Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

luni, 18 octombrie 2021

Inabordabila pâine dintr-o țară cu ratinguri stabile de prosperitate și bunăstare

Az am fost la un măgăzin esențial ca să-mi cumpăr o pâne.

 


Io* de obicei îmi fack singur pânea acasă, dar azi n-am mai făcut din doo motive:

fiindcă am avut oleacă de treabă prin curte

și

n-am mai avut oloi, drojdie și sare și mi-o fost frică să nu mă amendeze melițianul epidemiologic dacă merg la un măgăzin încă neclasificat în esențial sau neesențial.

Inga așa, m-am pregătit corespunzător pentru această extraordinară aventură … rurală: a merge la magazin.

Mi-am luat la mine bolintinul de identitate, ca să am ce arăta la vreun prezumtiv melițian, să nu fiu p-ormă nevoit să fiu dus la sediu pentru identificare.

Mi-am pus pe bot 2 măști suprapuse, c-așa țin Io* minte de la fosta nevastă-mea că se face atunci când nu ești sigur de calitatea produselor utilizate: pui doo prezervative, pardon, voiam să spun că pui doo măști.

Am fiert în apă clocotită cei 4 lei pe care i-am adunat cu mătura de sub pat, apoi i-am șters bine-bine de tot cu Hygienum – dezinfectant universal multisuprafețe – care mi-o rămas de la footările din decembrie (sau mi-o rămas de la cele din septembrie, că am fost la amândouă și nu mai țin minte bine!).

La urmă mi-am tras pe mânuri o pereche de mănuși de gumilastic și m-am dus cu elan pionieresc.

Am intrat în magazin și m-am dus glonț la raftul cu pâni.

Aclo am găsit exact ceea ce căutam: pânea integrală de 1 kg, carele amu vreo 3 luni (când am cumpărat ultima dată pâine) era 3 lei și nouă zeci de bănuți.

Am înșfăcat pânea, am scos cei 4 lei decontaminați și m-am dus la casă.

Aclo era o momâie indefinită, costumată într-un costum spațial de zici că era împrumutat din recuzita ”Star Treck”.

A scanat creatura codul de bare de pe punga de pâne și mi-a cerut să-i dau… CINCI LEI ȘI NOUĂZECI DE BANI.

Vaileu, mamică!

Erea să fack atack de cord, simultan cu o criză de Covid 21 Deluxe Edition OC (Overclocked) (versiunea Ypsilon, valul 13).

Da’ nu m-o țânut mult criza, c-am început să suflu și să inspir adânc aer din punga mea de milog cea goală de-atâta prosperitate și bunăstare, c-așa auzisem Io* că se face hiperventilație în caz de atack de panică.

Cât timp inspiram eu o gură de văzduh din pungă, mi-o trecut prin minte aideea salvatoare, ca să-mi deie totuși pânea la prețul de 4 lei.

I-am zis la klingoniana de la casă că se poate ca pânea să aibă prețul de 6 lei, dar Io* o rog să-mi facă 2 reduceri de câte un leu, fiindcă tocmai ce ne-a anunțat tovarășul cîț-drogățel că nu-ș’ ce știfturi de agenții de rating au dat calificative bune României și că începe să se vadă luminița bunăstării de la capătul tunelului Gothard din Elveția.

Pentru ratingul celor de la Moody’s – reducere 1 leu și pentru ratingul celor de la Standard&Poor’s – încă 1 leu reducere.

6 lei minus 2 lei reduceri de standard de  țară prosperă  = 4 lei, adicătelea egzac suma forfetară dezinfectată, aflată în buzunarul meu.

Crede careva că am impresionat pe cineva cu gogoșile mediatice scornite în capul drogățelului CIA?

Haida-de!

Ba chiar mai rău.

Cyborgul în costum spațial de la casa de marcat o apăsat buttonul de panică și imediat, în nici 10 secunde, o apărut 2 dube de milițieni furioși.

Care m-o luat la iscodit, că ce și cum, că de ce am vrut să jefuiesc magazinul esențial  cu scorneli aiurite?

În fine, mi-o trebuit mult timp să parlamentez cu melițienii cei furioși, ca să scap de dosarul penal pe care voiau să mi-l deschidă sub aspectul comiterii infracțiunii de tâlhărie calificată – art. 234, alin. 1, lit. c)  Cod penal.

 „(1) Tâlhăria săvârșită în următoarele împrejurări:

c) de o persoană mascată, deghizată sau travestită;

 se pedepsește cu închisoarea de la 3 la 10 ani și interzicerea exercitării unor drepturi.”

C-așa o considerat ei că m-am mascat, fiindcă am avut a doua botniță pe mutră. Cică prima botniță se acceptă, din perspectiva măsurilor de combatere a epidemiei, dar a doua cică mi-am pus-o ca să mă maschez întru comiterea Tâlhăriei.

Norocul meu o fost că prima mască (care era rămasă de la alegerile din decembrie, sau septembrie, că nu mai țin bine minte) avea în ea o bortă în dreptul gurii (borta era făcută intenționat, pentru fumat). Inga așa am reușit să argumentez că a doua mască era necesară pentru acoperirea borții primei măști.

Da’ tot n-am scăpat de sancțiune! M-o amendat la Legea 61/1991, și mi-o dat 3.000 de lei amendă – de 3 ori maximul de la art. 2, pct. 1: „săvârșirea în public de fapte, acte sau gesturi obscene, proferarea de injurii, expresii jignitoare sau vulgare, amenințări cu acte de violență împotriva persoanelor sau bunurilor acestora, de natură să tulbure ordinea și liniștea publică sau sa provoace indignarea cetățenilor ori sa lezeze demnitatea și onoarea acestora;”

 

În descrierea faptelor, milițienii  au scris aclo că 

„în condițiile concrete ale societății românești, menționarea standardelor acordate de cele 2 agenții yankee constituie, în mod cumulativ, comiterea următoarelor contravenții:

Săvârșirea în public de acte obscene;

Proferarea de injurii;

Acte de natură să provoace indignarea cetățenilor.”

 

Am vrut să trec la rubrica mențiunile contravenientului ceva despre semnificația fundamentală a celor 2 ratinguri acordate recent României, ca semn evident al bunăstării materiale a românilor,  dar milițianul constatator a refuzat să scrie așa ceva, retezându-mi-o scurt și fără echivoc: „Marș, mă, poate vrei să și te arestez pentru ultraj – 257 Cod penal!”

 

Așa că am tăcut mâlc și am semnat procesul-verbal, mi-am luat foița și-am încălecat pe-o șa și v-am istorisit pătărania așa.

Amu am și Io* o rugăminte  la cetitorii nătângi care au irosit timp prețios pentru a citi această snoavă amară: știe careva care-i adresa cîțului interimar?

Că voiesc să-i trimit procesul-verbal cu cei 3.000 de lei sancțiune, ca să o plătească iel din fondul de rezervă al guvernului, că Io* n-am decât 4 lei (dezinfectați) și amenda mi-am luat-o doar pentru că am fost atât de prost să mă uit în gura lui și să cred vorbele lui nesăbuite.

Dacă știe careva adresa CIA-drogățelului, să mi-o trimită la adresa floareadoamnei  [arond] gimeil [punct] com.

Thanks in advance! (cum s-ar grăi pe holurile de la Langley - Virginia)


2 comentarii:

  1. N-am mai trecut de mult pe aici. Ca un "cetitor natang" ce ma aflu ma bucur ca mi-am "irosit timp pretios pentru a citi aceasta snoava amara".
    Multa sanatate ! O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțam de apreciere!
      Face mult pentru mine.
      În rest, SĂNĂTATE și să auzim numa de bine!

      Ștergere