Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

duminică, 2 ianuarie 2011

Facebook - the biggest trap of the century

"Un rumân venea săracu'
Tocmai de la mama-dracu'..."
Eu tocmai vin de pe Facebook! Nice!
Numărul maxim de postări permise de Big Brother Mark&Co. e de...13 (ptiu! ptiu! ceasul rău pisica vineri).
Probabil mă trădează palidul feţei.
Sau poate atât oferă scula asta sionistă în schimbul datelor personale. Nu sunt câtuşi de puţin antisemit sau antiamerican, dar dă-te-n morţii mă-tii dacă atât ai de oferit in schimbul laptelui supt de la mama, de mine şi de toţi coborâtorii mei de la Buramista încoace!
Totuşi experimentul este instructiv raportat la înţelegerea motivaţiei teoriei "nodurilor" sociale. După cum la fel de adevărat e că târgul este echitabil: ţi-am dat p*** - mi-ai dat ţeapă.
By by hitleraş informatic! RIP păstorindu-ţi oiţele.
Am plecat la profesionişti, cei pentru care "open world" este crez şi nu deviză!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu