Au trimis și cei de la Consiliul Inferior al Magistraturii răspunsul la
cererea formulată în 21 feb. a.c.
Aceeași bătaie de joc, identică cu mizeria trimisă de MJ.
Cum Io* sunt băiet săritor, m-am aplecat ș-am ridicat mănușa batjocoritoare, aruncată de acești infractori vocaționali.
text plângere:
PLÂNGERE ADMINISTRATIVĂ
Către
CONSILIUL
SUPERIOR AL MAGISTRATURII
Calea
Plevnei nr. 141B, sector 6, București
Doamnă Președinte,
Prin prezenta formulez plângerea administrativă reglementată la art. 21,
alin. (2) din Legea nr. 544/2001 privind liberul
acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările
ulterioare.
În
fapt,
am solicitat, la data de 21 feb. 2020, o serie de date statistice din
partea structurii instituționale de cel mai înalt rang în ceea ce privește
organizarea sistemului judiciar, o statistică cuprinzând numărul magistraților
(procurori și judecători) condamnați definitiv la pedeapsa închisorii, cerere
urmată de o serie de detalii de
identificare.
Cererea înregistrată la CSM cu numărul
1/4454/21.02.2020, a fost soluționată superficial, incomplet și eronat, prin
adresa nr. 4/4454/02.03.2020.
Înainte de a intra în detaliile explicative și
argumentative ale prezentei plângeri, precizez fără echivoc faptul că depun eforturi stăruitoare de a nu adopta
nota stilistică obișnuită, prin care să încep să-mi bag și să-mi scot totemul
phallic de nu veți putea mai apoi să vă spălați cu toată apa Dâmboviței,
Argeșului și Dunării la un loc.
Însă, nu pot să nu explodez de nervi când
constat că răspunsul remis, în conținut și anexă, este IDENTIC cu cel pe care
l-am primit de la Ministerul justiției, în data de 27.02.2020 prin adresa nr.
18816/2020.
Același răspuns batjocoritor, superficial, incomplet,
obținut de o putoare judiciară din CSM doar prin simpla apăsare a unei opțiuni
dintr-un sistem ECRIS care-și dezvăluie astfel disparitățile statistice.
Stimată doamnă președintă, am solicitat de la
CSM o statistică profesionistă, completă, elaborată, care să ofere o imagine
asupra unui indicator statistic denumit „criminalitatea legală” din
sistemul judiciar.
Pentru numele lui Dumnezeu, n-am cerut nici
prețul mediu al kilogramului de cuie de draniță, nici prețul barilului Brent
tranzacționat pentru luna iulie 2021.
Am întrebat CAPII ADMINISTRATIVI AI JUSTIȚIEI ROMÂNE CÂȚI ANUME PURTĂTORI DE ROBE
AU DEVENIT INFRACTORI?
Din răspunsul disprețuitor, batjocoritor, plin
de lehamite, la prima vedere se pare că NICI
MĂCAR VOI NU ȘTIȚI CÂȚI DINTRE VOI SUNTEȚI INFRACTORI. (poate sunteți cam majoritatea dintre voi și vă înspăimântă ideea unei
asemenea lămuriri!)
Păi, în atare situație de iresponsabilă
necunoștință, nu mai bine ar fi ca acest inutil Consiliu Inferior al
Magistraturii (CIM) să-și voteze autodizolvarea și să se reorienteze profesional
la cules sparanghel în Germania?
Întreg CIM, inclusiv cohortele alea de putori
judiciare cărora le repugnă munca de jude de scaun, dar sunt dedulcite la
traiul pe vătrai în funcțiile organice ale CIM-ului, cu țigăroiul în botic, cu
stacana de cafea într-o mână și cu cealaltă mână butonind tasta Enter a
sistemului ECRIS.
În atare circumstanțe inițiatice, formulez
prezenta plângere administrativă, organizată structural pe următoarele
subpuncte:
I.
Statistica MJ și CSM, generată de ECRIS, este o statistică eronată –
proba verității
II.
Care sunt motivele pentru care sistemul ECRIS VICIAZĂ STAREA DE FAPT
REALĂ?
III.
criminalitatea legală a sistemului judiciar, între anii 2013 - 2019, de
aproximativ 1,92 la mie, superioară criminalității legale a societății în
ansamblul ei, constituie un motiv de îngrijorare pentru CSM?
MOTIVAȚIE
I.
Statistica MJ și CSM este o statistică eronată.
Din răspunsurile primite mi se comunică
anumite dificultăți în colectarea datelor.
OK!
(pentru partea
yankee a CSM),
OH! (oceni
harașo – pentru partea sovietică a CSM!) J
Nu obiectez în nici un fel. La fel cum nu
obiectez în ceea ce privește solicitarea de a însuma pedepsele privative de
libertate.
Mă rezum doar la datele sintetice comunicate
de dvs.
I.a.
Îmi spuneți că nu aveți statistica anterioară anului 2016. Nu-i nimic, lasă că
o am eu, pentru perioada anilor 2013-2016, realizată după cele mai elementare
reguli ale statisticii: CU PLAIVAZUL, CAZ CU CAZ. Adunate cu plaivazul, ca perceptorul
la colhoz.
Astfel, fără a avea pretenția de
exhaustivitate, stimată doamnă președinte al CSM, vă pun în vedere că în perioada
anilor 2013-2016, în sistemul judiciar român au fost condamnați definitiv un
număr de… 64 de magistrați (+1
decedat în timpul procedurilor, pentru care s-a dispus încetarea procesului
penal).
64 de infractori cu robe a generat sistemul
judiciar român, infractori care au reușit trista performanță de a aduna un
număr de 213 ani și 5 luni de pârnaie.
„Două veacuri de pârnaie”
– roman
oripilant și de prost-gust, scris de
golanii purtători de robe, parafrazându-l pe Gabriel Garcia Marquez cu al său „Un
veac de singurătate”.
În anexa 1 aveți tabelul centralizator
al acestei perioade, cu numele și prenumele infractorilor, precum și pedepsele
primite.
În anexa 2 aveți cuprinsul textual al
acestei sinteze, cu detalii cronologice, faptice și juridice ale acestor 64 de
spețe. ( de admirat mai ales natura
infracțiunilor!)
I.b.
perioada anilor 2017 – 2019 constituie motivul
intrinsec al prezentei plângeri administrative.
Dacă anul 2016 corespunde cât de cât cu cele
10 condamnări comunicate de dvs., față de cele 11 sintetizate de mine, pentru
anii 2017-2019 lucrurile o iau razna în râpă, ceea ce conturează fără putință
de tăgadă faptul că SISTEMUL ECRIS ARE O DISPARITATE STATISTICĂ FUNCȚIONALĂ.
Îmi comunicați pentru anul 2017 un număr de 9
magistrați infractori, în 2018 un număr de 4 și în 2019 un număr de 7.
Ori, din datele centralizate de mine, date
INCOMPLETE, rezultă o altă realitate: în 2017 un număr de 11 condamnați, în
2018 un număr de 9 condamnați și în 2019 un număr de 10 condamnați. Și aceștia
nu sunt toți infractorii, întrucât se pare că interogarea mediatică a făcut
scăpați cel puțin vreo 5 trepăduși infractori: autori de conducere sub
influența băuturilor alcoolice, conducere autoturism neînmatriculat, conducere
fără permis, autor de evaziune fiscală sau huligan tulburător al ordinii și
liniștii publice.
Chiar și așa incomplete, cele 20 de condamnări
comunicate de dvs. sunt în neconcordanță cu cele 30 de condamnări cumulate
statistic de mine.
În anexa 3 aveți tabelul centralizator
al celor 30 de condamnări, în anexa 4 aveți acest tabel editat
într-o formă amănunțită iar în anexa 5 aveți conținutul textual în
referință la acești 30 de borfași cu robe de după 2017.
CINE ESTE MAI APROAPE DE REALITATEA FAPTICĂ?
Simplul cetățean, compilator gregar al unor
date din media sau MĂREȚUL, OLIMPIANUL, AUGUSTUL SISTEM ECRIS ale cărui funcții
analitice și statistice se dovedesc a fi falimentare?
Închei acest punct cu mențiunea că și acești
30 de infractori cu robe reușesc să mai adune „Un alt veac de pârnaie”: 100 de ani și 5 luni, plus 2 amenzi penale. (alți epigoni ai lui Garcia Marquez! Pe
”Hoții” cu robe îi doare fics la plă de
Lulutza și ai ei ciraci de la DNA! Șpaga-i șpagă, neicusorule!)
II.
Nu sunt în măsură să mă pronunț asupra motivelor pentru care rolul statistic al
sistemului ECRIS este denaturat, acesta oferind un tablou viciat, nerealist,
asupra stării de infracționalitate și criminalitate legală din sistemul
judiciar.
Pot doar să mă lansez într-o serie de
prezumții credibile cu privire la cauzele acestor disfuncționalități
statistice:
- poate la nivelul instanțelor de executare (fond)
încă nu s-a realizat o metodă unitară de operare și înscriere a datelor din
registrul de evidență și punere în executare a pedepselor penale, inclusiv
înscrierea datelor în rubrica rezervată hotărârii instanței de apel și
închiderea astfel a poziției de executare;
- poate disfuncționalitatea este cauzată de
modul de ținere a registrului de evidență a hotărârilor penale pronunțate în
apel;
- poate cauza stă într-o deficitară comunicare
între instanțele de apel și instanțele de fond.
- poate omisiunea rezidă doar la nivelul completării
câmpurilor din aplicația informatică ECRIS;
- poate anonimizarea anumitor dosare, în baza
GDPR, să afecteze și acuratețea funcției statistice;
- sau, poate că motivul acestor erori stă
într-o intenționată omisiune, menită de a coafa din bifa sistemului starea
infracțională reală.
În acest ultim caz, n-ar fi câtuși de puțin
surprinzător ca printre coloanele, rubricile și bifele sistemului ECRIS să fie
pitulați și ascunși un anumit număr de magistrați cărora, în mod invariabil, ar
fi trebuit să li se aplice prevederile art. 65, lit. f) din Legea 303/2004.
Oricare ar fi cauza acestei disfuncționalități
statistice, diferența flagrantă dintre datele comunicate de dvs. și datele
centralizate empiric, dar certificate de identitatea subiecților și numărul dosarului
de condamnare atestă, fără putință de tăgadă, CĂ AVEȚI O PROBLEMĂ ÎN SISTEM.
Problemă pe care trebuie să o analizați, să-i
aflați cauzele, să le remediați și să conferiți o acuratețe impecabilă acestei
funcții statistice a sistemului ECRIS.
Ceea ce aveți acum e doar o manieră
inconștientă de a vă fura singuri cușma.
VĂ DORESC SPOR LA TREABĂ!
După ce remediați deficiențele sistemului, puneți
putoarea aia detașată de un milion de ani în dulce sinecură CSM să lase
dracului narghileaua și filigeana și să purceadă la o cercetare statistică în
adevăratul sens al cuvântului.
Caricaturi dintr-astea de genul adresei 4/4454/02.03.2020
să le trimiteți la mămicuțele voastre acasă, la CJUE, la comisia de la
Florența, la MCV-ul Înaltei Porți Bruxelleze, unde veți vrea voi dar în nici un
caz să nu mi le trimiteți mie! (riscați
să… vă bag într-o dulce și ocrotitoare sorginte maternă, fără posibilitatea
reversibilă a scoaterii!)
III.
Punctul III este sintetic, fiind bazat doar pe cifre:
III.1.
în perioada
2017 – 2019 s-au adunat un număr de 30 (+1
decedat) condamnări definitive.
O
medie 30 : 3 = 10 condamnări / an.
extrapolăm
procentul de 10 condamnări din 6.500 de magistrați (4000 juzi și 2500 de procurori ) la
indicatorul suta de mii de locuitori.
10
................................. 6.500
x ...............................100.000
x = 1.000.000 : 6.500 = 153,846
Coeficientul
de infracționalitate în sistemul judiciar, corespunzător anilor 2016-2019 este
de aproximativ 1,538 la mia de locuitori.
Și
repet auspiciile acestei perioade: situația este mult mai gravă, luând în
considerare cazurile semnalate superficial de statistica MJ și CSM, pe care nu
le regăsesc în statistica mediatică.
III.2. Dar, mult mai interesantă este
statistica seacă referitoare la întreaga perioadă analizată:
Statistică
totală 2013 - 2019
condamnări definitive 94.
(cu aportul „frenetic” al unor infractori repetitivi, având 2 sau chiar 3
condamnări de căciulă).
Total
ani de ocnă: 313 de ani și 10 luni. (updates
always in progress).
TREI VEACURI DE PÂRNAIE ÎN CÂRCA ”SLUJBAȘILOR”
ADEVĂRULUI!
Acest
număr 94 se poate împărți la cei 7 ani și se obține o medie de 13,42857
condamnări/an.
Pentru
o reală comparație, prin regula de trei simplă extrapolând cifra de 13,42857
condamnări raportat la numărul total al magistraților (undeva în jurul a 7.000,
medie corespunzătoare perioadei 2013 - 2019) , atunci raportat la suta de mii
acest indicator se situează undeva în jurul cifrei… 191,83.
WOW!
Coeficientul de criminalitate din systemul
SLUJBAȘILOR ADEVĂRULUI este SUPERIOR coeficientului criminalității publice din
România anului 2017: 181 la suta de mii de locuitori (conform
indicatorilor publicați de INS în anul 2018 – în anexa 6).
1,81 la mie este criminalitatea publică a
TUTUROR celorlalte segmente sociale
(genii și nebuni, culți și analfabeți, vlădică și opincă, milionari și
boschetari...), iar criminalitatea unei ELITE cu studii de specialitate, cu
misiunea socială de slujbași a Adevărului și ai Dreptății, este de aproape 1,92 la mie! (o
castă care prin însăși natura ei, ar trebui să dea doar un coeficient
nesemnificativ de 0,05 ÷ 0,1 la mie, doar câteva cazuri acolo, izolate:
accidente rutiere sau de conducere cu rachiul în cap.)
În atare condiții statistice, fraza finală
este lesne de intuit: SUNTEM JUDECAȚI DE INFRACTORI!
Las la latitudinea CSM oportunitatea
introducerii acestui punct analitic pe ordinea de zi a unei ședințe, în vederea
identificării consecințelor imediate ale acestui detaliu uluitor: magistratura,
în pofida exclusivității specialității studiilor, creează coeficienți de
criminalitate legală superiori coeficienților de criminalitate legală ale
întregii societăți. (s-ar putea ca infractorii din CSM să nu fie de acord cu un
asemenea punct pe ordinea de zi)
În loc de încheiere, reiterez motivul
prezentei plângeri administrative: vă solicit să demarați o cercetare statistică
detaliată, profesionistă și să-mi remiteți un răspuns care să oglindească cu
maximă acuratețe starea faptică reală. (fițuici
insultătoare – doar la mămicuțele voastre!)
Doresc ca informaţiile solicitate să îmi fie
furnizate prin e-mail, la adresa [beep]@yahoo.com
Vă mulţumesc pentru solicitudine!
05.03.2020
....................................................
[beep]
loc. [beep], nr. [beep], jud. [beep], cod [beep]
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu