Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

sâmbătă, 7 septembrie 2019

”Rulesoflaw” in RPR ( aka ”statul de drepți” în Republika Prokurorilor Rröemenika)



Băbăeț, mai discret oleacă!
Nu zdrăngăniți așa tare cu pianina pe scări că se aude până-n Krasnaia Ploșciadi!

Alaltăieri, pe main-accountul FB nu a funcționat un widget necesar pe paginile electronice ale unor publicații.
După vreo zi și-a revenit.
Ieri înainte de a-mi activa autentificarea cu 2 factori pe main-accountul de e-mail, preț de câteva ore nu mi-am putut accesa propriul cont, yahoo notificându-mă cu privire la o disfuncționalitate temporară! (ciu-ciu!)
Tot ieri, preț de vreo jumătate de zi, în meniul contextual al mouse-ului îmi lipseau opțiunile „decupare”, „copiere” și „lipire”. (erau prezente opțiunile dar nefuncționale)
Întrucât nu știu ce anume este acela un keylogger, m-am bucurat a năibii când mi-au revenit funcțiunile.

Băbăeț,
bă ciocârlani prostani,
De unde quizz-dele mumei voastre v-o adunat Ciocîrlan așa de PRUOȘTI?
O dat anunț pe e-Bay?

„Recrutăm prostalani cu ghiotura.
IQ-ul sub 40 de unități și cunoștințele IT la nivelul unui kinder de clasa a VIII-a constituie avantaje la recrutare!”

Chill, men! Poporul înțelege că e perioadă electorală și Ordinul de Zi pe Unitate al GESTAPO spune ca să fie monitorizați toți... dujmanii de clasă.
Chill, plotoneri, că vă iese Plăvannul garantat! 
A spus doară la HotNews, pe ziarecom, pe sputnik, pe rassia today, pe al jazeera că o să iasă așa cum s-o înțeles Stăpânii ceia mari de la Niu Iorc, Parij și Berlin.

N-are rost să tropotiți ca nebunii din cizme și să împleți Netul cu zgomot de blacheuri neo-naziste.

Mai ușurel cu pianul pe scări!

-------------------------
addendum:
Astea ciudățenii funcționale, mă fac să-mi amintesc de acum vreo 4 ani, de o percheziție informatică cu rezultate ZERO.

Io* știam de vreo săptămână că vine percheziția, așa că m-am preocupat să-i întâmpin cum se cuvine.
Am lăsat ușa neîncuiată, ca să n-o spargă berbecii cu berbecul.
Apoi am reinstalat OS-ul nou-nouț, iat tot spațiul liber de pe ambele HDD-ul l-am suprascris prin cea mai spurcată metodă: Gutmann method, 35 passes.

Amu, la percheziție informatică am prins un băiet fain, profi în meserie.
Cu care am discutat câte-n lună și în stele despre hardware și software.

Cât iscodea el pe-aclo prin clustere cu căcatul lor de aplicație EnCase Forensic v.6, la un moment dat îl întreb dacă jaful lor de aplicație poate identifica datele suprascrise de 35 ori.

La care omulețul trage un zâmbet larg și-mi mulțumește că l-am scutit de câteva ore de pierdut aiurea, fiindcă aplicația lor nu poate identifica nici măcar datele suprascrise printr-o simplă pseudorandomizare. 😂😂😂😂😂

-----
Asta o fost prima dintre fazele cele mai dixtractive ale acestei percheziții.
A doua o fost după vreo săptămână.
Fiind prezent la Parchet cu vreo treabă procedurală, la un moment dat, văzându-l pe puradelul ăla de procuror atât de amărât și bicisnic, îmi trece prin minte o șotie: ia să-i tricotez Io* oleacă mințile la Pruost.
Și-i scap duma că Io* știam de cu o săptămână că vine percheziția domiciliară.

Păcat că nu se pot utiliza mijloace de înregistrate în sediile parchetelor!

Ar fi fost de top Youtube un clipuleț în care să se vadă cum țâgănușul se face în 3 secunde din negru ca pucioasa, roșu ca racul.
Am crezut că se sufocă, că dădea semne că nici aer nu are cînd m-o întrebat să-i spun cine a „compromis interesele justiței”.
Să-i spun musai!

Da, da! Plua! Hai că te servesc, țâgane!

Și-i azvârl la pruost gulguta că „știu de la cineva de la... judecătorie”
Asta numa așa ca să-i „dau foc” și să-l cocoț în capul celor de la judecătorie, cu care Io* n-avusesem a face nici 2 paie.

O tempora, O Mores!
👿👿👿👿👿 😂😂😂😂😂

-------------
Addendum:
Încă o fază hazlie:
Atunci, când o fost buhaii ăia la 6 dimineața să-mi cate... Plaivazul de calibru mare, o luat din casă, pe lângă unitatea centrală, tot ce-nseamnă spații de stocare: CD-uri, DVD-uri USB devices.
Așa de zeloși o fost milițenii încât o luat drept USB și adaptorul infrared al kitului mouse-keyboard wireless!
În fine.
Printre alte cioate colectate, o luat de pe un dulap și 2 HDD-uri DEFECTE și un USB defect.
Unde mai pui că și unul din HDD-urile din PC lor le arăta defect, deși eu îl foloseam ca spațiu de stocare a tot felul de vechituri de date.

Care-i fenomenul cu HDD-ul defect: la percheziție, softul milițenilor efectiv SE BLOCHEAZĂ în primul cluster defect și stă acolo moșmondind ore întregi și abia parcurge un spațiu de câteva zeci de megabiți.
Ca să inspectezi un HDD de 500 de Gb cred că te apucă Judecata de Apoi și Învierea.

M-am milostivit de băietul acela, că erea băiet de-al Vrâncioaiei și i-am zis că alea doua sunt defecte, să le inspecteze până la blocare, să facă în procesul verbal mențiune că sunt defecte și să le azvârle la Kosh.
Așa o fost și l-am mântuit pe băietan de câteva săptămâni de lucru aiurea (omulețul era chemat din concediu pentru acea percheziție informatică!).


Da amu m-am gândit Io* la altă șotie:
din 2015 până amu am adunat o coșarcă de HDD jafuri.
Am pe dulap nu mai puțin de 10 HDD-uri de 3,5 inci și vreo 3 de 2,5 inci.
Doar vreo 2 sau 3 sunt de 250 sau 320 de Gb, restul sunt de 500 Gb și 1 Tb.
Bașca vreo 3-4 notebook-uri prăjite.

Amu, data aviatoare (Doamnei feri!) când or veni săcuriștii să caute ... Plaivazuri, să mă pici cu ceară dacă nu-i las să percheziționeze informatic toată duzina aia de HDD-uri nenorocite.
Dacă nu i-o apuca vremea de pensionare în percheziție informatică, să nu-mi zâcă mie pe nume!

Unde mai pui că p-ormă o să acționez în instanță organul de urmărire penală, ca să fie obligat să mă despăgubească cu valoarea celor 3-4 notebook-uri, pe care mi le-o restituit în... stare de nefuncționare (că la ridicare nu le verifică dacă funcționează).

Asta așa ca să-mi scot paguba de la percheziția trecută, când mi-o luat unitatea de PC în perfectă stare de funcționare și o jucat fotbal cu ea în Camera de corpuri delicte iar mie mi-o dat înapoi doar o cutie de tablă, plină toată de lovituri de bocanci în capacele laterale și strivită de sus în jos vreo 2 centimetri (placa de bază deteriorându-se prin curbare).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu