

 
 ====================================================

ianuarie 2020.

Un pacient ars, care așteaptă de o săptămână să fie transferat în Belgia, a fost întors din drum din cauză că avionul SMURD s-a defectat în timpul zborului.”

sursa: https://evz.ro/pacient-ars-intors-din-drumul-spre-belgia.html

de la Băneasa la Iași
 

de la Iași la Timișoara
 
1121 cu callsign de Romanian Air Force (ROF)

înapoi la București ????
 
Tare-mi miroase a ineficiență administrativă și nicidecum defecțiune a avionului.
 
Cum dracu de întoarce exact deasupra Nădlacului și nu aterizează la Timișoara, așa cum ar fi firesc în cazul unei avarii, ci se întoarce pe Băneasa.
Asta sună a lipsa acceptului belgienilor de a primi aeronava românească, mai ales din punct de vedere al restricțiilor recent impuse în Belgia.
 
Prostovanii de rrumâni iar au comis-o.
 
-------------
Ingăta și explicațiile răpănoșilor de la DSU:
cică s-a defectat instalația de presurizare a cabinei!

„După decolarea de la Timișoara, piloții IGAv au constat functionarea necorespunzătoare a instalației de presurizare a cabinei avionului. Astfel, misiunea de zbor a fost anulată”, se arată în comunicatul de presă.
După constatarea acestei defecțiuni, care punea în pericol viețile pasagerilor aeronavei, s-a decis revenirea la București.”
 
Da, buey, s-a defectat presurizarea și ei zboară la 12.000 de picioare, în condițiile în care altitudinea de siguranță în caz de depresurizare este maximum 10.000 de picioare.
Asta „glumă” argumentativă spune multe despre cât de proști ne cred acești ”dr. Mengele” de la DSU care aleargă lumea ca să-i înțepe cu Faizer.

pentru conformitate: https://www.theairlinepilots.com/forumarchive/aeromedical/decompressionandhypoxia.php

Hypoxia is a threat to safety for all pilots operating pressurised aircraft and for unpressurised aircraft that fly at an altitude of 10,000 feet or above --- the legal ceiling above which oxygen must be used by flight crew members in unpressurised aircraft”

Nici măcar MSA (Minimum Safe Altitude) nu poate justifica vrăjeala celor de la DSU întrucât conform Aeronautical Chart ENR 6-2, 09 nov. 2017, Lower airspace, indică 10.300 ca altitudine minimă de siguranță în zona munților respectivi.
 

 

Că ceva e vrăjeală o spune diagrama de altitudine / viteză a tuturor celor 3 segmente de zbor: peste tot au zburat la 12.000 de picioare !!! La ora 12.00Z când au întors deasupra Nădlacului, avionul era deja stabilizat la 12.000 de picioare.

Iar dacă primele 2 zboruri au avut callsign 1121, la Timișoara au luat callsign de ROF !!!

Pentru ca a doua zi, 29 ian. pacientul să fie transportat chiar cu un ROF - aero-ambulanța Spartan C-27J nr. 2706

Ceva e putred în toată afacerea asta!

altitudine 12.000 de picioare

tot 12.000 de picioare
 
tot 12.000 de picioare

=========================================================


a doua zi, 29 feb. 2020 - ROF125 Alenia C-27J Spartan reg. nr. 2706
=========================================================

Informații utile despre activitățile de achiziție a serviciilor de mentenanță și inspecție a aeronavei Piper PA-42-720 CheyenneIII , seria 428001048
 
 
Pentru un specialist al domeniului sunt mai mult decât interesante aceste achiziții de mentenanță, care atestă în repetate rânduri efectuarea reviziilor și inspecțiilor la diferite componente ale sistemului de presurizare.
DECI, gulguta cu „defecțiunea sistemului de presurizare” NU ȚINE! 
E ABUREALĂ!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu