Istoric fapte:
1. Un oarecare utilizator de prepay are activă o opțiune de internet 6 euro.
2. Opțiunea este valabilă... „până la data de 28 septembrie 2019” (conform frazeologiei utilizate de brigandul portocaliu).
3. Este notificat de Orange, în mod repetat, în zilele de 26 și 27 septembrie, că beneficiile opțiunii expiră în 28 sept. că pentru a nu pierde beneficiile active ale opțiunii curente și pentru reactivarea automată a opțiunii are nevoie de minimum 6 euro în cont, iar dacă nu-i are să nu uite să încarce înainte de data menționată.
4. tot prin SMS-uri repetate, utilizatorul pre-pay este notificat că opțiunea va fi reactivată în mod automat la ora 01.58, în data de 28 septembrie. Bineînțeles este iar îndemnat să încarce cu minimum 6 euro înainte de această dată.
5. utilizatorul pune botul la mesajele viclene ale Hoțului și încarcă contul cu 600 de eurocenți, în seara zilei de 27 septembrie, la ora 20.59.
6. la ora 03.20 a zilei de 28 septembrie... șoc și stupefacție:
NU ESTE REACTIVATĂ NICI O OPȚIUNE INTERNET 6 EURO. Consultând serviciul credit la nr. 333 clientul află că mai are... 0,31 eurocenți disponibili!
END OF THIS THIEF STORY!
Unde e meșteșugul hoției?
Prin mesaje ÎNȘELĂTOARE, echivoce, clientul este îndemnat să reîncarce contul ÎNAINTE DE expirarea vechii opțiuni.
Apoi este notificat, LACONIC, EVAZIV, prin mesaje viclene asupra faptului că opțiunea se reactivează automat la o anumită oră din noapte.
Dar ce nu știe clientul și ce nu este notificat ferm, clar, fără echivoc de operatorul de telefonie este faptul că ÎNTRE MOMENTUL EXPIRĂRII VECHII OPȚIUNI și cel al REACTIVĂRII AUTOMATE, EXISTĂ UN INTERVAL DE DISCONTINUITATE A OPȚIUNII.
În acest interval ARTIFICIAL ȘI INTENȚIONAT CREAT
de Hoțul Portocaliu, clientul vorbește sau navighează pe resurse
voce/internet ce sunt taxate exorbitant din chiar noul credit încărcat:
5 eurocent minutul de convorbire,
3 eurocenți SMS-ul și
5 eurocenți Megabitul descărcat!!! (600 : 5 = 120 Mb !!! Cât un căcăcios de videoclip în format HD!)
Aceste informații sunt nepublice, necunoscute și necomunicate simplului utilizator de servicii pre-pay. Nefiind încheiat între operatorul de telefonie și utilizatorul prepay vreun contract în formă și conținut standard, acestuia din urmă i se pune la dispoziție doar o mică broșurică cu ocazia achiziționării cartelei pre-pay.
De asemenea, accesând meniul *100# necesar activării opțiunii alese, nu se regăsesc aceste date esențiale.
Singurul loc în care ele pot fi deslușite sunt pe portalul Orange / secțiunea My Orange / My account / produse și servicii / opțiuni prepay / opțiuni internet.
Ori la achiziționarea cartelei telefonice prepay nu se specifică nicăieri, nici măcar cu titlu de recomandare, despre necesitatea de a consulta condițiile generale ale prestării serviciilor telefonice prin accesarea unui site, crearea unui cont și apoi logarea în pagină și navigarea succesivă prin alte 5 clickuri succesive. Câte babe, câți moșnegi și câți sărăntoci știu să facă asemenea exercițiu de navigare online?
Cumulând clandestinitatea condițiilor și tarifelor servicilor prestate cu lipsa informării reale și exacte a clientului cu privirea la data și mai ales ora și minutul la care îi expiră vechea opțiune, deja avem conturată întreaga „arhitectură” a hoției corporatiste denumită Gaura Neagră a Hoțului Portocaliu.
Acest decalaj temporal dintre expirarea și reactivarea automată a opțiunii prepay este determinată de un factor aleator, nepublic, care nu face parte nici din vreo clauză contractuală și nici din ansamblul condițiilor generale ale unei oferte prepay, comunicate utilizatorului.
Ora de reactivare automată a opțiunii este aleasă funcții de niște criterii neștiute, nepublice, netransparente și este o decizie exclusiv internă a operatorului de telefonie mobilă.
Prin acest artificiu hoțesc, Orange S.A. atrage într-o capcană inevitabilă cea mai vulnerabilă categorie de utilizatori: sărăntocii, babele, moșnegii și țâncii care cu greu rup de la alte nevoi cei 5 sau 6 euro necesari unei opțiuni prepay.
În cazul de față, vechea opțiune a expirat la ora 24.00 (gurile rele spun că la ora 23.11) iar reactivarea automată fiind programată la ora 01.58.
Aceste 118 MINUTE DE AUR pentru TÂLHARUL LA DRUMUL MARE ORANGE se comportă ca o veritabilă GAURĂ NEAGRĂ care suge și consumă întreg creditul recent încărcat în vederea reactivării automate a opțiunii.
Astfel creditul naivului amărăștean pre-pay fiind atras prin dol și vicleșug într-această GAURĂ NEAGRĂ, la ora programată (aleatoriu) pentru reactivarea automată clientul mai are în cont FIX... O PULĂ MĂREAȚĂ. Una bârzoetă, de vreo 0,31 eurocentime.
Căci, Orange e Jmecher și n-are nimeni ce să-i facă!
Conform sloganului „It's
all about what matters to you.”
Las că-i potcovesc și-i priponesc Io*!
Au dat băietanii exact peste cine aveau nevoie!
Unul care a stat 1 an, o lună și 14 zile fără energie electrică dar a reușit să-i dobândească pe alții la fel de intangibili, dintr-un un alt asemenea STAT ÎN STAT: E-ON Energie.
---------------------------------------------
Pe cale de consecință...
text e-mail către reclamatii@orange.ro
În fișierul imagine atașat, denumit ”Sesizare Orange”
aveți o sesizare semnată olograf prin care solicit să-mi comunicați într-un
termen rezonabil (vă ofer la dispoziție termenul standard de 30 de zile)
motivele pentru care MI-A FOST JECMĂNIT creditul în valoare de 600 de
eurocenți, încărcat în seara zilei de 27 septembrie 2019, ora 20.59, în
conformitate cu mesajele SMS primite anterior: „opțiunea internet 6 euro expiră
la data de 28 septembrie 2019” și „pentru a nu pierde beneficiile opțiunii să
încarc contul înainte de data de 28 septembrie 2019”.
În fișierul atașat denumit „cod de reîncărcare”
aveți scanarea bonului PayPoint cu codul de reîncărcare utilizat la data de 27
sept. 2019, ora 20.59.
În fișierul anexat denumit „detalii convorbiri (noua
reîncărcare)” aveți captura de ecran a contului meu Orange aferent
numărului de telefon 0747******. Din cuprinsul acestei imagini rezulta clar
noua încărcare a cartelei, destinată
reactivării automate a opțiunii „Internet 6 euro”.
În atare condiții vă somez să downloadați sesizarea și
atașamentele și să-mi comunicați în timpul specificat mai sus motivele ASCUNSE,
NEPUBLICE, NECOMUNICATE utilizatorului de cartelă prepay, pentru care în
noaptea zilei de 27/28 septembrie 2019 NU A FOST REACTIVATĂ AUTOMAT conform
condițiilor precizate în meniul *100# respectiv a notificărilor
repetate prin SMS referitoare la expirarea opțiunii și reîncărcarea contului.
Aștept să-mi comunicați în scris toate detaliile
CRIPTICE, OCULTE, ale celor 118 minute INTERVAL de discontinuitate dintre
EXPIRAREA vechii opțiuni și REACTIVAREA AUTOMATĂ A OPȚIUNII. (astfel după cum
am înțeles din convorbirea telefonică avută în dimineața zilei de 28 sept. 2019,
orele 08.10-08.24, apelând numărul 0374 300 300 – operator Ana-Maria
Va****iu).
Nu în ultimul rând reiterez motivele prezentei cereri,
precizate operatorului Ana-Maria Va****iu: nu dorința de a mi se azvârli ca la
milogi un credit de 6 euro este motivul acțiunii mele, ci acesta este mai de
amploare: necesitate parcurgerii întregului parcurs administrativ și legislativ
– sesizare către Oficiul pentru Protecția Consumatorului și după caz acțiunile
în justiție impuse de soluția ce o va formula OPC.
Scopul meu principal este de a vă fi aplicată de către
OPC o cât mai mare amendă, astfel încât să fiți nevoiți să stopați aceste
practici tâlhărești prin care EFECTIV JEFUIȚI cei mai vulnerabili clienți – utilizatorii
PrePay - prin niște metodologii și practici interne nepublice, necunoscute
clienților, prin niște pseudo-clauze ascunse care nu fac parte din nici un
așa-zis „contract” încheiat de utilizatorul pre-pay la achiziționarea cartelei telefonice
sau la activarea unei opțiuni, respectiv prin niște notificări prin SMS
evazive, echivoce și înșelătoare care induc în eroare clientul PrePay
inducându-i acestuia falsa convingere de continuitate a opțiunii alese în
condițiile existenței în cont a creditului minim precizat prin SMS.
Sincer să fiu, mă doare fics în pics de ora la care
CEO Orange își fwte liubovnika, de ora la care vreo operatoare call-center își
înfulecă cornul și iaurtul sau la ora la care acest TÂLHAR LA DRUMUL MARE planifică
reactivarea automată a opțiunilor clienților pre-pay.
Mi se corupe-n paipșpe pwla despre toate acele
metodologii interne operatorului de telefonie, nepublice, necunoscute
clientului și necomunicate clar clientului.
GAURA NEAGRĂ a celor 118 minute de discontinuitate dintre
expirarea opțiunii și reactivarea ei automată nu întâmplător este situată la mijlocul
nopții.
Căci acel moment de taină, al fulgerăturii din toiul
nopții, cutumiar este apanajul unei categorii: cea a HOȚILOR DE CAI.
Mai nou, fulgerătura toiului nopții este ceasul
blestemat la care-și fac mendrele hoții de cai și S.C „Orange Romania” S.A.
Aștept răspuns scris, în termenul oferit, răspuns în
care să vă formulați argumentele și apărările.
Prezenta constituie procedura prealabilă reglementată
în diferite normative.
===================
pentru conformitate:
Textul sesizării olografe, atașate:
Către S.C. ”Orange Romania” S.A.
Stimate operator de telefonie ESCROC,
Vă rog ca în termenul legal să-mi
comunicați la adresa de domiciliu, printr-o adresă scrisă, în care să-mi
explicați UNDE ANUME a dispărut creditul
în valoare de 600 de eurocenți încărcat pe
cartela telefonică prepay cu numărul 0747******, în seara zilei de 27
septembrie 2019, la ora 20.59!
Cartela cu nr. respectiv îmi aparține,
este înregistrată cu nume, prenume, CNP și de aproape 2 ani este utilizată cu
una din opțiunile PrePay de 5 sau 6 euro.
În ultima vreme am utilizat respectiva
cartelă telefonică în modem, având activată doar opțiunea Internet 6 euro (12
Gb trafic național + 30 Gb bonus).
Cel puțin în ultimele 2 luni - 29 iulie
÷ 28 august 2019 și 28 august ÷ 27 septembrie 2019 - opțiunea de Internet 6 euro a fost continuă, anterior acestei
opțiuni fiind activă prin continuitate opțiunea de 5 euro voce și internet.
Suplimentar acestei opțiuni active, în
perioada 28 august 2019 și până la 27 septembrie 2019 am ales și a fost activ
bonusul denumit „1 lună internet la liber”,
bonus cules la reîncărcarea anterioară.
În zilele de 26 și 27 septembrie 2019
am fost notificat de către Orange, prin 2 SMS-uri, că beneficiile opțiunii active expiră în
data de 28 septembrie și că opțiunea internet 6 euro SE VA REACTIVA AUTOMAT în
data de 28 septembrie 2019 la ora 01.58, reamintindu-mi-se să nu uit să
reîncarc până la acea dată.
Conform MyOrange, statusul credit în
seara zilei de 27 septembrie 2019, ora. 21.17, arăta astfel: 12.578 ,18 Mb național și 30.515,73 Mb bonus. (deci opțiune
activă în data de 27 sept.)
În seara zilei de 27 septembrie 2019,
conform mesajelor primite, pentru a beneficia de reactivarea automată, am
reîncărcat cartela pre-pay cu 600 de eurocenți,
utilizând codul de reîncărcare 31171892663201.
La data redactării prezentei este
data de 28 august 2019, aproximativ
ora 03.30 și constat cu mânie că nu s-a reactivat automat nici o opțiune.
Accesând serviciul credit prin apel
la 333 primesc un mesaj care mă lasă stupefiat: din 600 de eurocenți mai am
activi doar… 0,31 eurocenți, valabil până
la data de 23 martie 2020.
Este deja un truism a afirma că ORANGE ≡ UN
HOȚ NEOBRĂZAT.
O
demonstrează, fără putință de tăgadă, miile și miile de reclamații îndreptate
împotriva acestui nerușinat brigand al comunicațiilor telefonice mobile.
MÂRLANILOR! Stați cu mâna băgată până la
cot în buzunarul spart al amărăștenilor! Unde este reactivarea automată de care tot behăiți prin mesaje, somându-mă
PRIN MESAJE ECHIVOCE, ÎNȘELĂTOARE, SĂ REÎNCARC ÎN TIMP UTIL, ÎNAINTEA EXPIRĂRII
BENEFICIILOR OPȚIUNII CURENTE?
N-am nevoie de nici un report al resurselor neutilizate în data de 27
septembrie, (băgați-vi-le în cur!), ci vreau să mi se explice simplu și clar în ce „GAURĂ NEAGRĂ” a clauzelor ascunse, a practicilor
clandestine ale operatorului HOȚ, A DISPĂRUT REÎNCĂRCAREA DE 6 Euro din seara zilei de 27 septembrie 2019.
Aștept răspuns scris la prezenta
solicitare, în termenul legal, la adresa de domiciliu, înscris necesar promovării
unei argumentate sesizări către OPC,
sesizare de care mă voi preocupa la modul obsesiv până în momentul în care HOȚUL va fi sancționat cu cea mai mare
amendă reglementată actualmente pentru fapta sa: ÎNȘELĂCIUNE.
[...] ……………………….
[...]
sesizare semnată olograf, scanată
cod de reîncărcare - bon paypoint
reîncărcarea de la ora 20.59, certificată în istoricul din My Orange
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
În loc de concluzie:
Rosinanta, mârțoagă răpciugoasă, iar dormi?
Scoală, răpciugă, c-avem treabă cu Windmill-ul portocaliu!
Vamos a la Guerra!
---------------------------
Addendum de un tragicomic kafkian:
Ca să înțeleagă tot natul cam ce Rezervație Bananieră
și Babuinieră ne consideră jmecherii ăștia de la Orange, iacătă ce demență în formă sublimată primesc
astă-dimineață, imediat după convorbirile de la serviciul clienți.
BIOSHOCK!
Cică să intru online și să completez un survey în care
să descriu experiența mea cu operatorul ”client center”!
Fratiweare Orange, mâncațaș năsucul și țucu-ț-aș mânuța,
condurul, tocul ușii și cerceveaua ferestrei, KUM PLM SĂ INTRU ONLINE LA
SURVEYALĂ DACĂ TOCMAI CE MI-AI LUAT NETUL LĂSÂNDU-MĂ ÎN KURUL GOL?
Cu ce să intru, fratele meu alb?
Tu porumbei voiajori/?
Cu tulnice?
Cu focuri pe dealuri?
Cu olăcari regali?
Dar cum Io* nu-s bulanjiu, cum tocmai am fost NEVOIT
SĂ ÎNCARC ALTĂ CARTELĂ, am intrat pe linkul oferit de BRIGANDUL TELEFONIEI
MOBILE și am completat așa:
-
Calificative sau apreciere maximă pentru copchila
aceea cu care am vorbit,
-
Deloc mulțumit de soluția propusă ( să fiu miluit cu 6
euro credit),
-
0 (zero) nota acordată operatorului de telefonie
mobilă (nerecomandare totală altor persoane),
- Refuzul de a fi contactat ulterior de Tâlhar (nu negociez cu hoții!),
-
Iar la rubrica detalii, în 500 de caractere, am precizat că
voi depune eforturi uriașe pentru a elimina această practică hoțească,
nepublică, netransparentă, a discontinuității dintre momentul expirării și cel al reactivării
automate a unei opțiuni. Practică promovată prin mesaje înșelătoare, pline de
dol prin care clientul este sfătuit să reîncarce înainte de expirarea opțiunii dar
este în mod inevitabil atras într-o inevitabilă capcană: MIDNIGHT BLACK HOLE.
Acel ticălos moment temporal, cutumiar asociat Hoților de Cai și Orange Romania
S.A.
HOWGH!
-------------
Epilog: dedicație pentru toate mișarcele moldavance din
cartierul Ciocana al Chișinăului, care în loc să stea dracului și să-și câștige
existența cu sudoarea curului, au fost promovate direct în funcția de CEO wallach al
Tâlharului Portocaliu.
Schimbare de statut care nu afectează năravurile marcoavei, căpătate în vremea când își îmbăta post-coitum clienții, jefuindu-le portofelul
fără pic de rușine.
„Foaie verde lemn de prun,
măi
Spune, spune, moş bătrân, măi
Spune-mi moş cu barbă sură
Spune-mi caii când se fură
Of, of, of, of, când e
negură şi ceaţă
Atuncea caii se-nhaţă
Atuncea caii se-nhaţă, măi măi
Of, of, of, of, noaptea pe
fulgerătură
Atuncea caii se fură,
atuncea caii se fură”
Au raspuns ceva hotii astia cinstiti? Se scot ca sunt #... ii doare la leguminoasa..
RăspundețiȘtergereÎncă nu, dar îi las în pace termenul legal de 30 de zile.
RăspundețiȘtergereDupă aceea urmează să parcurg același drum donquijotesc, de atâtea ori străbătut.
Sunt mai mult decât obișnuit cu aroganța unor asemenea „responsabili” manifestată în primele etape ale unui diferend dintre cetățean și entitatea instituțională sau economică.