Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

duminică, 15 martie 2020

Alenia C27J Spartan reg. nr. 2706 - Mama Tuturor Răniților și a Securiștilor blocați în Italia pe când se aflau la futut


ROF163 Reg. nr. 2706 13 martie 2020

Conform arhivei playback a utilitarului FLightradar24, cei 8 ”SUPERNOROCOȘI” citizeni valahi (oare ce grad or fi având?) au fost aduși în țară cu aeronava Alenia C27J Spartan cu numărul de înregistrare 2706, callsign ROF163.

Decolată la ora 18.31 LT (local time) de la… CIAMPINO – ROMA (judecând după primele semnale ale ADS-B) și aterizată pe Otopeni la ora 22.36 LT.

ROF163 decolare

2706

Din arhiva RealATC, a Radar și Approach controllerului de la București, din data de 13 martie 2020, orele 20.00 – 20.30UTC, (22.00 – 22.30 LT) aeronava s-a identificat ca fiind ROMANIAN AIR FORCE 163 și a intrat la aterizare fără a solicita prioritate, primind numărul 5 la aterizare.

BAW884
ROT312V
AFR108Z
ROT306
ROF163
BLA5BH

Comunicațiile pe timpul apropierii și aterizării au fost absolut normale pentru orice aterizare pe Otopeni, nici o comunicare atipică.

De ce este importat acest amănunt?
Întrucât acum ceva vreme, pe 3 ianuarie, în jurul orelor 22, același 2706 (callsign ROF113) a efectuat o cursă medicală de la Viena la București  (o fi dus ceva „piese de schimb” la AKH (sic!) și la aterizare  a solicitat prioritate în calitate de „urgență medicală” pentru care „fiecare minut contează” (citat exact din comunicațiile PM - pilot monitoring), astfel încât approach controllerul a fost nevoit să-l amâne la aterizare pe BAW884 și să-l devieze de la traseu pe ROT238Q.

 medical flight 03 ianuarie 2020

 landing priority
 
divert BAW884 și ROT238Q

Deci, ca o concluzie logică, zborul din data de 13 martie al aeronavei C27J cu numărul de înregistrare 2706 NU A FOST O URGENȚĂ MEDICALĂ.

Epilog: Unii cetățeni sunt mai egali ca alții în ceea ce privește drepturile lor cetățenești.
---------------- 

Update 15 martie 2020 ora 18.37
Uite-l pe același 2706 cum vine de la Baza Militară de la Ramstein, Germania.


------------ 

18 martie 2020

2706 a luat-o airborne pis-de-dimineață. Crecă se duce să mai colecteze niște securiști rămași în blocadă pe la bordelurile din Olanda.


Nop!
La trecerea în NAPOC sector, i s-a precizat să ia legătura cu approach.
Crecă se duce la Cluj sau Tg. Mureș, mai ales că a început să coboare în altitudine.

Ciu-ciu!
La... Sibiu!




Iacătă și un Bulgarian Air Force (tot Alenia C27J), vectorizat de Bucharest Radar către KENIN waypoint (undeva în ungaria, la N-V de Satu Mare)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu