ROF163 Reg. nr. 2706 13 martie 2020
Conform arhivei
playback a utilitarului FLightradar24, cei 8 ”SUPERNOROCOȘI” citizeni valahi
(oare ce grad or fi având?) au fost aduși în țară cu aeronava Alenia C27J
Spartan cu numărul de înregistrare 2706, callsign ROF163.
Decolată la ora 18.31
LT (local time) de la… CIAMPINO – ROMA (judecând după primele semnale ale
ADS-B) și aterizată pe Otopeni la ora 22.36 LT.
Din arhiva RealATC,
a Radar și Approach controllerului de la București, din data de 13 martie 2020,
orele 20.00 – 20.30UTC, (22.00 – 22.30 LT) aeronava s-a identificat ca fiind
ROMANIAN AIR FORCE 163 și a intrat la aterizare fără a solicita prioritate,
primind numărul 5 la aterizare.
BAW884
ROT312V
AFR108Z
ROT306
ROF163
BLA5BH
Comunicațiile pe
timpul apropierii și aterizării au fost absolut normale pentru orice aterizare
pe Otopeni, nici o comunicare atipică.
De ce este importat
acest amănunt?
Întrucât acum ceva
vreme, pe 3 ianuarie, în jurul orelor 22, același 2706 (callsign ROF113) a
efectuat o cursă medicală de la Viena la București (o fi dus ceva „piese de schimb” la AKH
(sic!) și la aterizare a solicitat
prioritate în calitate de „urgență medicală” pentru care „fiecare minut
contează” (citat exact din comunicațiile PM - pilot monitoring), astfel încât
approach controllerul a fost nevoit să-l amâne la aterizare pe BAW884 și să-l
devieze de la traseu pe ROT238Q.
medical flight 03 ianuarie 2020
landing priority
divert BAW884 și ROT238Q
Deci, ca o
concluzie logică, zborul din data de 13 martie al aeronavei C27J cu numărul de înregistrare 2706 NU A
FOST O URGENȚĂ MEDICALĂ.
Epilog: Unii
cetățeni sunt mai egali ca alții în ceea ce privește drepturile lor cetățenești.
----------------
Update 15 martie 2020 ora 18.37
Uite-l pe același 2706 cum vine de la Baza Militară de la Ramstein, Germania.
------------
18 martie 2020
2706 a luat-o airborne pis-de-dimineață. Crecă se duce să mai colecteze niște securiști rămași în blocadă pe la bordelurile din Olanda.
Nop!
La trecerea în NAPOC sector, i s-a precizat să ia legătura cu approach.
Crecă se duce la Cluj sau Tg. Mureș, mai ales că a început să coboare în altitudine.
Ciu-ciu!
La... Sibiu!
Iacătă și un Bulgarian Air Force (tot Alenia C27J), vectorizat de Bucharest Radar către KENIN waypoint (undeva în ungaria, la N-V de Satu Mare)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu