Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

joi, 12 septembrie 2019

FlightRadar24 enthusiast

Ia să șăd Io* de amu pe Flightradar24 să văz când vine WizzAirul de London-LTN? (că doar nu poate fi Blue-Messenger, că ăla n-are curse de la Liverpool la Suceava, ci doar la Bacău sau Bucale)

Oare cum o să vină-n landing vizairu?
Pe ILS-ul de pe Rwy 34 sau vine la viraj împiedicat într-o aripă, pe Rwy 16?
Dintre toți wizairii, de departe cel mai cu „polet znati” este HA-LWY, care le are și pe 16 și pe 34 cu o măiestrie „by text of the book”
Că vine de la Bologna, Roma sau Milan, SCV/LRSV nu are nici un fel de taine pentru HA-LWY.
Se mai înghesuie să aterizeze pe 16 și HA-LPU și HA-LPY dar HA-LYA e fricos ca un șoșoi și nu aterizează decât pe instrumental.


 HA-LWY Runway 34 by text of the book


 HA-LWY Runway 16 by text of the book

HA-LWP text book landing Rwy16

De la subsidiara londoneză a WizzAir,  G-WUKI și G-WUKH sunt singurii care se încumetă să aterizeze pe Rwy 16.

WUKI
WUKH

Ăilalți doi, G-WUKG și G-WUKJ, sunt niște căcăcioși fricoși, care nu știu să aterizeze decât instrumental pe ILS-ul Rwy 34. Probabil în cockpit or fi fete în loc de chiloți.

WUKG
WUKJ


G-WUKI landing

Fricosul de pe G-WUKJ întâi trece la verticala aeroportului, pe la vreo 6500 de picioare, să... pipăie întâi unde-i threshold-ul pistei de aterizare și apoi, onorat fiind de prezența onboard a celei mai Ilustre Tute ce a zămislit-o Țara Brusturelui Răsare, îi face un hatâr ș-o mai plimbă oleacă pe deasupra brusturilor natali, ca să poată Tuta deschide hubloul la 3000 ft. și să-i fackă semn cu mânuța la mamica ei care stă în fața bordeiului copilăriei și-și șterge lăcrămile cu colțu' broboadei răstimp în care-l ocărăște pe mocofanu' de barbac-su:

„ - Inga, blegule, ne vine acasă panarama, comoara!
Coboară din pod o palcă de iarbă otavă , poate i-i foame la copchilă ș-apoi fugi iute și înhamă măgarul la teleguță să mergem la Salcia s-o 'ntâmpinăm cu mămăligă și suc de mere!
Mânca-o-ar baba pe parașuta scumpetea lu' mamica!”
 


G-WUKJ landing

Vaileu ce curios sunt!

referință: 

O aterizare de-a-mpulea marca WizzAir UK

addendum:


Wizzair A321neo (cu burduf) pentru ruta Londra-Suceava 

----------------------------
update 16.09 

și tocmai ce grăiam ieri de amărâtul de pe WUKG.
Inga „capodoperă” de azi!


G-WUKG
awful, horrible, hideous, abominable, grisly, shocking, terrific... landing

19 sept. 2019
Inga și la WUKK ce „meserie cunoaște”.
Hello, mister, un' ti duci că-n Botoșani „apa-i rea și lemnele pe sponci”.
Nu mai bine rămâi tu în Bukowina?


Inga dacă l-am suduit ieri!
Inga azi, 23 sept, ce aterizare meseriașă, face WUKK pe Runway16. Meserie te halesc. Pe scurtătură și cu maximă eficiență.
Dairect tu SOVEP.



-------------------------------
22 sept. 2019 
concluzie: 

După multe zile de monitorizat sosirile Wizzair pe SCV, se poate afirma că cei de pe zborurile „italiene” sunt cei mai meseriași. Fie pe 16, fie pe 34, efectuează niște aterizări BY TEXT OF THE BOOK.

Divizia UK a Wizzair e prilej de nostimadă neîntreruptă. 

... câteva ore mai târziu ...

Na! De cât i-am lăudat pe „broscari”, inga că o făcut pocinogul LWP de la Milan.
Uitându-mă la Flightradar în timp real, prima dată am crezut că l-o redirecționat la Iași, de dădeam fuga să văd METAR-ul de la Suceava dacă nu cumva e ceață.
Ciu-ciu!

A tras broscarul o ocheadă ș-apoi o raită ca să vină la aterizare. Cuminte om!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu