Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 3 ianuarie 2020

I Gotcha (III) ceață la Cluj

Un Wizzair așteaptă indicații de la LROP pentru... Cluj.
Era de foarte mult timp în holding


Iute la METAR și vedem că la Cluj e o ceață de nu se vede la 200 de metri.
A început pe la ora 20.30 (EET) 1830Z


Cred că s-a deviat la Sibiu.


Imediat după asta un Turkish cere permisiune pentru a se întoarce la RIXEN Waypoint.
Când colo este Istanbul -Cluj.
Ăsta nici nu se mai rerutează ci se întoarce la Istanbul.


---------------
După vreo câteva ore nici o schimbare în condițiile meteo
Blue Air de la București la Cluj ajunge tot la Sibiu.


------
Ha, ha, ha! Vine wizzairu' dela Parij. Ian să stăm cu geana pe el „să ne râdem” oleacă!


Uti-ti la el ce tupeu are să intre la aterizare!


Ce PLM. s-a schimbat vremea la Cluj?
Nicidecum.


L-o pus jos pe pistă DIN PRIMA, la 250 de metri vizibilitate la orizont, 325 de metri vizibilitate pe pistă și doar 100 de picioare vizibilitate verticală!

MESERIJAȘ!

Cum Clujul are ILS cat. II, asta vrea să însemne că meșteșugarul de la Wizzair a realizat o aterizare la limita minimă sau sub parametrii ceruți de această categorie de ILS:

Altitudinea de decizie (decision height) 100 - 200 ft (30-60m)
Vizibilitatea pe pistă (RVR - runway visual range) > 350m (1200ft)



Înaintea lui HA-LYG, cu vreun sfert de oră înainte, a așezat-o pe pistă un alt meseriaș - HA-LYP, (la ora 01.08 ora locală) venind de la Londra.


Cu câteva minute înaintea acestuia (ora 23.48 ora locală) a aterizat HA-LWB de la Roma, în condiții mult mai împuțite: 200 de metri vizibilitate pe orizontală și 250 de-a lungul pistei.



Asta vrea să confirme pentru a câta oară că cifrele alea cumplite din METAR sunt sperietoare doar pentru bebelași neînțărcați.
Care-i „tată de albine” într-ale manșei (stick-ului) se pishă cu boltă pe ea ceață.
Mai ales atunci când... hogeacul” (hubul) companiei  le este la Cluj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu