În 8 ianuarie, am urmărit pe flightradar un Iran Air, pana la Teheran, apoi am mai zăbovit vreun ceas pe acolo.
Imediat după aceea, fără să prind în direct, a căzut PS752 Ukraine International Airlines.
Zilele astea, fără vreun motiv anume, am petrecut pe Flightradar24 2 zboruri ale OMNI Air, un subcontractor care efectuează zboruri în folosul USA Department of Defence.
Unul în 23 a zburat până la Kabul în Afganistan și altul pe 26 a zburat la Kuweit City.
Cel din 23 l-am analizat în detaliu, pe playback Flightradar.
Ei bine, azi citesc în news că pe la ora 08.45 UTC a dat-o de pământ o misterioasă aeronavă, în zona ... Kabul, Afganistan.
https://www.bbc.com/news/world-asia-51264744
The plane came down in Deh Yak district in Ghazni province, south-west of the capital Kabul, in an area with strong Taliban presence.
Local officials initially said it was a passenger plane belonging to Ariana.
The airline issued a strong denial, saying it only had two planes in the air and that they were safe.
Mirwais Mirzekwal, chief executive of Ariana, told BBC Persian that one flight was travelling from Herat to Kabul, and had landed, and that the other was flying to Delhi and was on track to land soon.
Afghanistan's aviation body also announced that no civilian planes had crashed, and Taliban spokesman Zabihullah Mujahid told the BBC that his group had not yet located the aircraft.
Ghazni police commander Ahmed Khalid Wardak told the BBC that there was no information about casualties, and that it was unclear what had caused the plane to crash. He added that the aircraft had been set on fire.
Iranian state media also published footage it claimed was of the aircraft, and speculated that it may have belonged to the US Air Force - although these claims have not been verified.”
Cum sursele oficiale de până acum neagă dispariția vreunei curse de linie regulate, nu mai rămâne decât de dat căutare pe net, pe varii surse, după acele callsign-uri aparținând AMC: Air Mobility Command. (vreun Camber, vreun Rich, etc...)
Dar mai mult de atât nu spun, că iar apare bulangiul ăla austriac, trage cu geana pe blogul meu și p-ormă se împăunează el cu excepționalele descoperiri FURATE DE LA ALȚII!
Sssssssst!
Silenzio, prego!
Da!
E clar!
După imaginile și video postate* de dailymail uk este evident că este o aeronavă US AIR FORCE. Sigla este de netăgăduit.
Iar după cocoașa aia din vârful stabilizatorului și forma stabilizatorului în T se pare că este un Bombardier Global .
Integrând aceste elemente certe, alături de fragmentele de inscripții AF 35x și 11-9... , răspunsul îl găsim într-un articol recent, din 8 septembrie 2019, în NETNEWSLEDGER
Fleet of four modified Bombardier Global business jets reaches 100,000-flight-hour milestone in service with U.S. Air Force
Așadar este vorba despre unul din cele 4 Bombardier Global modificate aflate în dotarea
”430th Expeditionary Electronic Combat Squadron E-11A aircraft outfitted with a Battlefield Airborne Communications Node sits on the runway at Kandahar Airfield, Afghanistan, April 4, 2019.”
Pentru conformitate, am început acest topic la ora 15.40EET. (13.40Z)
Acum este ora 16.08 (14.08Z) și după numai 28 de minute am identificat avionul misterios.
Am precizat expres această dată și oră pentru a evita ca niște puleți de ”jurnaliști de investigații”, în fapt niște hoți și niște profitori fără pereche, să se inspire din cercetările mele și mai apoi să se împăuneze pe net ca autorii descoperirii aeronavei prăbușite.
Răspunsul final este E-11A.
--------
update 16.33 EET (14.33Z)
iacătă și imaginea prăbușitului:
AF 358 și 11-9358 corespund la fix cu fragmentele din videoclip.
sursa imaginii:
https://www.fightercontrol.co.uk/forum/viewtopic.php?t=160751
de pe site-ul ADS-B.NL Tracking Military Aircraft avem toate cele 4 E-11 cu date de identificare:
Reg: 11-9358
Type: GLEX (Bombardier E-11A)
Manufacturer: Bombardier
ICAO: AE4DE2 (11423202)
Year: 2009
La ora 16.20 EET (14.20Z) am postat commentariul pe bellingcat iar la ora 16.28 EET (14.28Z) am trimis un email idiotului profitor de la avherald.
Ce plăcere deosebită este să navighezi pe diferite site-uri al publicațiilor și agențiilor de presă și să vezi că ora postării articolelor este situată cronologic DUPĂ ora acestei postări - aprox. 14.00Z.
I am The King of rapid scouting!
Just 28 minutes needed to develop a timely and efficient response.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu