De la Londra se vine un de acum vestit Wizz Air care aduce acasă Prazilienii din Inglitera.
Boon.
Intră în țară în sectorul MOPUG cu un heading direct spre Craiova: 133 - 134 grade.
Aproximativ pe la Caransebeș, la trecerea înspre celălalt sector - LOMOS, nu-ș care tâNpit îi dă traiect 114 grade până înspre 105 grade, care o duce draaqului încolo înspre București.
Wizzairița cu evident amuzament în voce face comunicările de rigoare către București Radar controller și nu uită să ceară vectoring, cu sensul evident de a fi vectorizată spre Craiova.
Controllerul zăpăcit de la Bucale confirmă contactul radar și-i spune să păstreze headingul.
Până și codificarea pistei o greșește inițial, spunând RWY 25 în loc de RWY27, ceea ce sporește amuzamentul wizzairiței.
Wizzairița - draaqu' împielițat - îl întreabă pe controller dacă e ceva trafic înaintea lor.
Controllerul zice că nu dar nu se prinde la „bătutul șeii ca să priceapă calul” că iea nu vrea să irosească aiurea fuel mergând la Scornicești ca să aibă de unde să se întoarcă la Craiova.
( ”What's the reason for vector?” mai clar de atâta nu putea fi decât un neaoș „Buey bulanjiule, io nu voiesc să merg la Scornicești că mâine am programat șoping și hairstailing la Craiova”)
Conform hărții de apropiere pe RWY27, waypointul de referință la apropierea de Craiova fiind TITEK
Controllerul o lasă pe același traiect de 105 și între timp o coboară la FL110.
Într-un târziu, pe la ora 03.03. se trezește controllerul wallach să-i dea heading DIRECT TO TITEK.
La care wizzairița aproape în hohote confirmă: Direct to TITEK și ia iute head 144 să mai scoață din pagubă.
WZZ640 (amuzată): What's the reason for vector?
Radar: Maintain present heading (...) to descend below FL110
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu