Moto: "În numele sfântului / Taci, s-auzi cum latră / Căţelul pământului / Sub crucea de piatră."

Nimeni nu poate spune altui om ce este adevărat. Adevăr e tot ceea ce există în jurul nostru. Dar fiecare trebuie să-l descopere în felul său propriu.

(Maximus - personaj din romanul „Iulian” de Gore Vidal)

Disclaimer

Dragii mei "prieteni" fanatici, psihopaţi şi intoleranţi, sclavi ai prejudecăţilor, beneficiari ai impresionantului IQ egal cu numărul de aur, Proprietari în drept ai Pietrei Filosofale, Ctitori ai Pietrei Unghiulare, Păstrătorii Tainei Cuvântului Incipient şi Deţinători ai Adevărului Absolut, pentru preacu(r)vioşeniile voastre, această admirabilă echipă de la Google, buni cunoscători ai structurii psihopatologice a unei comunităţi, cu anticipaţie au prevăzut în bara de unelte butonul "URMĂTORUL BLOG".

Vă rog să nu vă sfiiţi în a-l utiliza!


Pagini

vineri, 7 februarie 2020

Callsign „BLOCKED” sau cât de proști pot fi neo-securiștii Plăvannului

Să fie însuși Marele Ayatollah Plăvannei care vine de la Bruxelles și se oprește oleacă acasă la Ravisanta lui... să halească o o strachină de ciorbă de potroace?

”BLOCKED” callsign from Bruxelles

”BLOCKED” callsign landing at SBZ 



Și s-ar putea să fie chiar Plăvannul.
Ascultând pe frecvența LRSB Tower CTAF au fost foarte puține comunicații la apropiere.
Turnul l-a apelat pe „Blocked” cu un indicativ ceva gen „SILVER” (n-am auzit bine, fiind interferențe radio) iar numărul era cu siguranță 51XL.
 La un moment dat turnul l-a apelat clar „SILVER ARROWS 51XL

Ori Silver Arrows (SVW) este callsignul actualului „Global Jet Luxemburg”.

Ne reamintim că atunci când s-a dus în State să închine suveranitatea Țării, ducând peșcheș resursele de gaze naturale din Marea Neagră contra unei șepcuțe de un dolar și jumătate, Plăvannul a zburat cu un Gulfstream G-550 (reg. nr. OE-IPE) închiriat de administrația prezidențială de la... ”Global Jet Luxemburg”

Apoi, după câteva minute, la parking, au fost un schimb de comunicații în care pilotul era informat că poate pleca oricând la... Otopeni iar înainte de la plecare să informeze turnul cu nuș câte minute înainte.
E foarte probabil ca să fie chiar Plăvannul suprem.
Mai ales că ziarele confirmă că azi Plăvannul e la Înalta Poartă Bruxelleză ca să mai ia oleacă de „lumină” de la Stăpânii de Sclavi comunitari

16.23 UTC take-off de la SBZ

Approach controllerul de la Otopeni (însuși ăla cu „300, dă-te-n pula mea!”) îl apelează exact pe callsignul standard: ”Sierra-Victor-Whiskey”

 landing OTP

Parking la borta de protocol

--------------------------------
updates:

Ne-am dat Draaqului!
Dassault-Falcon 8x
Reg. nr. LX-LXL
ICAO: 4D0233

 pasămite Plăvannul îmblă cu cioara vopsită!


Squawk 1000 = „Non-discrete mode A code reserved use in Mode S radar/ADS-B environment where the aircraft identification will be used to correlate the flight plan instead of the mode A code”
 
Inga și cu ce bunăciune de aircraft se travellește Plăvannul:


LX-LXL 360° view
https://aviapages.com/aircraft/lx-lxl/

Inga:

 astea-s perinile pe care le împute Întâiul Plăvann al Țării

 pe aici lenevește, scărpinându-se la coaie, Întâiul Puturos al Țării

iar pe aici pe undeva se cacă Întâiul Buhai al Țării

Ca o concluzie edificatoare asupra prostiei tulburătoare din capul neo-securiștilor:
dacă lăsau pe transponder callsignul standard - SVW51XL - nu atrăgea atenția nimănui, părând un zbor normal.
În momentul în care pui ca BOUL callsign „BLOCKED”, atragi ca căcatul tot felul de musculițe curioase.

CAP PROST DE SECURIST NAZIST!
-----

post-scriptum glumeț: ce păcat că n-aven și noi niște operatori pe vreun sistem Tor-M1, superficial instruiți, dezorientați de evenimente și cu comunicațiile cu Turnul deficitare !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu