Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 15 februarie 2019

Sic Transit Gloria Mundi

convict name: NFRTT

’coz

”For all who take the sword will perish by the sword.”
(Matthew 26.52)
---------------------------------------------

update 28.03.2019 - ziua „dobândirii” calității de INCULPAT și priponirea în control judiciar: 

„12.   Cum ai căzut tu din ceruri, stea strălucitoare, fecioară a dimineţii! Cum ai fost aruncată la pământ, tu, biruitoare de neamuri! 

13.    Tu care ziceai în cugetul tău: "Ridica-mă-voi în ceruri şi mai presus de stelele Dumnezeului celui puternic voi aşeza jilţul meu! În muntele cel sfânt voi pune sălaşul meu, în fundurile laturei celei de miazănoapte.

14.    Sui-mă-voi deasupra norilor şi asemenea cu Cel Preaînalt voi fi".

15.    Şi acum, tu te pogori în iad, în cele mai de jos ale adâncului! 

16.    Cei ce te văd îşi întorc privirea în spre tine şi se uită cu luare aminte zicând: "Oare acesta este oama de care tremura pământul şi împărăţiile se cutremurau?"

 17.    Oare aceasta este cea ce prefăcea lumea în pustiu şi cetăţile le dobora şi nu da drumul robilor săi?"

Isaia 14:12-17 - parafrazat

3 comentarii:

  1. Mor de ras :) Superba poza. Felicitări! este ireal ce trăiesc zilele astea... Simt ca am întinerit cu 10 ani

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă îmbucur că-ți place.
    Asta poză e de la audierea de azi de la SIIJ.
    O fost Lulutz Marleen să lase fingerprints pe coli standard, să-i ieie probe ADN și să-și facă poză pentru buletinul de „penal” (aka fișa de deținut).
    O vrăbiuță o șutit poza din dosar și mi-o lăsat-o pe preșul din fața intrării.

    RăspundețiȘtergere