Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

sâmbătă, 16 februarie 2019

WOW! am fost banat pe luju




Și cu Chrome, și cu Firefox, orice tentativă de a posta pe LuJu dă același rezultat:

”Sorry, you have been blocked”

Am trăit s-o văd și pe asta! 
------------

update 18 feb. 2019 ora 23.45-24.00

Am setat ”secure conection” pe proxy din Germania.
Am reușit să postez 2 comm pe Luju. 
Unul la art despre CEDO și unul la
art. despre respingerea de către Lazăr a cererii de recuzare depusă de Huidumă,
Cum am încercat să mai postez al doilea comm la art. despre recuzare, iaca ce notificare apare:

 

2 comentarii:

  1. Si pe mine m-au blocat... Am crezut initial ca e de la atacul de-afara... Nu, ei au facut-o, cu alt cont de mail, merge...Oricum mi-am jurat in barba ca nu mai comentez pe acolo....

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e nici o problemă!
    Am mai auzit pe cineva care-mi spunea că la un moment dat tot ce reprezintă rețea de telefonie - Orange, Vodafone etc. nu poate accesa acel site.
    Oricum, concluzia finală este că acel site deja începe să devină periculos pentru înșiși vizitatorii site-ului.
    La cât de „varză” a ajuns, deja este clar că există control „extern” asupra site-ului.
    În atare situație, este de o prudență elementară opțiunea de a evita cât mai mult accesarea acelui site ajuns ... DUBIOS.
    Căci, pe Internet știi cum se iau ... lățeii?
    Exact la în viața reală: frecventând curve nespălate.
    Frecventând site-uri răpănoase, riști să te trezești în PC sau notebook cu vreo minune de te doare pe urmă capul ca să o dregi.

    Iar ca o concluzie: nu cred că cei de la Luju au introdus vreo restricție. Explicația poate fi sub forma a 2 ipoteze:

    a) ori și-au prins prostovanii urechile în tehnologie,
    b) ori „altcineva” le execută comentatorii în mod telecomandat. Cred că cel mai probabil la apăsarea butonului „trimite” site-ul răspunde cu vreun „cookies” care fixat în pc-ul comentatorului, se comportă ulterior ca un spamm, ca un pop-up și care declanșează alerta de securitate din Cloudflare.
    Sfatul meu ar fi să eviți să mai frecventezi site-uri-bordel.

    Și ca să închei: deși am cea mai performantă soluție de securitate a momentului - Kaspersky Internet Security 2019, în noaptea aceasta mă reinstalez cu tot ce înseamnă system de operare, drivere, programe etc și de mâine... ADIOS LUJU.
    Îmi pare rău, Lady, dar tocmai ce am făcut baie și miros frumos, a mosc și levănțică!

    RăspundețiȘtergere