Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

marți, 24 septembrie 2019

I gotcha!

În sfârșit prind un eveniment în direct!
Wizzair Milan - Kutaisi se pare că este nevoit să aterizeze la București


Și este o aterizare de urgență.
Air France 108B și Wizzair 562 redirecționate pe un heading ce permite aterizarea aeronavei prioritare. (Air France primește chiar și un ”Expedite” la reducerea altitudinii)..

Deși în comunicațiile cu turnul nu se menționează indicativul „Emergency” (ceea ce înseamnă că nu a declarat „Mayday” și probabil doar „Pan Pan Pan” sau este o urgență medicală, aeronava este instruită să aterizeze pe pista 26 Left, de acolo pe „G” și să urmeze mașina ”Folow me” până la un loc de parcare prestabilit.







Da! în Flightradar la secțiunea HA-LYQ scrie clar DIVERTED TO OTP.
Din diagrama altitudinii se pare că la ora 21.11 UTC (00.11 EEST), aflat la 37.000 de picioare și 491 knots, a decis să reruteze către Otopeni.
Așadar, CAPTURILE DE ECRAN SUNT LUATE ÎN TIMP REAL.



YEP!

addendum:
Da, este o urgență medicală.

Din înregistrarea convorbirilor între orele 21.00 - 21.30 UTC, la minutul (21).14.35 se aude aeronava cum ia legătura cu Radarul comunicând ”Wizzair 3412 pan pan medical aid” (așa de zăpăcit este încât își greșește prima cifră a indicativului).

La minutul (21).14.57 revine cu o a doua comunicare, de data aceasta cu indicativul corect Wizzair 6412 și comunică „diverting to Bucarest”, solicitând disponibilitatea unei piste pe orientarea 26.
(La acel moment în uz fiind pista de orientare 08; METAR ora 21.00: vânt de tăria 04 noduri din direcția 040).


Înregistrare convorbiri 21.30-22.00 UTC
 
Primește prioritate maximă la coborâre (descending), fără restricții de viteză (no speed restrictions), direcționat către ”IDARU” și ulterior direct to ”LEVTA”.
Aterizează în jurul orei 00.43 (ora României) pe pista 26 stânga.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu