Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 20 septembrie 2019

Tip for a smart business



Mey, Io* n-am parale deloc, dară am niște aidei brilliante (îmi vine așa cam câte una odată la juma de an).
Care are ceva parale din șpăgi și tunuri, pitulate pe la saltea ciorap sau paradaisuri fiscale, să facă bine și în viitorul imediat să le investească intelijent.
Io dau un pont așa: să vază pe bursele oiropene (inclusiv cea rrumânească) dacă și unde este listată compania nemțească E.ON.
Dacă este listată să facă bine și să cumpere o basculantă, un mărfar sau un vessel de acțiuni, indiferent de prețul lor.
N-am timp amu să esplic toate motivele pentru care această aidee de investiție se va dovedi sursa unui profit uriaș. Doar așa pe scurt se poate expune retoric: cum o să ajungă energia produsă de reactoarele nucleare americane de pe teritoriul României în contoarele nemților (în particular) și în rețelele europenilor, în general?
Ideea de business devine certă începând de ieri odată cu numirea Prostancei de la Mediasch în funcția de măciucă judiciară comunitară.
E de cascadorii râsului faza: un citizen și undercover yankeu are în posesie keya de la cătușele europene.
Moamăăă, câți băieți deștepți din energie or să intre la brutărie și câte firme profilate pe tranzacții energetice vor ajunge falimentare!
Vaileul, vaileu!

Oricum, fără alte detalieri: care are parale albe de pus deoparte pentru zile negre să cumpere iute acțiuni E.ON. Iar peste ceva ani (vreo 3-4 ani), din profitul realizat să-mi trimeată și mie comisionul de pont, sub forma unui „pfenig” mititel cu care să-mi cumpăr oleacă de cafea și niște țâgări. Adicătelea comisionul meu înseamnă un „King Knut” coin, 1017-1023. Moamăăă, ce fain îi fenigul ăla, și saxon și viking!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu